Miksi et irrota otettasi

Anonyymi-ap

Suhteeni?

39

2020

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ooks kattonut itteäs peiliin sillon ku katsot mua?

• Anonyymi
        UUSI

Olet aika vanha jo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aika vanha jo

Kiitos.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aika vanha jo

Minun ihana vähän vanhempi mies on ainakin maaaailman parhain ja ihanin ja kuumin. 🤗 Vaikka ois 50. Ihan sama.
        T. Nuorempi nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun ihana vähän vanhempi mies on ainakin maaaailman parhain ja ihanin ja kuumin. 🤗 Vaikka ois 50. Ihan sama.
        T. Nuorempi nainen

Ja sie oot ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T. Nuorempi nainen

tuota tapahtuu paljon..... nuoret naise käy niin kuumana....

• Anonyymi
      UUSI

Kietoutunut syvästi tunteisiin. Odottanut ja ollut epätietoinen.En täysin ole kyllä hahmottanut sinunkaan. Tilanteet ei ole olleet reiluja.

• Anonyymi
      UUSI

En pysty puimaan tätä nyt, pitää säätää muuta.
      On täysin sinun vika, että sait mut rakastumaan. En ansaitse haukkumistasi.
      Olisin sulle aito ja totta. Et kyllä jätä minua noin jos olet ihminen!

• Anonyymi
        UUSI

I really don*t care anymore.
        Olet vain kasa valheita.
        Jos etsit syyllistä, katso peiliin.

• Anonyymi
      UUSI

Viikko jo täsä radalla... Juomana rasvaton maito ja rahka... Hieman joo alkaa paukkua ja haista... Lähden tanssimaan jenkkaa vaan jaa jaa

• Anonyymi
        UUSI

Joo.

• Anonyymi
      UUSI

Tunne on niin valtava ja kestämätön. 😭 On vain kestettävä tämä tai valitettavasti paettava pois...

• Anonyymi
      UUSI

Minulla on perhe miehen kanssa ja sinä saisit varmasti kumppanin, jos vaan haluaisit. Miksi haluat rikkoa perheeni? Minä eroan mieheni kanssa ja sinä et haluakaan. Sitten en halua kuulla susta IKINÄ enää mitään. Et voi toiselle sellaista tehdä!

• Anonyymi
        UUSI

sivusta. minä onneksi erosin muista syistä mutta ei kaivattu ollut sen parempi. Eli meistä ei tullut mitään, ja olisin halunnut joskus olla eroa matta mutta se oli täysin mahdotonta, en myös olisi halunnut muuttaa 3 kertaa, mutta elämä tehtiin täysin mahdottomaksi. eli ne missä ne on mukana, ei niissä ajatella ihmissuhteita, tai moraalia, vaan niillä on jotkut paikat ja joku visio minkä mukaan elävät. Hyvä se on, ei siinä mitään. Mutta ihmiset ei ole ihmisiä, vaan ne tyyppejä visiossa. Ystävät eivät ole ystäviä, sukulaiset ei sukulaisia, vaan olla ollaan kehässä ja, taistellaan ketkä tekee mitäkin. onneksi en ole missään mukana. ja aivan pian koittaa vapaus näistä. Sama töissä parissa paikassa, eri aloja, idea ei ole työ tekeminen vaan tietoisuus ja muut sivuavat asiat. mitä vieroksun, itse teen työn ja sitten on muu elämä. kivahan se on viettää Aikaa työkavereiden kanssa ja yhteisjutut joskus mukavia, ja hyvä että yrityksillä on arvoja ja tukevat tiettyjä juttuja, mutta ne viedään aina niin sanotusti yli. aina on ihmisiä jotka toimii väärin. ja joskus on kiva tehdä jotain pientä extrsjuttus mutta en ymmärrä ettei ihmiset saa, tehdä muuta ja nujerretsan johonkin juttu täysin

• Anonyymi
      UUSI

en pääse pois palstalta koska no sanon tän vielä kertaalleen

Olen päästäni sairastunut

• Anonyymi
      UUSI

olen irrottanut jokaiseen ihmiseen. En voi mitään asioille, voi vaan tehdä parhaansa ja yrittää saada oikein ja, rehellisesti elämään siihen suuntaan mihkn haluaa. Oikeita asioita ja aidosti joskus jotain poikkeuksia, kai nykyaika sitä vähän vaatii. mutta parisuhteessa en jaksa myymistä ja teeskentelyä, itsensä mainostamista vaikka täällä. Haluan sut, olen hyvä, näkeekö kaikki miten kultainen ja, ihana, olen, itken junnun naisen perään mutta oikeasti se ei kiinnosta vaan huomio, itsensä mainostaminen ja sympatian kerääminen. eikä siinä mitään, tämähän on julkinen keskustelupalsta, mutta voisi päästää irti jos ei muuta halua. Ja antaa toisen nähdä oikeita ihmisiä ja, luoda oikeita aitoja suhteita. missä ei ole pääasia myydä illuusiota, muille vaan elää.

