Hallitus leikkaa toimeentulotukea nyt myös kaikilta velvollisuutensa täyttäviltä sossun asiakkailta, elämäntilanteesta riippuen 2 - 3 prosenttia. Yksinelävälle vajaa 20 euroo kuussa vähemmän.
Tämän lisäksi tietysti hallitus toivoo, että mahdollisimman moyöi työtön tekisi virheen työnhakubyrokratiassa, että hänet saisi ajettua karenssihelvettiin. Päivän lehdessä te toimiston virkailijat sanovat ihmisille älä kerro meille mitään elämästäsi koska on sitten pakko leikata tuet pois.
Hallitus pienentää nyt toimeentulotukea velvollisuutensa täyttäviltä
20
331
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko minun 9€ kuntouttavasta leikataan?
- Anonyymi
Eli minä jään vielä velkaa kelalle. Millä minä sen maksan?😭
- Anonyymi
Sinut laitetaan työkuntoon, tekosyyt kitketään juurineen pois. Nyt loppuu vötkyily!
T kelan tytöt - Anonyymi
Tämä on oikeaa eerika meininkiä ich komme!
- Anonyymi
Te toimistosta tulee mieleen se amerikkalaisten poliisisarjojen sanonta, kaikkea mitä sanot voidaan käyttää sinua vastaan
- Anonyymi
Tuötön kuntoutuja ei voi sanoa mitään kun on mykkä. Kelalääkäri on todennut työkykyiseksi kuulohoitajan virkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuötön kuntoutuja ei voi sanoa mitään kun on mykkä. Kelalääkäri on todennut työkykyiseksi kuulohoitajan virkaan.
Olen sokea, mutta TE käski minut lentäjäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sokea, mutta TE käski minut lentäjäksi.
Lentsikoissa on autopilotti, ei tarvitse nähdä mitään. Turha yrittää lapsellisia tekosyitä.
- Anonyymi
"Olen sokea, mutta TE käski minut lentäjäksi"
Et sinä lentäjäksi pääse, liian vaarallista.
Sinusta tehdään taksikuski. - Anonyymi
Operaatio lieksa nåi alkaa kesällä väestökato missä ihmiset kelan etuuskäsittelijä kuumuu kuin näätä
- Anonyymi
Puolukoita keräämään puliukot ynnä muut työtä vieroksuvat luuserit.
- Anonyymi
Juu, koville ottaa että pääsee edes Kelan olemattoman pienille kiturahoille kitumaan. Herkästi laittavat nollatuloille.
- Anonyymi
Hallituksen antama toimeentulotuen leikkaus on hyvä päätös leikata yli 70 miljoonaa euroa toimeentulotukea on maksettu helpoin perustein kannatan leikkauksia kyllä pitää tulla vähemmällä toimeen lisää leikkauksia tarvitaan esim. ehkäisevä ja harkinnanvaraiseen toimeentulotukeen karenssit pitää olla kovia myymälävarkauksia pitää valvoa kovemmin ja rangaistuksia koventaa jos työtön varastaa työpaikan saanti vaikeutuu kun työnantajat tarkastavat nykyisin luotettavuuden. myymälävarkauteen osallistumiseen karenssia sosiaalitukien menettäminen
- Anonyymi
Niiltä on leikattava tuet pois, ketkä ei viitsi tehdä minkäänlaista työtä, vaikka työherkkua olisi tarjolla.
- Anonyymi
Eipä taida Suomella olla muuta mahdollisuutta kuin puristaa tukia pienemmäksi.
Jos työpaikkoja ei synny, nimenomaan vientiin, niin mitäpä muuta mahdollisuutta oikein on?
Emme vieläkään näytä ymmärtävän, että olemme liukumassa Euroopan pohjasakkaan. - Anonyymi
– ”Asenne työntekoa kohtaan on ihan käsittämätön” kommentoi entinen työministeri Satonen iltasanoman verkkosivu vaikka ruokaa saa ilmaiseksi leipäjonosta seisova köyhä ei tarvitse kaupasta varastaa kun ilmaistakin ruokaa saa
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787