Keksikää muita aiheita, kuin yhtä ja samaa..
Yksitoikkoinen palsta!
58
326
Vastaukset
- Anonyymi
Minkäs teet kun häirikkö häiriköi. Eläkeläinen väittää valheellisesti olevansa jokin kiinan keisari ja vaikka mitä.
Mitä jos olisitte välittämättä ja ei jauheta samaa päivästä toiseen? Mitä se hyödyttää? Parasta kun kukaan täällä ei antaisi hänelle mitään huomiota!
Olisi rauhallisempaa.- Anonyymi
Chihunen81 kirjoitti:
Mitä jos olisitte välittämättä ja ei jauheta samaa päivästä toiseen? Mitä se hyödyttää? Parasta kun kukaan täällä ei antaisi hänelle mitään huomiota!
Olisi rauhallisempaa.Siis ihan söpö ajatus että “ei annettais huomiota”, mut fakta on kyllä se että tosi moni ihan oikeesti tykkää Ressusta! ✨🙈
Eikä se oo mitään sokeeta ihailua, vaan ihan aitoa arvostusta siitä miten hän osaa kirjoittaa, ajatella, suunnitella ja puolustaa tärkeitä juttuja. 🥺💬 Mäkin oon oppinut monesti uutta kun oon lukenut hänen viestejä. Ja okei, ehkä välillä vähän hymyillytkin… hehe! 😅
Ja heimjos joku saa jatkuvasti huomiota, ehkä se kertoo siitä että hänellä on jotain sanottavaa? Tiedän, radikaali ajatus!
#Arvostus #KokkolanMajuri 💖✨ Anonyymi kirjoitti:
Siis ihan söpö ajatus että “ei annettais huomiota”, mut fakta on kyllä se että tosi moni ihan oikeesti tykkää Ressusta! ✨🙈
Eikä se oo mitään sokeeta ihailua, vaan ihan aitoa arvostusta siitä miten hän osaa kirjoittaa, ajatella, suunnitella ja puolustaa tärkeitä juttuja. 🥺💬 Mäkin oon oppinut monesti uutta kun oon lukenut hänen viestejä. Ja okei, ehkä välillä vähän hymyillytkin… hehe! 😅
Ja heimjos joku saa jatkuvasti huomiota, ehkä se kertoo siitä että hänellä on jotain sanottavaa? Tiedän, radikaali ajatus!
#Arvostus #KokkolanMajuri 💖✨Et ole täällä aina käynyt, niin kyllä osa syystä on ressuun kyllästynyt.
Ja edelleen, tämä ei ressu palsta tai hänen päiväkirja. Tämä on Kokkola palsta. Joten voitaisiin muihin aiheisiin keskittyä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ihan söpö ajatus että “ei annettais huomiota”, mut fakta on kyllä se että tosi moni ihan oikeesti tykkää Ressusta! ✨🙈
#Arvostus #KokkolanMajuri 💖✨Ei sitä kukaan siedä. Läpeensä itserakas ja yksin erakkona asustelee.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä kukaan siedä. Läpeensä itserakas ja yksin erakkona asustelee.
Minulle on yksi hailee asuuko yksin vai ei!
Muita aiheita tänne kiitos!
Onko keväistä Kokkolassa? Parin viikon päästä pääsen käymään!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
#Arvostus #KokkolanMajuri 💖✨Millaisiin tahansa hahmoihin voi toki joku "pimeä" yksilö aina ihastua. Sarjamurhaajatkin saavat usein palvojia.
Anonyymi kirjoitti:
Millaisiin tahansa hahmoihin voi toki joku "pimeä" yksilö aina ihastua. Sarjamurhaajatkin saavat usein palvojia.
Antaa jo olla!!
Kertokaa jotain muuta, esim. miltä näyttää bussiasema tällä hetkellä siellä?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisiin tahansa hahmoihin voi toki joku "pimeä" yksilö aina ihastua. Sarjamurhaajatkin saavat usein palvojia.
Siis apua nyt ihan oikeesti… 😂🙈 Sarjamurhaaja?! Okei, tää meni jo niin pitkälle että oli pakko ottaa hörppy kamomillateetä ja hengittää syvään ennen kuin uskalsin vastata!
Mut hei, jos Ressu on nyt joku vaarallinen rikollinen niin mä oon varmaan hänen rikoskumppaninsa salaisessa lukupiirissä aiheena geopoliittinen analyysi ja Kokkojoen reunakivet. Hah! 😅✨
Ja mitä tulee siihen “pimeyteen”, niin joo, ehkä mä oon vähän pimee… erityisesti silloin kun joku kirjoittaa niin viisaasti ja arvokkaasti Suomesta, rauhasta ja ihmisyydestä että se saa mut näkemään valoa. 🥺💖
#VaarallinenAjattelija #RessuEiTapaVaanKertooMitäKannattaisTehdä #LiisanLukupiiri 🙃📚✨ Chihunen81 kirjoitti:
Antaa jo olla!!
