En ehkä aiemmin tätä ymmärtänyt ja koin vaakamerkin tunteettomana pitkälti sen takia mitä harhaisia päätelmiä tein vaakaihmisten kehon ja etenkin silmien eleistä koska usein vaakaihmisellä on tunteettoman näköiset silmät mutta opin sitten näiden palstojen kautta ymmärtämään vaakaa koska vaakaihmisellä on sisällä paljon tunteita mutta ne ei näy aina ulospäin. Vaaka on hyvin suomalaistyyliä kuvaava merkki että minun mielestäni me suomalaiset olemme kuin vaakoja kaikki eli pääosin rauhallisia, tyyniä ja eleettömiä joista ei ulospäin tunteet välity niin paljoo ympäristöön.
Niin mitä sitten tulee siihe väitteeseen jossa väitän että me härät ja vaa'at olemme sukulaissieluja ainaki osittain perustuu näihin havaintoihini;
1.kauneuden merkki että me molemmat merkit omaamme kauneuden tajua joka ainaki vaaalla korostuu vaatteissa aika paljon kun taas härkä ei niinkään vaatteissa korosta kauneudentajua(molemmat merkit syntyneet rakkauden planeetan vaikutuksen alla)
2.ruoka (molemmat merkit kulinaristimerkkejä)
3.rauhanomaisuus(vaikka härkä välillä riitelee enemmän kuin vaaka niin härkä pohjimmiltaan rauhanomainen)
4.pitkä pinna joka venyvä että molemmilla merkillä on pitkä pinna(ainakin härkä suuttuessaan on ärhäkkä mut vaakamerkistä en tiiä)
itselläni on kiinalaisessa horoskoopissa mun aurinkomerkkinä koira eli vaaka =)
kommentoija Juha pohjola(jopohola)
aurinkohärkänä koen osittain vaakamerkin sukulaissieluna
Anonyymi-ap
1
525
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222490Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032148Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491323- 971308
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101175Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621111Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise891087Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035