No niin, tämän menitte sitten tekemään. Syvä kiitos ja kumarrus kuntapäättäjillemme. Pari reilunpelin uutista juuri tullut mainitun puljun toimista. Ei näköjään mitään haluta tajuta tai ottaa oppia tämmöisten järjestelyiden seurauksista...
Muurame Alvaan
3
880
Vastaukset
- Anonyymi
HUOH... Alvan hallituksen puheenjohtajaksi demari ja hallituksessa vihreää. Voi voi, siinäpä menee sitten raha-asiat solmuun ja ideologia vihreää. Tämä ei tiedä mitään hyvää ja vielä tj tuollainen pas...
- Anonyymi
No niin, sieltä ne sitten tulivat, vesihuollon maksujen korotuslaput. Vesi nousee, jätevesi nousee, sitten on vielä älytty laittaa molemmille ihan omat PERUSMAKSUT, jotka tietenkin molemmat NOUSEE!!!
Miksi tämmöistä piiloverotusta sallitaan? Muuramelaiset, hyväuskoiset maalaiset on näköjään saatu puhuttua taas maksajan rooliin. Nyt meni vesi, aiemmin jätehuolto. Tätä EDULLISUUTTA perusteli ja puolusteli kunnan virkamies suuruuden ekonomialla ja näillä leveillä hartioilla, joita näköjään löytyy joka päätöksen perusteeksi. Oli kuulemma oikein todisteet siitä olemassa. No niin on todisteet kyllä meilläkin kuinka kävi hinnoille, tuolla laskumapissa on. Joka helvetin kuolinpesän liiteri kuuluu jätehuollon ja taas tämän ikuisen PERUSMAKSUN piiriin. Vaikka siellä ei jätettä synny, eikä sieltä niitä edes noudettaisi.
Eipä tässä muuta, kaivellaan lompakot esiin.
Ja hyvää joulua kaikille muuramelaisille ja asiasta kiinnostuneille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550