Suhteeni?
Miksi et irrota otettasi
39
2020
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ooks kattonut itteäs peiliin sillon ku katsot mua?
- AnonyymiUUSI
Olet aika vanha jo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet aika vanha jo
Kiitos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet aika vanha jo
Minun ihana vähän vanhempi mies on ainakin maaaailman parhain ja ihanin ja kuumin. 🤗 Vaikka ois 50. Ihan sama.
T. Nuorempi nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun ihana vähän vanhempi mies on ainakin maaaailman parhain ja ihanin ja kuumin. 🤗 Vaikka ois 50. Ihan sama.
T. Nuorempi nainenJa sie oot ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T. Nuorempi nainentuota tapahtuu paljon..... nuoret naise käy niin kuumana....
- AnonyymiUUSI
Kietoutunut syvästi tunteisiin. Odottanut ja ollut epätietoinen.En täysin ole kyllä hahmottanut sinunkaan. Tilanteet ei ole olleet reiluja.
- AnonyymiUUSI
En pysty puimaan tätä nyt, pitää säätää muuta.
On täysin sinun vika, että sait mut rakastumaan. En ansaitse haukkumistasi.
Olisin sulle aito ja totta. Et kyllä jätä minua noin jos olet ihminen!- AnonyymiUUSI
I really don*t care anymore.
Olet vain kasa valheita.
Jos etsit syyllistä, katso peiliin.
- AnonyymiUUSI
Viikko jo täsä radalla... Juomana rasvaton maito ja rahka... Hieman joo alkaa paukkua ja haista... Lähden tanssimaan jenkkaa vaan jaa jaa
- AnonyymiUUSI
Joo.
- AnonyymiUUSI
Tunne on niin valtava ja kestämätön. 😭 On vain kestettävä tämä tai valitettavasti paettava pois...
- AnonyymiUUSI
Minulla on perhe miehen kanssa ja sinä saisit varmasti kumppanin, jos vaan haluaisit. Miksi haluat rikkoa perheeni? Minä eroan mieheni kanssa ja sinä et haluakaan. Sitten en halua kuulla susta IKINÄ enää mitään. Et voi toiselle sellaista tehdä!
- AnonyymiUUSI
sivusta. minä onneksi erosin muista syistä mutta ei kaivattu ollut sen parempi. Eli meistä ei tullut mitään, ja olisin halunnut joskus olla eroa matta mutta se oli täysin mahdotonta, en myös olisi halunnut muuttaa 3 kertaa, mutta elämä tehtiin täysin mahdottomaksi. eli ne missä ne on mukana, ei niissä ajatella ihmissuhteita, tai moraalia, vaan niillä on jotkut paikat ja joku visio minkä mukaan elävät. Hyvä se on, ei siinä mitään. Mutta ihmiset ei ole ihmisiä, vaan ne tyyppejä visiossa. Ystävät eivät ole ystäviä, sukulaiset ei sukulaisia, vaan olla ollaan kehässä ja, taistellaan ketkä tekee mitäkin. onneksi en ole missään mukana. ja aivan pian koittaa vapaus näistä. Sama töissä parissa paikassa, eri aloja, idea ei ole työ tekeminen vaan tietoisuus ja muut sivuavat asiat. mitä vieroksun, itse teen työn ja sitten on muu elämä. kivahan se on viettää Aikaa työkavereiden kanssa ja yhteisjutut joskus mukavia, ja hyvä että yrityksillä on arvoja ja tukevat tiettyjä juttuja, mutta ne viedään aina niin sanotusti yli. aina on ihmisiä jotka toimii väärin. ja joskus on kiva tehdä jotain pientä extrsjuttus mutta en ymmärrä ettei ihmiset saa, tehdä muuta ja nujerretsan johonkin juttu täysin
- AnonyymiUUSI
en pääse pois palstalta koska no sanon tän vielä kertaalleen
Olen päästäni sairastunut - AnonyymiUUSI
olen irrottanut jokaiseen ihmiseen. En voi mitään asioille, voi vaan tehdä parhaansa ja yrittää saada oikein ja, rehellisesti elämään siihen suuntaan mihkn haluaa. Oikeita asioita ja aidosti joskus jotain poikkeuksia, kai nykyaika sitä vähän vaatii. mutta parisuhteessa en jaksa myymistä ja teeskentelyä, itsensä mainostamista vaikka täällä. Haluan sut, olen hyvä, näkeekö kaikki miten kultainen ja, ihana, olen, itken junnun naisen perään mutta oikeasti se ei kiinnosta vaan huomio, itsensä mainostaminen ja sympatian kerääminen. eikä siinä mitään, tämähän on julkinen keskustelupalsta, mutta voisi päästää irti jos ei muuta halua. Ja antaa toisen nähdä oikeita ihmisiä ja, luoda oikeita aitoja suhteita. missä ei ole pääasia myydä illuusiota, muille vaan elää.
