Ravintola ata

Anonyymi-ap

Muuttaa melkein legendaa vasta päätä. Siellä tehdään täyttä höyryä remonttia ja terassia talon eteen. Moni on sanonut että siellä on hyvä ruoka.
Mikähän tulee entisen atan tiloihin. Toivottavasti joku kiva kauppa

9

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä päättelet että siihen entiseen tilaan on tulossa jotain? Tuskin tulee yhtään mitään.

• Anonyymi

Kenties siksi mitä itsekin olen ajatellut ts. mikä idis muuten on muutossa ja isossa remontissa?

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenties siksi mitä itsekin olen ajatellut ts. mikä idis muuten on muutossa ja isossa remontissa?

lajijasuris

Esimerkiksi erittäin korkea vuokra, huono terassi...

• Anonyymi

Oli kait kova vuokra ja jos eräpäivä olisi mennyt päivällä-parilla yli, niin vuokranantaja soitti: Missä vuokrarahat viipyvät ?
      Onnekseen on päässyt irti koko paikasta!

• Anonyymi

Aika kauan oli kumminkin jos korkea vuokra. Kenties on käynyt niin että vuokra on noussu, viime vuosina ehkä kovastikin, mutta samaan aikaan myynti laskenut.
        Vuokranantajalla on ilmeisesti joku jo kiikarissa, kun ei tarpeeksi tullut vastaan, sillä vuokran alentaminen olisi pienempi paha kuin nollavuokra 😉

• Anonyymi

Mitenpä voisi kannattavaa liiketoimintaa ylläpitää, jos joutuu kovin kallista vuokraa maksamaan ja toisaalta myös vuokranantaja maksaa kallista vastiketta ja vuokra väkisin korkeaksi muodostuu. Melko mahdoton yhtälö.

• Anonyymi
      UUSI

Vieläkö omistaja mahtaa olla Heinonen .
      Tuli vaan mieleen että jos se konditoria kahvila Natali muuttaa isompaan tilaan tämä oli vaan arvailua

• Anonyymi
      UUSI

Maksaa se remontti siihen uuteenkin paikkaan. Sinnehän tarvii tehdä keittiö, hankkia kaikki koneet ja kalusto ym. Ehkä on katsonut että olisi enemmän kävijöitä kun legendasta tulisi asiakkaita.

munkkis vois siirtyä atan tilalle kun sillä on niin pienet ja ahtaat tilat

• Anonyymi
      UUSI

Mitäköhän mahtaa käydä sille tallennusautomaatille, joka on ATA:n tuulikaapissa? Sehän on tähän asti ollut auki samaan aikaan kun ATA-kebabikin on. Jos nyt ATA lähtee, niin ulko-ovi pysyy lukossa vai? Toisekseen, on mukavampi käsitellä rahaa kun vieressä on jotain liiketoimintaa ja katselevia silmiä lähellä niin tietää, että ei ole ihan yksin.

Se olisi kyllä aikoja sitten pitänyt siirtää sieltä Cittariin tai Prismaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60