Jos sinun talossa asuisi metsäman

Anonyymi-ap

19

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse ainakin masentuisin ja menettäisin elämänuskoni.
      Tätäkö tämä hynttäsijän seuraamista koko loppuelämä tulee olemaan, ei päivän eikä yön rauhaa.
      Minne menet, mistä tulet vastassa on aina metsäman.

• Anonyymi

Sieltä se taas tulee roikottaen kameran jalustaa kuin kuollutta kalkkunaa, hirveää.

• Anonyymi

Köyttäisin auton perälle ja kiikuttaisin niin kauas ettei osaisi takaisin.

• Anonyymi

Tuolla se taas mennä kaaputtaa, joku kuppi välkkää pitkän seipään nokassa ja valo vihreässä pipossa.
      Purpattaa jotakin josta en selvää saa ja pälyilee puiden latvoja.
      Mitähän se meinaa?

Ei vi##u tätä selvinpäin kestä, minnehän se jemmasi sen lonkero laatikon.
      Jos löydän niin juon perskännin.

Kyllä tästä on pakko ainakin järvelle lähteä, jos muuta niin hukuttautumaan.

• Anonyymi

Ei mestarin tarvi asua aloittajan talossa,ok.

• Anonyymi
        UUSI

Kenen talossa hän asuu?

• Anonyymi
      UUSI

Ottaisin avosylin vastaan, koska hänellä on "mun luonto"! Tunnen hänet paremmin kuin moni täällä kiukutteleva vänisijä! On ilo katsella jokapäivä hänen touhujaan ja ajatella, miten moni suorastaan puhkuu kiukusta, kun huomaa taas kerran uuden videon ilmestyneen..😆

• Anonyymi
      UUSI

Metsaman muuttaisi varmasti aika pian pois, koska tuskinpa viihtyy kaupunki asunnossa, jossa ei ole suurta tonttia, eikä omia metsiä ympärillä, eikä pihalla tilaa kaikille traktoreille, ponsseille ja koneille.

• Anonyymi
        UUSI

Asun maalla ja pihapiiri on takuulla suurempi kuin manilla! Mahtuis vielä monta länkkäriä tai taavettia entisten lisäksi. Lampi puuttuu, mutta äkkiäkös mani sen länkkärillä kaivaa! Oma Ponsse vois olla jatkuvasti pihassa. Sekametsää yli 10 hehtaaria, eikä tuholaiset vaivaa puita; ei oo mäntypistiäistä, kirjanpainajaa, eikä juurilahoa.

• Anonyymi
      UUSI

"Ei mestarin tarvi asua aloittajan talossa,ok."

Ei sinulle ole edes lusikalla annettu.

• Anonyymi
        UUSI

"Ei sinulle ole edes lusikalla annettu."

Mikä sinulla on ongelmana poju?

• Anonyymi
      UUSI

Onko metsäman koskaan kysynyt naapureilta, voisinko olla jotenkin avuksi ilman kiitoksia ja kumarruksia kun olen tällä kylällä vain tämmöinen käypäläisukko jolla ei ole muuta huollettavaa kuin oma turpa?
      Vai eikö siellä kylällä ole muita kuin nuo tubettajat.

• Anonyymi
        UUSI

Heittäisin ulos koko ukon.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä kysymys. Tai onko osallistunut mihinkään järjestötoimintaan. Maatalous seuraan kyläyhdistykseen, tiekuntien kokouksiin, nuorisoseuraan, osakaskunnan kokouksiin yms.

• Anonyymi
      UUSI

Opettaisin pöytätapoja ens töikseen. Loppua sais mässytys ja veitsen kärjellä syönti ja piereskelyt.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi mestari asuisi talossani,onhan hällä taloja omiin tarpeisiin.

• Anonyymi
        UUSI

Selvennän kysymystä, mitä sinä tekisit jos sinun kotona jossa sinä itsekin asut, asuisi ilmielävä 60 vuotias metsäman?

Mussuttaisi, mässyttäisi ja murentelisi sokerikorppuja ruokapäydälle.
        Lopsuttaisi olutta ja piereskelisi.

Kaikki mitä sinä pyytäisit tekemään olisi rakutusta, ilmielävä metsäman tekisi vain sen mikä on hänestä itsestään kivvoo jos aina sitäkään.

• Anonyymi
      UUSI

Mikään ei ole hirveämpi kohtalo vanhemmille jos aikuinen poika päättää jäädä kotiin lokkeilemaan ja ottaa vanhemmiltaan vallan.

Varsinkin maaseudulla sellainen on hyvin yleistä koska poika pitää kotitilaansa omanaan.

Ylpeilee kylillä mitä MIELLÄ on.

• Anonyymi
        UUSI

Tiiiijjättekö ketä ollaan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60