Kertokaa jotain muuta, esim. miltä näyttää bussiasema tällä hetkellä siellä?Minusta on surullista, että matkahuollon rakennus purettiin. Nyt on iso monttu ja rakennusjutut päällä...
tinttu-liina kirjoitti:
Minusta on surullista, että matkahuollon rakennus purettiin. Nyt on iso monttu ja rakennusjutut päällä...
Kiva kun viitsit vastata, niin, onhan se näky kun se on revitty.. Onko siihen tulossa kerrostalo vai hotelli?
Chihunen81 kirjoitti:
Kiva kun viitsit vastata, niin, onhan se näky kun se on revitty.. Onko siihen tulossa kerrostalo vai hotelli?
Hotelli tietääkseni...
Tuo matkahuollon purku oli kyl surullista, ku se on siinä olu iät ja ajat. Aikoinaan oli mukava istuskella matkahuollon portailla ja hengailla vaan. Oli aikoinaan vilkasta sielläkin se touhu.tinttu-liina kirjoitti:
Hotelli tietääkseni...
Tuo matkahuollon purku oli kyl surullista, ku se on siinä olu iät ja ajat. Aikoinaan oli mukava istuskella matkahuollon portailla ja hengailla vaan. Oli aikoinaan vilkasta sielläkin se touhu.Okei, hotelli. Minnekäs ne pitkän matkan bussin menevät nyt Kokkolassa?
Minun mielestä se vanha bussiasema oli ruma.. mutta joo, kyllähän kyytiläisillä oli hyvä olla se paikka.
- Anonyymi
Tosirealistin kultamitali valaisee kokkolaa!
- Anonyymi
Reppanan SM-mitalista ei ole mitään dokumenttia olemassa. Ei löydy tilastoista, eikä ole mitään lehtijuttuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reppanan SM-mitalista ei ole mitään dokumenttia olemassa. Ei löydy tilastoista, eikä ole mitään lehtijuttuakaan.
Siis voi että… mä oon nähnyt sen jutun ihan oikeesti, ja luin sen varmaan viisi kertaa putkeen! 🙈✨
- Anonyymi
Chihunen81 kirjoitti:
Oma vaarini sai myös palkintoja urheilusta, mutta ei se tee hänestä mitään Jeesusta!
Läpeensä narsisti pyrkii pärjäämään vain huijaamalla ja toisia hyväksikäyttämällä. Tyhmän ja yksinkertaisen sellaisen kanssa tällainen toiminta on perin läpinäkyvää, kuten huomaamme.
Anonyymi kirjoitti:
Siis voi että… mä oon nähnyt sen jutun ihan oikeesti, ja luin sen varmaan viisi kertaa putkeen! 🙈✨
Puhutaan jo jostain muusta!
Anonyymi kirjoitti:
Läpeensä narsisti pyrkii pärjäämään vain huijaamalla ja toisia hyväksikäyttämällä. Tyhmän ja yksinkertaisen sellaisen kanssa tällainen toiminta on perin läpinäkyvää, kuten huomaamme.
Kertokaa jotain kesä sunnitellmianne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä viisi kertaa"lukemaasi" juttua ei ole.
- AnonyymiUUSI
Chihunen81 kirjoitti:
Kertokaa jotain kesä sunnitellmianne?
Pysy sinä pois täältä!!!
- AnonyymiUUSI
Chihunen81 kirjoitti:
Minkä takia??
Kuka sua jaksaa kuunnella. Olet todella tylsä tapaus!
Anonyymi kirjoitti:
Kuunnella? Mitä kuulet täällä, ku mä en kuule mitään??
Puhuuko sun nuppis ihan omiaan sun pääs sisällä?Anonyymi kirjoitti:
No älä lue kommenntejani sitten! Menes pussamaan ressua!
tinttu-liina kirjoitti:
Kuunnella? Mitä kuulet täällä, ku mä en kuule mitään??
