Mitä mieltä olette tästä paikasta ? Kävin tänään ekan kerran ja olen kyllä tosi pettynyt. Ruoka oli tosi rasvaista. Olen sen jälkeen käynyt vessassa vaikka kuinka monta kertaa. Lisäksi palvelu ei ollut mitään hyvää.
Tori kebab
12
1395
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluaa syödä kevyttä salaattia kannattaa mennä Härkälän Puutarhaan Köyliöön, ei kebab-paikkaan.
- Anonyymi
Onko omistaja nyt ihan itse kommentoimassa.
- Anonyymi
Minä kävin kanssa kebabissa mutta ei ole tarvinnut käydä vessassa.
- Anonyymi
Minä kävin vessassa mutten kebabilla
- Anonyymi
menikö tää nurin jo?
- Anonyymi
Ilmoittivat sulkeneensa ovet lopullisesti.
Harmi, pidin pizzoista, muita ei sit ehtinyt testaamaan.
- Anonyymi
Kokemäkiläisten oma poikotti puree ja yritykset loppuvat. Sitten itketään kun ei ole mittään.
- Anonyymi
Semmoinen on kokemäkeläisten tapa lähdetään ostoksille huittisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoinen on kokemäkeläisten tapa lähdetään ostoksille huittisiin.
Onkos Härkäpakariin menijöitä, mää tuun ja!
Ajatelkaa nyt ihan aikuisten oikeasti, Tori Pizzeria Kokemäelle, kaks miestä ajaa päivittäin Bemarilla päiväksi Porista tänne istumaan tyhjään pizzeriaan. Se Tori onkin Kokemäen vilkkain paikka, vaikka vain joka tuhannes ohikulkija pysähtyisi, tarkoittaisi se kahta asiakasta kuukaudessa. Sellainen meno on Kokemäen torilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa nyt ihan aikuisten oikeasti, Tori Pizzeria Kokemäelle, kaks miestä ajaa päivittäin Bemarilla päiväksi Porista tänne istumaan tyhjään pizzeriaan. Se Tori onkin Kokemäen vilkkain paikka, vaikka vain joka tuhannes ohikulkija pysähtyisi, tarkoittaisi se kahta asiakasta kuukaudessa. Sellainen meno on Kokemäen torilla.Joko starttiraha loppus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa nyt ihan aikuisten oikeasti, Tori Pizzeria Kokemäelle, kaks miestä ajaa päivittäin Bemarilla päiväksi Porista tänne istumaan tyhjään pizzeriaan. Se Tori onkin Kokemäen vilkkain paikka, vaikka vain joka tuhannes ohikulkija pysähtyisi, tarkoittaisi se kahta asiakasta kuukaudessa. Sellainen meno on Kokemäen torilla.Äijät notkuu ärrän edesä ostamatta mitää yksi kaupunkin valtuutettu löhöö reetuumasa muitten asioista sitte muutama tyyppi rööki huulessa tönöttää kyttäämäsä ei ihme ettei mikään kannata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708