Mitä mieltä olette tästä paikasta ? Kävin tänään ekan kerran ja olen kyllä tosi pettynyt. Ruoka oli tosi rasvaista. Olen sen jälkeen käynyt vessassa vaikka kuinka monta kertaa. Lisäksi palvelu ei ollut mitään hyvää.
Tori kebab
9
721
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluaa syödä kevyttä salaattia kannattaa mennä Härkälän Puutarhaan Köyliöön, ei kebab-paikkaan.
- Anonyymi
Onko omistaja nyt ihan itse kommentoimassa.
- Anonyymi
Minä kävin kanssa kebabissa mutta ei ole tarvinnut käydä vessassa.
- Anonyymi
Minä kävin vessassa mutten kebabilla
- Anonyymi
menikö tää nurin jo?
- Anonyymi
Ilmoittivat sulkeneensa ovet lopullisesti.
Harmi, pidin pizzoista, muita ei sit ehtinyt testaamaan.
- Anonyymi
Kokemäkiläisten oma poikotti puree ja yritykset loppuvat. Sitten itketään kun ei ole mittään.
- Anonyymi
Semmoinen on kokemäkeläisten tapa lähdetään ostoksille huittisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoinen on kokemäkeläisten tapa lähdetään ostoksille huittisiin.
Onkos Härkäpakariin menijöitä, mää tuun ja!
Ajatelkaa nyt ihan aikuisten oikeasti, Tori Pizzeria Kokemäelle, kaks miestä ajaa päivittäin Bemarilla päiväksi Porista tänne istumaan tyhjään pizzeriaan. Se Tori onkin Kokemäen vilkkain paikka, vaikka vain joka tuhannes ohikulkija pysähtyisi, tarkoittaisi se kahta asiakasta kuukaudessa. Sellainen meno on Kokemäen torilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939