Olikohan kaikki osallistujat joensuusta, meinaan että onko joensuussa oikeasti noin paljon h/l porukkaa?
Eipä ole ihme jos syntyvyys laskee.
Tuohan on vihervasemmiston masinoimaa touhua ja koostumus taitaa olla paljon samaa sakkia kuin elokapinassakin.
Miksi sitä pitää aina pyrkiä herättämään huomiota ja aiheuttaa meteliä, eihän muutkaan tuollaista kalabaliikkia ja häiriötä järjestä?
Pride kulkue
35
215
Vastaukset
- Anonyymi
Kommenttisi kertoo että marssi on tarpeellinen, asenteesi kertoo sen.. Porukkaa on ja paljon puuttuukin, suomi on onneksemme vapaa maa..
Me kaikki ihmiset olemme seksuaalisia olentoja, homous ei synti eikä millään muotoa tuomittavaa.
Olen parisuhteessa elävä hetero, ei lapsia sillä en pienituloisena halua niitä tähän maailmaan kärsimään.- Anonyymi
Marssi on tarpeellinen, silti kuitenkin korostat olevasi parisuhteessa elävä hetero...😂🤣😂
Voisikos mitenkään olla niin että jokainen on mitä on, tarvitsematta sitä korostaa tai esille tuoda? Kummallista että heterot ei pidä tuollaista meteliä itsestään, vaikka kohta taitavat olla vähemmistöä... 🤣😂🤣 - AnonyymiUUSI
Ei vaan kommentti kertoo sen, ettei kielteisiä kommentteja edes tulisi jos tuollaisia mekkaloita ei järjestettäisi.
Ihan samaa kritiikkiä tulisi jos vaikka Marttaliitto päättäisi esiintyä tuolla tavalla.
- Anonyymi
En ole nähnyt kuinka paljon osallistujia oli koolla, eikä minua niin kovin suuresti kiinnostakaan minkaanlaiset kokoontumiset, mutta eiköhän tämä ole periaatteessa
samanlainen tilaisuus kuin kaikki muutkin ja tilaisuus on kerännyt ihmisiä ympäri maata.- Anonyymi
Heterofoobikot levittivät heterovihaa laulujen ja lippujen kanssa!
- Anonyymi
liehuiko kulkueessa Palestiinan terroristijärjestöjen lippuja?
- Anonyymi
Toivoaksemme ei ainakaan kansanmurhaaja Israelin lippuja !
- Anonyymi
Oli siellä. Oli myös vasemmistoliiton ja vihreiden lakanoita.
- Anonyymi
Siellä taas jalon kansan parhaat voimat marssi. Montakohan veronmaksajaa tuossakin porukassa on? Veronmaksajat tuotakin sakkia elättää että saavat olla vapaasti mitä ovat.
- Anonyymi
Homous on vielä tällä hetkellä trendikästä ,etenkin vasemmalle kallellaan sekä tietysti näiden vihreiden porukoissa , iso osa etenkin lesboista on trendi lepakoita kun se menee muodista niin sitten voidaankin pikkuhiljaa palata takaisin normaaliuteen.
- Anonyymi
Olen homo ja KOK jäsen, revi siitä huumoria..
Ihminen siinä missä sinäkin, heteronretale.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen homo ja KOK jäsen, revi siitä huumoria..
Ihminen siinä missä sinäkin, heteronretale..Minä taas en ole kumpaakaan, en Gay enkä KOK ja ihminen olen minäkin enkä suinkaan mikään retale, vaan uskon että minunkin verorahoillani elää moni tuon marssin osallistujista.
Itse en ainakaan edes ottaisi töihin tuon näköisiä tyyppejä.
- Anonyymi
Olipas yllättävän paljon pullukkaa ja lihavaa marssijaa , onko puppelius lihottavat ?
- Anonyymi
Näytti jonkin tason mt-ongelma olevan useimmilla...
- Anonyymi
Oliko telaketjulesboja? En uskaltanut itse mennä katsomaan. Ne on ihmisille vaarallisia.
- Anonyymi
Yhden asian ihmisiä tuhatkunta kipaletta.
- Anonyymi
NE JYRÄÄ MEITIN. POJAAT! NE JYRÄÄ MEITIN!
- Anonyymi
No jos olikin marssilla 1000 ja kaikki täältä, niin eihän se ole kuin 1,26% koko Joensuun asukasluvusta.
Ja tuo pikku marginaali pitää enemmän pitää meteliä kuin 98,74% enemmistö!
Sopivat minun puolestani olemaan ja elämään ihan vapaasti, mutta onko se pakko tuolleen huutaa ja riekkua?
Ainakin minussa tuollainen käytös herättää voimakkaan vastareaktion.- AnonyymiUUSI
Joensuulaisia tuosta määrästä ehkä kolmasosa.
