V_tun poliisit

Anonyymi-ap

Teistä ei oo mihkään. Nytkin viikonlopun kuumin ostosaika ässämarketilla, perheitä, lapsia.
Jokainen nuori vatipää kiihdyttää tossa parkkialueella autollaan /mopollaan.
Siviiliauto parkissa saisi jatkuvasti poliisille kolehtia. Vaan ei ni ei. Ennenkin joku kuolee.
Sit mä sanon, komisario saa selittää lehdille.

28

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei vaikuta sun elämään mitenkää, hanki jo oikeesti elämä ja lopeta itkemine.

• Anonyymi

Huomaan että olet yksi niistä kakaroista joilta saisi ottaa kortin pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaan että olet yksi niistä kakaroista joilta saisi ottaa kortin pois

Kyllä keskustas saa ajaa vaikka yli 400. Ei poliisi reagoi mihinkää.

• Anonyymi

Katsos, kun Kankoonpeen poliisit ovat allergisia kaupunki-ilmalle, ja jos poikien menoon puututtaisiin, saisivat poliisit allergisen reaktion kun joutuisivat tulemaan ulkoilmaan.

• Anonyymi

Joo ja sitten aikuiset ihmeset joilla ei ole lapsia mukana täyttää lapsiparkit kun ovat niin laiskoja etteivät viitti kävellä, saavat sitten lapset ylitellä tuota kiihdytyssuoraa

• Anonyymi

Mikä parkki pirkko sä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä parkki pirkko sä olet?

Uli uli

• Anonyymi

Ja laiska Kankaanpään Seudun toimitusväki ei nosta kissaa pöydälle. Kyse on isosta turvariskistä jota ei pari olematonta töyssyä poistanut. Päätoimittaja sais vähän käyttää sitä kuuluisaa journalistista valvonta valtaa.

• Anonyymi

Vali vali

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vali vali

uli uli

• Anonyymi

Töyssyjä lisää kaksi. Kaikkiin töyssyihin korotus. 20kmh rajoitus. Töyssyt myös ulottumaan parkkialuueelle. Vähän sähkölatauspisteen tulo rajoitti mutta kiihdytys kaistaa on myös oikean puoleinen halpahalli sivu .

• Anonyymi

Mikä on s.marketin ja s.kauoan vastuu

• Anonyymi

Lainvalvonta kuuluu suomessa yksinomaan poliisille

• Anonyymi

Mitä se kauppa voi sille tehdä, jos muksut rellestää parkkipaikalla? Poliisia siellä tarvittaisiin.

• Anonyymi

Et sitten poliisille ilmottanut? Täällä päätit itkeä.

• Anonyymi

Sais ilmoittaa 2 min välein

• Anonyymi

Taitaa 👮 setää jo pelottaa julkisuus

• Anonyymi

Jos poliisi hoitaisi hommansa ei tätäkään keskustelua tarvitsisi käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos poliisi hoitaisi hommansa ei tätäkään keskustelua tarvitsisi käydä.

Näinpä juuri, kun homman annetaan mennä siihen malliin, että mihinkään ei viitsitä puuttua, ajetaan kahdella maijalla pari pikku lenkkiä työvuoron aikana, ollaankin nykyisessä tilanteessa. Kaikki on sallittua, mitä ei ole erikseen estetty.

• Anonyymi

Luulen, että tänään saan rakkautta, lämpöä, läheisyyttä ja kiiman tyydytystä naisen kanssa....

• Anonyymi

suklaajunaan sä pääset

• Anonyymi

Parempi laiskat poliisit saatikka yli innokkaat poliisit, kuusikymmentäluvulla olivat yli innokkaita nuuskimaan ja häiritsemään ihmisten yritteliäisyyttä. Juoksivat tai hiihtelivät vapaa aikansakin ympäri metsiä etsimässä pientislaamoita. Lauantai illat olivat poliisin juhlapäiviä kun iltamissa saattoi joku haista viinalle ja päästiin kuskaamaan porukalla putkaan, ja toivottiin että vastustelisi hieman että päästiin hivauttelemaan pampulla.

• Anonyymi

Tota sorry että puutun keskusteluun mutta eikös poliisi ole Porissa?? Eihän Kankaanpäässä ole poliisilaitos ollut varmaan 10 vuoteen?
      Minulla on mökki täällä ja kesät vietän täällä. Olen nähnyt poliisiauton kaupungilla...mhmm... Kerran 10 vuodessa.

• Anonyymi

Kyllä Kankaanpäässä poliisiasema on ja aina kaksi partiota vuorossa, kaksi maijaa SA131 ja SA132. Tänä aamuna näin ihmeen, ensi kerran neljääntoista vuoteen, että autoilijoita "puhallutettiin" tuossa, https://maps.app.goo.gl/SGZ5LN1A2hr6hHoy6.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Kankaanpäässä poliisiasema on ja aina kaksi partiota vuorossa, kaksi maijaa SA131 ja SA132. Tänä aamuna näin ihmeen, ensi kerran neljääntoista vuoteen, että autoilijoita "puhallutettiin" tuossa, https://maps.app.goo.gl/SGZ5LN1A2hr6hHoy6.

Tuottikohan saalista???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi olla kpäässä poliisia..tai sit näkyvyys on Suomen surkein

• Anonyymi

Korjaan, olen nähnyt kaksi kertaa 10 vuoden aikana poliisiauton partuoivan kylällä.

• Anonyymi

Joo ei ole valvontaa ei.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4317
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3140
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2598
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2297
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2069
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      190
      1848
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1368
    Aihe