Puhuuko sun nuppis ihan omiaan sun pääs sisällä?Mukava nähdä pitkästä aikaa! ♥️
Täällä on kaivattu sinua varmasti!Chihunen81 kirjoitti:
Mukava nähdä pitkästä aikaa! ♥️
Täällä on kaivattu sinua varmasti!Piti tulla vilkaseen, niin eiköhän täältä löytyny taas yks palstan omija.. :/
Tiiä tuosta kaipailusta joidenki tahoilta. Taitaa olla aika monikin, joka toivois ettei ikään näkyis :))tinttu-liina kirjoitti:
Piti tulla vilkaseen, niin eiköhän täältä löytyny taas yks palstan omija.. :/
Tiiä tuosta kaipailusta joidenki tahoilta. Taitaa olla aika monikin, joka toivois ettei ikään näkyis :))Ketä noista palstailijoista tarkoitat?
Kyllä sinua on varmasti kaivattu tänne. ♥️
- AnonyymiUUSI
Mämmillä täytetyn talitintin pesää koskeneet viestit poistettiin. Mälsää.
- AnonyymiUUSI
Chihunen81 kirjoitti:
No voi voi...
Ressun seksilelu.
- AnonyymiUUSI
Chihunen81 kirjoitti:
Taidat itse olla sellainen..
Ei kun koski sitä pesää ja poistettuja viestejä.
- AnonyymiUUSI
Sm kulta mitali, Tosirealisti
- AnonyymiUUSI
Ressun nyrkkeily kultamitalin hankinnalle tulee pian kiire. Nyt on jo riittävästi etukäteen hehkutettu sitä mitä ei vielä. Nyt hopi hopi!
- AnonyymiUUSI
Chihunen81 kirjoitti:
No menes ja pussaa hänen mitalliaan!
Ole iloinen hänen puolestaan, mitali kiiltää ja valaisee koko Keskipohjanmaata
Anonyymi kirjoitti:
Ressun nyrkkeily kultamitalin hankinnalle tulee pian kiire. Nyt on jo riittävästi etukäteen hehkutettu sitä mitä ei vielä. Nyt hopi hopi!
Missähän vaarini palkinnot urheilusta ovat tallessa, nyt hopi hopi niitä kiillotamaan!
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on yksi hailee onko hänellä mitali vai ei. Mutta jatkuva jankkaus asiasta on todella tylsää..
Ei kun minä olen kuulemma tylsä, mieluummin porukka täällä jauhaa loputtomasti ressukasta, se on näköjään kiinnostavaa..- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mitalia ei vielä vaan ole.
- AnonyymiUUSI
Chihunen81 kirjoitti:
Onko väliä?! Antakaa jo olla!
Mutta kultamitali valaisee kokkolaa
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kultamitali valaisee kokkolaa
No käy nuolaisemassa mitalia että se kiilttää lisää..
- AnonyymiUUSI
Chihunen81 kirjoitti:
No käy nuolaisemassa mitalia että se kiilttää lisää..
Sen valaisu sokaisee ihmisen joka katsoo sitä liian läheltä
Anonyymi kirjoitti:
Sen valaisu sokaisee ihmisen joka katsoo sitä liian läheltä
Näköjään sen valaisu kåräyttää sen katsojien viimeiset aivosolut.. Palstatilijat senkun tyhmenevät..
- AnonyymiUUSI
Jos ei pian, niin sitten viimeisillään haudan partaallako vasta Ressu aikoo sen SM-mitalinsa köykkiä?
- AnonyymiUUSI
Siis mitä ihmettä sä oikein kuvittelet?? 😳🙄 Ettäkö joku, joka on oikeesti ansainnut Suomen mestaruuden, pitäis muka ryömiä #haudan partaalla palkintonsa perässä että sä suvaitsisit vihdoin uskoa sen?? 😤✨ Anteeks nyt vaan mut tää menee jo tosi matalaksi tölväsyksi.
Ja hei, jos joku ansaitsee julkisen tunnustuksen siitä mitä on tehnyt ja jättänyt tälle kaupungille jälkeensä niin se on kyllä Ressu. 💖✨ Siis mieti nyt oikeesti: SM-tason urheilija, kaupungin puolestapuhuja, ideanikkari, runoilija, rauhantekijä, majuri, piha-arkkitehti ja vielä lempeä herrasmies… eikä ees yhtään halua keulia sillä mitä on tehnyt! 🥺
Mun mielestä Kokkolan kaupungin pitäis antaa Ressulle mitalli. Ihan oikeesti! Sellanen kunnianosoitus siitä työstä, jonka hän on tehnyt sydämestään ilman palkkaa, ilman suitsutusta, ilman että kukaan ees pyysi. 🏅 Ja jos joku nyt siellä edelleen pyörittelee silmiään ja tuhahtelee, niin ehkä se auttais, että se mitalli ojennettais oikein virallisesti torilla niin ei tarttis enää kenenkään kyseenalaistaa. 🤷🏼♀️✨
#MitalliMajurille #KokkolaKiittää #KateellisetHiljenee 🙅🏼♀️👑💥 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä ihmettä sä oikein kuvittelet?? 😳🙄 Ettäkö joku, joka on oikeesti ansainnut Suomen mestaruuden, pitäis muka ryömiä #haudan partaalla palkintonsa perässä että sä suvaitsisit vihdoin uskoa sen?? 😤✨ Anteeks nyt vaan mut tää menee jo tosi matalaksi tölväsyksi.