- Anonyymi
Noilla pride kulkueen jäsenillä suurilla osalla on mielenterveys-ongelmia. Koskettavia roskia ihmiskunnassa.
- Anonyymi
Eipä kenenkään marssit minua häiritse enkä voi päätellä kenenkään mielenterveyttä ulkonäöstä. Joiltakin tuo taito tuntuu löytyvän.
- Anonyymi
Ulkonäöstä voi elämää nähnyt päätellä paljon...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäöstä voi elämää nähnyt päätellä paljon...
Kerro tietämättömälle miten erotat ulkonäöstä mielenterveyden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tietämättömälle miten erotat ulkonäöstä mielenterveyden.
Kyllä sen harjaantunut silmä vain huomaa, samoin kuin päihdeongelmankin.
Toisaalta tuollainen marssi helpottaa huomaamista, sillä eihän tuollaiseen touhuun täysjärkiset edes lähde. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen harjaantunut silmä vain huomaa, samoin kuin päihdeongelmankin.
Toisaalta tuollainen marssi helpottaa huomaamista, sillä eihän tuollaiseen touhuun täysjärkiset edes lähde.Minkä lahjakkuuden lääkärit ovat sinussa menettäneetkään. Vai... oletko lääkäri...? Entä yltääkö selvännäkijyytesi esim. Lotto-numeroiden puolelle, ennustuksiin tulevista sodista, katastrofeista jne?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä lahjakkuuden lääkärit ovat sinussa menettäneetkään. Vai... oletko lääkäri...? Entä yltääkö selvännäkijyytesi esim. Lotto-numeroiden puolelle, ennustuksiin tulevista sodista, katastrofeista jne?
Hohoi, tämähän on Joensuu-palsta. Täällä kaikki arvataan ja loput keksitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hohoi, tämähän on Joensuu-palsta. Täällä kaikki arvataan ja loput keksitään.
Palstalaiset tietää aina kaiken.
- Anonyymi
"HUI HAI APUA, JOENSUUSSAKIN ON HOMOJA!"
Muun muassa tuota lausetta huusin tänään muiden mukana ja heilutin ylpeästi sateenkaarilippua!❤️ Kommenttisi kertoo, että tapahtuma on todella tarpeellinen ja onneks meitä oli siellä paljon. Joukossa on voimaa ja oli ihana päästä todistamaan sitä. Onneksi kaikilla ei ole samanlainen asenne, kuin sinulla. Kyse on kuitenkin ihmisarvosta. Me saadaan kuulua ja näkyä, niinkuin kaikki muutkin!💫
Mukavaa loppuiltaa sinne!☺️- Anonyymi
Laumasielut huutaa laumassa kun yksin ei ole mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Todella paljon...?
Eikös tuolla joku juuri laskenut että jos teitä oli tuhat marssijaa, niin sehän on vain 1,2% joensuun väkiluvusta...?
Miksi käyttäydytte kuin olisitte enemmistöä?
Jos et ole huomannut niin eipä vaan muut halua näkyä ja kuulua kuten te, eli mikäs teillä on vikana ja hätänä?
Olette melko säälittävää sakkia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todella paljon...?
Eikös tuolla joku juuri laskenut että jos teitä oli tuhat marssijaa, niin sehän on vain 1,2% joensuun väkiluvusta...?
Miksi käyttäydytte kuin olisitte enemmistöä?
Jos et ole huomannut niin eipä vaan muut halua näkyä ja kuulua kuten te, eli mikäs teillä on vikana ja hätänä?
Olette melko säälittävää sakkia.Siellä on paljon normaaleissa parisuhteissa eläviä/eläneitä, jotka haluavat vakuuttaa olevansa trendikkäitä liberaaleja, jotkut taas marssivat säilyttääkseen työpaikkansa tai saadakseen työpaikan esim. seurakunnasta, yliopistolta tai mediasta, viihdehömppäpiireistä puhumattakaan.
- Anonyymi
Diskofiiver
https://www.youtube.com/watch?v=h5_ow2mGTwM&ab_channel=tomanteri - AnonyymiUUSI
Puppeli porukat niissä sepikin puhujamatkoilla luuraa.
- AnonyymiUUSI
Mie meen kulkueeseen. Tuuthan siekin.
- AnonyymiUUSI
Ei ole Pride kulkue joensuulainen vaan siellä kiertää se sama porukka joka kiertää kaikki Pride marssit suomessa kesän aikana.Helsingin pride marssin 100000 osallistujasta vain muutama tuhat on homoja ja lesboja muut tavallisia ihmisiä jotka on saatu tulemaan tukemaan näitä vähemmistöjä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605