Siis jos PS tämänkin kuittaa ja tähänkin suostuu niin se on jo Megapetos.. Valmiiksi jo köyhimmille - 50% leikkaus ! haloo ! PS paikkaa oma tilanteesi, ja torppaa/Estä edes tämä hullu aie. Ja ajatelkaa edes kerrankin Suomen köyhiä. Puolustakaa edes kerran heitä! -50% tuo on jo järjettömyyttä ja sairasta. . . .
Ne meinaa köyhimmille nyt -50% leikkausta...
7
142
Vastaukset
- Anonyymi
Emme tunne armoa. Terveisin PS
- Anonyymi
Autuaita ovat köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta.
Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.
Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä.
Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan. - Anonyymi
Persu pettää aina.
- Anonyymi
Erinomaista. Rahaa riittää ja seuraavaa kohdetta "dynaamisille vaikutuksille" etsitään. Lääkäriasemat jo saivat osansa, ehkä he tarvitsevat lisää, mutta joillekin hyville veljille aivan kohta lohkaistaan miljardi tai muutama.
- Kok. - Anonyymi
Kokoomus yrittää pelastaa köyhät mutta persut vain määrää leikkaamaan köyhiltä.
Onko aloittajalla kaikki inkkarit veneessä? Jos kokoomuksen hallituksessa monta puoluetta niin sinä "älykäs" syytät persuja joka asiasta.
Jos persut olis perustanut hallituksen niin ne vasemmiston suuntaamat n.2000 miljoonaa kehitysapuja olis siirretty Suomen köyhille. Ei kokoomus leikkaisi. - Anonyymi
Naurettavaa syyttää aina PS joka asiasta, siellä hallituksessa suurin on kokoomus joka on aina halunnut leikata köyhiltä ja RKP samoin
- Anonyymi
Mitä höpönlöpöä täällä joku vassari taas sepostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837