Kun joissakin ravintoloissa tarjotaan jotain heiniä ja mitä lie nokkosia ja leskenlehtiä jonkun heinäladon harmaantuneesta seinästä otetun laudan pätkän päältä.
Se on mukamas hienoa ja ylellistä😂
Voipi sitä tulla minunkin luokse niin paistetaan huussin nurkalla nuotiolla lenkkimakkaraa ja syödään se pihkaiset rukkaset kädessä, ei polta kuuma makkara sormia. Heiniä on siinä ihan vieressä ja luomua on.
Aterian hinta 115e.
Hieman minua naurattaa
11
107
Vastaukset
- Anonyymi
Naara mitä naarat syö voa kauravelliä niin ikenes ei kulu.
- Anonyymi
Aloittajalla on siis tyypillinen "pää perseessään elävän" maailmankuva. Et varmaan koskaan ole tullut ajatelleeksi, että sinun lisäksesi maailmassa on pitkästi yli 8 miljardia muuta ihmistä ja heillä lähes jokaisella on omat mieltymyksensä.
Jos sinusta tuntuu kivalta ottaa tumma jöötti sieltä huussin alta, lämmitellä se "syöntikelpoiseksi" ja pistellä nääveliis niin "vassokuu"; sano ruåttalaanen.
Minä sen sijaan syön niin sienet, salaatit kuin broilerinleikkeetkin vaikka lankunpätkältä, jos siltä sattuu tuntumaan. Ja joskus vaan sattuu, vaikka maksais satasen.
- Anonyymi
Olisiko sinulla minkälaista juomaa tarjolla?
- Anonyymi
Kiljua tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiljua tietenkin
No sekin käy. Onhan siinä huussi vieressä.
- Anonyymi
No sehän on kiva kun niin naurattaa.
- Anonyymi
Aloittajaa voisi äkikseltään luulla persuksi, mutta ei, kyllä siinä on aito kepulainen. Se pienviljelijä kykenee nauttimaan valkosipulikäyrää paketin siinä oman huussinsa nurkalla, sitten tyhjentää sen porkkanapellolle ja myy porkkanat Jyväskylän torilla luomuna.
- Anonyymi
Sahtivirtsalla kun porkkanoita ravitsee, niin johan kasvaa jöötejä. Parhaat voi laittaa lavatansseissa lahkeeseen.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Tanssipartnereita vallan hurjasti!
- AnonyymiUUSI
Edelleen vaan naurattaa, minä voin tarjota keitetyn perunan ja läski kastiketta lusikallisen kakkos nelosen päältä tarjottua hintaan 68euroa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33662
- 60659
- 52627
- 50615