Kohta pittää laettoo matalat kengät ja teryleenihousut jalakkoin. Pyykkipoika lahkeeseen ja pyörällä naessiin.
Kesä tulloo...
18
146
Vastaukset
- Anonyymi
Oon pannu kesällä pimua pinppiin paljaalla työttömänä.
- Anonyymi
Minun paljaani on työttömänä kun ei ole pimua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun paljaani on työttömänä kun ei ole pimua.
Tekoperse kualmaosta. Tulloo välillisessä poxissa sokkarin automaattiin sullottuna, myyjä auttaa ja kahtoo työtöntö kengistä mulliin, voi hyvänen aika kuitennii
- Anonyymi
Vai naisiiin..etköhän sinäkin lieksalaisena ole enemmäkin perämiehiä, eikä ne perät ole naisimmeisten!😆
- Anonyymi
Lieksalaiselle kesällä ja talavella on vain se ero jotta kesällä tarkenoo retalehtoo humalassa vähemmissä vuatteissa...
- Anonyymi
Meinaat että jopolla serkkulikalle saunaan?
- Anonyymi
Tunturi supersportilla pikkuserkun luo ja paljaalla heti kynnyksellä
- Anonyymi
No ja taas meni sauna desinfioitavaksi.
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Olen välillä poikiin päin jos ei naisia lähellä.
- Anonyymi
Joinsuussa niitä on setalaisii nyt monta tuhatta marssivat kaupungilla ja huutivat ja lippuja heiluttivat. Nyt niillä on ilosaaressa orkiat. Karvalaisessa on video.
- Anonyymi
nai rautatiekiskolla nenärengasta ja elokapinnoo
- Anonyymi
setanussika
- Anonyymi
Työtön mies ei saa koskea naiseen, pimpin saaminen jyvitetään euroiksi ja vähennetään peruspäivärahasta, tulee karenssia jos et ilmoita ja työkkäri haistaa saantosi.
- Anonyymi
JÖSSES...! 😮
- Anonyymi
pilluu paljaalla
- Anonyymi
oon vejelly paljaalla viinissä, kaarisillalla ja Reunatiellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon vejelly paljaalla viinissä, kaarisillalla ja Reunatiellä
28 kk karenssia alkaen huomenna!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
28 kk karenssia alkaen huomenna!!!
Elä perkele euroviisut ja kaikki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615