Mutta pidin himon sisälläni, odotin vuoroani mielestäni rauhallisesti ja olin kuin kukavain. Mutta polte roihusi sisälläni.
T: tiedät numeroni.
Sitä tänään naamatusten oltiin pitkästä aikaa
20
1534
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt, että sua ei edes kiinnosta. Tuntuu että olen ilmaa sulle vain....
- Anonyymi
Olen mestari peittämään todelliset tunteeni. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mestari peittämään todelliset tunteeni. 🤔
Mitä sä sitten tunnet? Olet ollut jollain tavalla outo ja vaistonnut että välttelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä sitten tunnet? Olet ollut jollain tavalla outo ja vaistonnut että välttelet.
Intohimoa. 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intohimoa. 😋
Samat ajatukset täällä. Tekisin,mitä vain että saisin viettää sun kanssa edes yhden yön mutta jäisikö se siihen yhteen kertaan 🤭🥵🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat ajatukset täällä. Tekisin,mitä vain että saisin viettää sun kanssa edes yhden yön mutta jäisikö se siihen yhteen kertaan 🤭🥵🥵
Jäisi yhteen, sillä järki naisena toteasit, tää ei toimi. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäisi yhteen, sillä järki naisena toteasit, tää ei toimi. 🙄
Tai sitten ei jäisi....
- Anonyymi
Sama tunne oli mulla tänään kun olin miehen lähellä. Hänen kosketuksensa tuntui läpi kehon. Hän ei koskettanut minua niin että tarkoitus olisi ollut viestiä minulle mitään. Uskon että vain minä tunnen hänen läheisyytensä näin. Hän tuskin tuntee samoin.
- Anonyymi
Pelkkä ajatuskin polttaa.. tiedät kyllä mistä;)
- Anonyymi
Taidan arvata ja mä voisin koskea 🤭
- Anonyymi
Muistan ikuisesti alanumerosi ulkoa…
- Anonyymi
Mitä tämäkin tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämäkin tarkoittaa?
Esim. meidän puljussa on sisäisessä puhelinliikenteessä 5-numeroiset ala- eli lyhytnumerot. Muistan niitä paljon ulkoa. En kylläkään yhtään intohimoja herättävää.
SivusTa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. meidän puljussa on sisäisessä puhelinliikenteessä 5-numeroiset ala- eli lyhytnumerot. Muistan niitä paljon ulkoa. En kylläkään yhtään intohimoja herättävää.
SivusTaJuu, ei kiitos kaupungille töihin ikinä enää!
- Anonyymi
666? 😈
- Anonyymi
665, pedon naapuri. 👿
- Anonyymi
läähpuuh
- Anonyymi
Jälleen oltiin niin lähekkäin, melkein olisin voinut koskettaa, "vahingossa". 🤫
Olisi kyllä näyttänyt hölmöltä... 🫣- Anonyymi
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tämä tapahtui?
Lauantaina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033505Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1982242Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02100Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371832Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951098
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5850- 49831
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773