Teistä ei oo mihkään. Nytkin viikonlopun kuumin ostosaika ässämarketilla, perheitä, lapsia.
Jokainen nuori vatipää kiihdyttää tossa parkkialueella autollaan /mopollaan.
Siviiliauto parkissa saisi jatkuvasti poliisille kolehtia. Vaan ei ni ei. Ennenkin joku kuolee.
Sit mä sanon, komisario saa selittää lehdille.
V_tun poliisit
28
861
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaikuta sun elämään mitenkää, hanki jo oikeesti elämä ja lopeta itkemine.
- Anonyymi
Huomaan että olet yksi niistä kakaroista joilta saisi ottaa kortin pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan että olet yksi niistä kakaroista joilta saisi ottaa kortin pois
Kyllä keskustas saa ajaa vaikka yli 400. Ei poliisi reagoi mihinkää.
- Anonyymi
Katsos, kun Kankoonpeen poliisit ovat allergisia kaupunki-ilmalle, ja jos poikien menoon puututtaisiin, saisivat poliisit allergisen reaktion kun joutuisivat tulemaan ulkoilmaan.
- Anonyymi
Joo ja sitten aikuiset ihmeset joilla ei ole lapsia mukana täyttää lapsiparkit kun ovat niin laiskoja etteivät viitti kävellä, saavat sitten lapset ylitellä tuota kiihdytyssuoraa
- Anonyymi
Mikä parkki pirkko sä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä parkki pirkko sä olet?
Uli uli
- Anonyymi
Ja laiska Kankaanpään Seudun toimitusväki ei nosta kissaa pöydälle. Kyse on isosta turvariskistä jota ei pari olematonta töyssyä poistanut. Päätoimittaja sais vähän käyttää sitä kuuluisaa journalistista valvonta valtaa.
- Anonyymi
Vali vali
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vali vali
uli uli
- Anonyymi
Töyssyjä lisää kaksi. Kaikkiin töyssyihin korotus. 20kmh rajoitus. Töyssyt myös ulottumaan parkkialuueelle. Vähän sähkölatauspisteen tulo rajoitti mutta kiihdytys kaistaa on myös oikean puoleinen halpahalli sivu .
- Anonyymi
Mikä on s.marketin ja s.kauoan vastuu
- Anonyymi
Lainvalvonta kuuluu suomessa yksinomaan poliisille
- Anonyymi
Mitä se kauppa voi sille tehdä, jos muksut rellestää parkkipaikalla? Poliisia siellä tarvittaisiin.
- Anonyymi
Et sitten poliisille ilmottanut? Täällä päätit itkeä.
- Anonyymi
Sais ilmoittaa 2 min välein
- Anonyymi
Taitaa 👮 setää jo pelottaa julkisuus
- Anonyymi
Jos poliisi hoitaisi hommansa ei tätäkään keskustelua tarvitsisi käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos poliisi hoitaisi hommansa ei tätäkään keskustelua tarvitsisi käydä.
Näinpä juuri, kun homman annetaan mennä siihen malliin, että mihinkään ei viitsitä puuttua, ajetaan kahdella maijalla pari pikku lenkkiä työvuoron aikana, ollaankin nykyisessä tilanteessa. Kaikki on sallittua, mitä ei ole erikseen estetty.
- Anonyymi
Luulen, että tänään saan rakkautta, lämpöä, läheisyyttä ja kiiman tyydytystä naisen kanssa....
- Anonyymi
suklaajunaan sä pääset
- Anonyymi
Parempi laiskat poliisit saatikka yli innokkaat poliisit, kuusikymmentäluvulla olivat yli innokkaita nuuskimaan ja häiritsemään ihmisten yritteliäisyyttä. Juoksivat tai hiihtelivät vapaa aikansakin ympäri metsiä etsimässä pientislaamoita. Lauantai illat olivat poliisin juhlapäiviä kun iltamissa saattoi joku haista viinalle ja päästiin kuskaamaan porukalla putkaan, ja toivottiin että vastustelisi hieman että päästiin hivauttelemaan pampulla.
- Anonyymi
Tota sorry että puutun keskusteluun mutta eikös poliisi ole Porissa?? Eihän Kankaanpäässä ole poliisilaitos ollut varmaan 10 vuoteen?
Minulla on mökki täällä ja kesät vietän täällä. Olen nähnyt poliisiauton kaupungilla...mhmm... Kerran 10 vuodessa.- Anonyymi
Kyllä Kankaanpäässä poliisiasema on ja aina kaksi partiota vuorossa, kaksi maijaa SA131 ja SA132. Tänä aamuna näin ihmeen, ensi kerran neljääntoista vuoteen, että autoilijoita "puhallutettiin" tuossa, https://maps.app.goo.gl/SGZ5LN1A2hr6hHoy6.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Kankaanpäässä poliisiasema on ja aina kaksi partiota vuorossa, kaksi maijaa SA131 ja SA132. Tänä aamuna näin ihmeen, ensi kerran neljääntoista vuoteen, että autoilijoita "puhallutettiin" tuossa, https://maps.app.goo.gl/SGZ5LN1A2hr6hHoy6.
Tuottikohan saalista???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla kpäässä poliisia..tai sit näkyvyys on Suomen surkein
- Anonyymi
Korjaan, olen nähnyt kaksi kertaa 10 vuoden aikana poliisiauton partuoivan kylällä.
- Anonyymi
Joo ei ole valvontaa ei.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614317
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373140Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452297
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52069- 221984
- 1901848
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368