Mitä kustantaa pörssiähkö nyt
Mitä saat paneeleista nyt
Mielenkiinnolla odottelen kommentejasi
Sana on vapaa
Kysymys kumpi tulee halvemmaksi paneelit vai pörssiähkö
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Paneelit maksaa 1
15 000 € ja tuottaa alle puoli vuotta ja ei tuota silloin kun sähkö kalleinta ja ei edes yllä kun pörssisähkö on aina halvinta - Anonyymi
Jos haluaa sopeutua paneleiden kanssa elämiseen niin miksipä ei . Harrastustahan elämä on ja uusia asioita kannattaa joskus kokea
- Anonyymi
Suomessa 2/3 osaa energiasta käytetään talvella, jolloin paneeleista ei ole mitään hyötyä. Lisäksi tällöin yleensä pörssisähkökin on kallista. Kesällä, jolloin sähköä kuluu vahän, on pörssikin halpaa ja aurinkosähköä tulee ylimäärin. Vähän hankala vertailukohta. Noita kahta ei voi oikeastaan verrata keskenään mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307