https://www.tiktok.com/@vaalit_markosandberg/video/7505094957238209814?_r=1&_t=ZN-8wQNq4Gz8is 😱 Eipä ihme kun rahat ei riitä sinne minne pitäisi!
Suomalaisen sosiaalitukijärjestelmän korvaukset Kuuntele ja järkyty!
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Trolli tiktök propagandaa!
- Anonyymi
Kylläpä nuo asiat voit mennä tarkistamaan, niin ei tarvitse sinunkaan turhaan ränkyttää. Vai sattuiko arkaan paikkaan, eli itse kuulut niihin jotka ovat yhteiskunnan loisia ja elävät toisten kustannuksella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä nuo asiat voit mennä tarkistamaan, niin ei tarvitse sinunkaan turhaan ränkyttää. Vai sattuiko arkaan paikkaan, eli itse kuulut niihin jotka ovat yhteiskunnan loisia ja elävät toisten kustannuksella!
höpö höpö tikök xing ping pong lähettää teille kuraa ja te uskotte 🤣😅
- Anonyymi
Asia on ollut tiedossa jo ties kuinka kauan, joten on hyvä että edes jonkinlaisia kiristyksiä on tapahtunut. Toivottavasti jossain vaiheessa niitä tulee vielä paljon enemmänkin.
- Anonyymi
Lieksalaisia tämä ei tietystikään koske! Ovat sen verran rehellisiä ja työhulluja etteivät ota avustuksia tai tukia vastaan edes väkisin!
- Anonyymi
Ei aukee tiktökit enkä asenna.
- Anonyymi
veli todistaa väkevästi ☝️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615