• Anonyymi
      UUSI

En vaan luota sinuun. Joko en pysty luottamaan tai sinä et ole luotettava. Miksi et vaan jätä minua rauhaan!

• Anonyymi
        UUSI

Mitä luottamusta sinä odotat minulta?

• Anonyymi
      UUSI

huvittavaa on ne ihmiset jotka myy itseään persoonana täällä arvostelee kun jotkut myy työtään, tuotettaan tai ammattitaitoaan saadakseen rahaa muualla. aina on nokka korkealla ja joten on outo, pyrkyri, gold digger jne.

• Anonyymi
      UUSI

Uskoisin, että tämä ei ole nollasummapeli eli jos minä saan, niin sinäkin voit saada. Uskon myös, että saisit kenet vaan, jos vaan haluaisit. Sinähän tässä roikut minun perässäni. Jätä vaan jo rauhaan!!!

• Anonyymi
      UUSI

En omasta mielestäni mitenkään pidä sinusta kiinni. Sinä kerrot joka päivä rakastavasi minua (jotakuta muuta?) kymmenen kertaa vähintään. Mitä oikein haluat?

• Anonyymi
      UUSI

En halua olla kanssasi. Et vaan usko. Miten se pitäisi ilmaista, että se menisi perille. Sinussa ei ole vikaa, et vaan sovi minulle. Olemme erilaiset.

• Anonyymi
        UUSI

Pyydän vain että irrotat itsesi minusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydän vain että irrotat itsesi minusta

Mitä voin tehdä? Osoitat minulle vaativia kysymyksiä netissä. En voi tehdä tämän enempää!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä voin tehdä? Osoitat minulle vaativia kysymyksiä netissä. En voi tehdä tämän enempää!

Ehkä sinun päässäsi on vikaa, kun sitä aina minulle tarjoilet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet minulle ollut rakas ja tuki ja turva tällä matkallani mitä olen meidän rakastumisen aikana läpi käynyt mutta miksi et päästä minusta irti jos et IRL halua minua kohdata

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet minulle ollut rakas ja tuki ja turva tällä matkallani mitä olen meidän rakastumisen aikana läpi käynyt mutta miksi et päästä minusta irti jos et IRL halua minua kohdata

Päästän sinusta irti enkä halua sinua kohdata IRL. Anteeksi, jos olen töykeä välillä. Menee jo tunteisiin. Voitko sinä ihan oikeasti jättää minut rauhaan?!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Päästän sinusta irti enkä halua sinua kohdata IRL. Anteeksi, jos olen töykeä välillä. Menee jo tunteisiin. Voitko sinä ihan oikeasti jättää minut rauhaan?!!

Sanot, että tungen elämääsi mutta sinä olet tunkenut myös minun elämääni. Ei saa neuvoa, jos toinen ei sitä pyydä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä te kuvittelette täällä?

• Anonyymi
      UUSI

En halua sinua. Usko se ja ala jo elämään omaa elämääsi. Miksi jotenkin roikut tässä?

• Anonyymi
      UUSI

Jätä vaan jo rauhaan!!!

• Anonyymi
      UUSI

Jos se on punikki.

• Anonyymi
      UUSI

Kuule niin kauan kun tuota ei kuule irl suoraan en voi tietää että tahdot noin.
      Täällä en voi uskoa tälläsiin.
      Enkä tosiaankaan haluaisikaan uskoa täällä.
      Enkä kyllä päästää irtikään.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä mä nyt irrotan. Ikävä kyllä tää meidän yhteys toimii myös niin, et mä tiedän, kun on aika laskea irti.

• Anonyymi
      UUSI

No mitä sinä täällä palstalla teet?

• Anonyymi
      UUSI

Älkää uskoko täällä mitään, ainakaan negatiivista

• Anonyymi
      UUSI

Jos haluat niin, irroitan otteeni. Haluatko?
      Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Minä tässä jotenkin roikun, sen myönnän. Ihmekö, kun olet niin ihana. Jos kuitenkin päätämme yhdessä ei, niin lopullisesti irrottaudun. Sen lupaan.

• Anonyymi
      UUSI

Mene ihmeessä jos vapaus kutsuu. Häivyn tästä sitten vähin äänin kun totean tapahtuneen todeksi. Sen että en ollut sinulle hän.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2020
    Aihe