Mitä kustantaa pörssiähkö nyt
Mitä saat paneeleista nyt
Mielenkiinnolla odottelen kommentejasi
Sana on vapaa
Kysymys kumpi tulee halvemmaksi paneelit vai pörssiähkö
4
171
Vastaukset
- Anonyymi
Paneelit maksaa 1
15 000 € ja tuottaa alle puoli vuotta ja ei tuota silloin kun sähkö kalleinta ja ei edes yllä kun pörssisähkö on aina halvinta - Anonyymi
Jos haluaa sopeutua paneleiden kanssa elämiseen niin miksipä ei . Harrastustahan elämä on ja uusia asioita kannattaa joskus kokea
- Anonyymi
Suomessa 2/3 osaa energiasta käytetään talvella, jolloin paneeleista ei ole mitään hyötyä. Lisäksi tällöin yleensä pörssisähkökin on kallista. Kesällä, jolloin sähköä kuluu vahän, on pörssikin halpaa ja aurinkosähköä tulee ylimäärin. Vähän hankala vertailukohta. Noita kahta ei voi oikeastaan verrata keskenään mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1217930Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516658Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834775Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2453245Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012744Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1072266Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906- 1501905
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa291710Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614