Ensin toit toivon paremmast, sit veit maton alta. Kuvittele et oot 14 vuotta ollut ihan yksin pään sisälläs ja kohtaat tyypin jonka kaa se vaan "klikkaa", noh kuvittele itsesi tilanteeseen jossa rakastut ihan älyttömästi tähän ihmiseen, mitta sitten hän yhtäkkiä hylkää sinut, ja kaiken lisäks ei usko sinuun enää omana herkkänä itsenään vaan jonain maskina, tän kaiken jälkeen yhteydenpito estetään ja mieltä järkytetään lisää milloin milläkin ja rakkaus ei vasn katoa mihinkää, vaikka sut vastentahtoas pakotetaan oleen ihmisist jota rakastat samal kun hän on jonkun muun miehen kaa yhdessä.
Fiilis on kuin olisi väkivaltaisen suhteen uhri, vaikka et sitä tarkoittanutkaan. Lisäksi lapsuuden traumat ja epävakaa, mikä herkistää hauraan mieleen entisestään, tuntuu kuin olisi jatkuvassa pakokauhu tilassa, kaikki on joko harmaata tai ydinpommin räjähdys💔
Siit huolimatta annan anteeksi kaiken, koska ymmärrän että sinulla ei ollut täyttä ymmärrystä tilanteesta, olen vain hyvin järkyttynyt ja hauras. Kohtele mua pliis vähän hellemmin, saat huutaa ja raivota vapaasti, mut älä hylkää tai leiki tunteilla.. jooko?🩷🩷🙏
Nainen mä oon kärsinyt ihan liikaa takiasi
26
282
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän ja lupaan olla hellempi, mitä tahansa tapahtuukaan.
- AnonyymiUUSI
Ei kai se aivan niinkää ole palstasetä ja
- AnonyymiUUSI
Ymmärrys on nollassa sun suhteesi, ei voi mitään. On susta kiinni miten aiot elämäsi rakentaa ja kenen kanssa loppu elämän samaa polkua kulkea.
Vain Sinun, omilla valinnoilla ja teoillasi sen näytät. Kulkeako yhdessä vai erikseen.- AnonyymiUUSI
No mut eiks tän stoorin nainen oo jo tehny valinnan ns?
- AnonyymiUUSI
Sitten nämä vainoäijät perässä hyi saatana mut vittu tiedät mitä joutuu kokenasn ja uhraat elämäsi kuten nekin. siis hyi saatana!
- AnonyymiUUSI
Jaa no mitä nä gubbe niistä ku oot puhdas ku vesi
- AnonyymiUUSI
Keskustellaan ja sitten yhdessä päätämme mitä tehdään. En pääse sinusta eroonkaan. Jotain on tehtävä.
Minulla on nyt vaikeaa töissä, siksi olen herkillä. Ei kuitenkaan saisi haukkua missään tilanteessa. Se on sietämätöntä. Voitko auttaa minua? Jotenkin luotan sinuun kuitenkin.
Kaipaan rakkautta, läheisyyttä mutta myös apua. Haluatko auttaa minua?- AnonyymiUUSI
Haluan auttaa mutta en täällä! :) 🩷✨😘⚓
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! En vain pääse sinusta eroonkaan. Harmittaa miehen puolesta kuitenkin. Jätänkö hänet pulaan.
- AnonyymiUUSI
Älkäätten vetäkö kilareits töissä. Hieno texti palstasetä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! En vain pääse sinusta eroonkaan. Harmittaa miehen puolesta kuitenkin. Jätänkö hänet pulaan.
Ehdottomasti jätät palstasetä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mistä sitä tietää mitä struktuureja näillä joillain vinoilla on mielessä
- AnonyymiUUSI
kuka yllä saatanan Pirkko on yrittää jatkan juttuja pojalleni, varo etten tais teitä kaikkia. Hyi saatana, eikä ne voi jo perkele kuulla pois että päästää elämään. Hyi saatana kuinka vitun monta vuotta meitä uhrataan tuommoiselle etovaläjälle.hyi vittu hyi saatana!!! voi kun se saatanan laiva uppoaisi ja kuolisivat sinne, hyi helvetti. ja seuraavaan laivaan loput,.
- AnonyymiUUSI
Kannattaisiko tuo kirjoittaa ihan paperille ja postiluukusta sisälle..?
Mistä me muut tiedämme kuka olet?- AnonyymiUUSI
Sehän se elämys varmasti olisi kelle tahansa.
- AnonyymiUUSI
no muille on tilattu murhat laillisesti jotka yritti minut tappaa, ja jotka vainoavat. tapatte kuule ihan muita ja ruoaksi itselle, ette tänne. ja rahaa tulee tänne, ette saa vietyä sitä välistä siellä on vartija joka valvoo ja ei kiinnosta tavata ja lähteä uuteen maailmaan. mutta tervemenoa teille! ja hyvää matkaa ja ota se Timo mukaan, joka yritti minua siihen, tai vaikka sen ryssäjoukkoa, eiköhän lahkohommat ala olemaan pian kuolleita.
- AnonyymiUUSI
Kuinka monelle olet palstasetä murhat tilaillut ja mistä lähteestä?
- AnonyymiUUSI
Tuo toiseksi viimeinen kappale. Tui tui ja voi itku. Mauton rinnastus kerrassaan.
- AnonyymiUUSI
Pitää ehkä ottaa käyttöön pieni annos rauhoittavaa, joka tasottaisi mieltä. Lääkkeitä on jo paljon, yksi lisää ei haittaisi.
- AnonyymiUUSI
Mies tulee aina olemaan ystäväni, autan ja tuen häntä, siis aviomies.
- AnonyymiUUSI
Ei kilareita töissä, siinä olet oikeassa.
- AnonyymiUUSI
Ota yhteyttä niin keskustellaan. Lupaan kuunnella sinua ja auttaa kaikin mahdollisin keinoin. Kaikki kääntyy parhain päin. Usko itseesi ja siihen, että kaikki on väliaikaista. Tuska, ahdistus, kärsimys nekin päättyy joskus. Jaksetaan edessä tehdä sinulle ja kaikille muillekin parempi elämä. Mä pärjään aina. Monen tulen ja helvetin läpi oon käyny. Kaikesta selviää, jos tahtoo. Niin sinäkin vaikka ei aina siltä tuntuisikaan. Ole turvallisin mielin. Elämä jatkuu. 😘⚓✨🩷
- AnonyymiUUSI
Kiitos kirjoituksesta, se rauhoitti. Otan yhteyttä, jos annat siihen luvan. En muuten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kirjoituksesta, se rauhoitti. Otan yhteyttä, jos annat siihen luvan. En muuten.
Ota yhteyttä! Rukoilen sinulle siihen rohkeutta ja itseluottamusta. Leppoisaa lauantaita sinulle 🩷😘✨⚓
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Olet siis ollut 14 v. "pääsi sisällä" ja sitten tapaat naisen, joka vie maton alta. Sen jälkeen vaadit, että tämän naisen on pakko olla kanssasi ja tämä nainen on aiheuttanut sydänsurusi. Sosiaaliset taidot eivät kehity puhelimella näpräämisellä ja "oman pään sisällä" vaan jalkautumalla turuille ja toreille kohtaamaan ihmisiä ja kohtaamalla naisia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427165
- 323998
- 533483
- 412998
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472187- 412183
- 452149