- AnonyymiUUSI
En vaan luota sinuun. Joko en pysty luottamaan tai sinä et ole luotettava. Miksi et vaan jätä minua rauhaan!
- AnonyymiUUSI
Mitä luottamusta sinä odotat minulta?
- AnonyymiUUSI
huvittavaa on ne ihmiset jotka myy itseään persoonana täällä arvostelee kun jotkut myy työtään, tuotettaan tai ammattitaitoaan saadakseen rahaa muualla. aina on nokka korkealla ja joten on outo, pyrkyri, gold digger jne.
- AnonyymiUUSI
Uskoisin, että tämä ei ole nollasummapeli eli jos minä saan, niin sinäkin voit saada. Uskon myös, että saisit kenet vaan, jos vaan haluaisit. Sinähän tässä roikut minun perässäni. Jätä vaan jo rauhaan!!!
- AnonyymiUUSI
En omasta mielestäni mitenkään pidä sinusta kiinni. Sinä kerrot joka päivä rakastavasi minua (jotakuta muuta?) kymmenen kertaa vähintään. Mitä oikein haluat?
- AnonyymiUUSI
En halua olla kanssasi. Et vaan usko. Miten se pitäisi ilmaista, että se menisi perille. Sinussa ei ole vikaa, et vaan sovi minulle. Olemme erilaiset.
- AnonyymiUUSI
Pyydän vain että irrotat itsesi minusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pyydän vain että irrotat itsesi minusta
Mitä voin tehdä? Osoitat minulle vaativia kysymyksiä netissä. En voi tehdä tämän enempää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä voin tehdä? Osoitat minulle vaativia kysymyksiä netissä. En voi tehdä tämän enempää!
Ehkä sinun päässäsi on vikaa, kun sitä aina minulle tarjoilet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet minulle ollut rakas ja tuki ja turva tällä matkallani mitä olen meidän rakastumisen aikana läpi käynyt mutta miksi et päästä minusta irti jos et IRL halua minua kohdata
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet minulle ollut rakas ja tuki ja turva tällä matkallani mitä olen meidän rakastumisen aikana läpi käynyt mutta miksi et päästä minusta irti jos et IRL halua minua kohdata
Päästän sinusta irti enkä halua sinua kohdata IRL. Anteeksi, jos olen töykeä välillä. Menee jo tunteisiin. Voitko sinä ihan oikeasti jättää minut rauhaan?!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Päästän sinusta irti enkä halua sinua kohdata IRL. Anteeksi, jos olen töykeä välillä. Menee jo tunteisiin. Voitko sinä ihan oikeasti jättää minut rauhaan?!!
Sanot, että tungen elämääsi mutta sinä olet tunkenut myös minun elämääni. Ei saa neuvoa, jos toinen ei sitä pyydä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä te kuvittelette täällä?
- AnonyymiUUSI
En halua sinua. Usko se ja ala jo elämään omaa elämääsi. Miksi jotenkin roikut tässä?
- AnonyymiUUSI
Jätä vaan jo rauhaan!!!
- AnonyymiUUSI
Jos se on punikki.
- AnonyymiUUSI
Kuule niin kauan kun tuota ei kuule irl suoraan en voi tietää että tahdot noin.
Täällä en voi uskoa tälläsiin.
Enkä tosiaankaan haluaisikaan uskoa täällä.
Enkä kyllä päästää irtikään. - AnonyymiUUSI
Kyllä mä nyt irrotan. Ikävä kyllä tää meidän yhteys toimii myös niin, et mä tiedän, kun on aika laskea irti.
- AnonyymiUUSI
No mitä sinä täällä palstalla teet?
- AnonyymiUUSI
Älkää uskoko täällä mitään, ainakaan negatiivista
- AnonyymiUUSI
Jos haluat niin, irroitan otteeni. Haluatko?
Naiselta - AnonyymiUUSI
Minä tässä jotenkin roikun, sen myönnän. Ihmekö, kun olet niin ihana. Jos kuitenkin päätämme yhdessä ei, niin lopullisesti irrottaudun. Sen lupaan.
- AnonyymiUUSI
Mene ihmeessä jos vapaus kutsuu. Häivyn tästä sitten vähin äänin kun totean tapahtuneen todeksi. Sen että en ollut sinulle hän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020