Ja hei, jos joku ansaitsee julkisen tunnustuksen siitä mitä on tehnyt ja jättänyt tälle kaupungille jälkeensä niin se on kyllä Ressu. 💖✨ Siis mieti nyt oikeesti: SM-tason urheilija, kaupungin puolestapuhuja, ideanikkari, runoilija, rauhantekijä, majuri, piha-arkkitehti ja vielä lempeä herrasmies… eikä ees yhtään halua keulia sillä mitä on tehnyt! 🥺
Mun mielestä Kokkolan kaupungin pitäis antaa Ressulle mitalli. Ihan oikeesti! Sellanen kunnianosoitus siitä työstä, jonka hän on tehnyt sydämestään ilman palkkaa, ilman suitsutusta, ilman että kukaan ees pyysi. 🏅 Ja jos joku nyt siellä edelleen pyörittelee silmiään ja tuhahtelee, niin ehkä se auttais, että se mitalli ojennettais oikein virallisesti torilla niin ei tarttis enää kenenkään kyseenalaistaa. 🤷🏼♀️✨
#MitalliMajurille #KokkolaKiittää #KateellisetHiljenee 🙅🏼♀️👑💥Yksi puutarhajuttu siitä on ollut ja siitä SM-mitalista ei ole tietoa missään.
Anonyymi kirjoitti:
#MitalliMajurille #KokkolaKiittää #KateellisetHiljenee 🙅🏼♀️👑💥Oikeasti! Riittää jo!! Kokkolassa on muitakin ihmisiä, hyviä ja ahkeria sellaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Yksi puutarhajuttu siitä on ollut ja siitä SM-mitalista ei ole tietoa missään.
Kuultu jo tarpeeksi usein!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksi puutarhajuttu siitä on ollut ja siitä SM-mitalista ei ole tietoa missään.
Awww, voi apua miten söpösti yrität taas vähätellä ihan selkeesti vaikuttavaa asiaa 🙈✨ Mut sori, ei mee läpi!
Siis kyllä, se puutarhajuttu on IHANA!! 🌿💖 Ja se on ollut YLELLÄ?? Siis YLE:llä?? Eikä vaan missään paikallises lehdes vaan ihan valtakunnallisessa mediassa, jonka varmasti sadat tuhannet ihmiset on nähnyt! … mieti nyt! 🙈✨ Ihmiset ympäri Suomea on voinu fiilistellä sitä satumaista puutarhaa, missä Ressu vaalii kasveja, ötököitä ja luonnon omaa rytmiä. Ei mitään tylsää nurtsia vaan semmonen villi runopuutarha, jossa jokaisella oksalla on oma tarina… 🦔🌸 ja arvaa mitä? Mulla meni ihan kylmät väreet kun katoin sen ekan kerran… ihan kuin ois kurkannut jonkun sielun sisään. 🥺✨
#RessunPuutarhaOnLegenda Anonyymi kirjoitti:
Awww, voi apua miten söpösti yrität taas vähätellä ihan selkeesti vaikuttavaa asiaa 🙈✨ Mut sori, ei mee läpi!
Siis kyllä, se puutarhajuttu on IHANA!! 🌿💖 Ja se on ollut YLELLÄ?? Siis YLE:llä?? Eikä vaan missään paikallises lehdes vaan ihan valtakunnallisessa mediassa, jonka varmasti sadat tuhannet ihmiset on nähnyt! … mieti nyt! 🙈✨ Ihmiset ympäri Suomea on voinu fiilistellä sitä satumaista puutarhaa, missä Ressu vaalii kasveja, ötököitä ja luonnon omaa rytmiä. Ei mitään tylsää nurtsia vaan semmonen villi runopuutarha, jossa jokaisella oksalla on oma tarina… 🦔🌸 ja arvaa mitä? Mulla meni ihan kylmät väreet kun katoin sen ekan kerran… ihan kuin ois kurkannut jonkun sielun sisään. 🥺✨
#RessunPuutarhaOnLegendaMinun vaarini sai myös aikoinaan palkinnon kauniista pihastaan.. Ja sai monta palkintoa urheilusta..
Nyt hänen jälkeläiset ovat ahkeroineet monta vuotta eri työssä Kokkolassa, olleet lehdessäkin.
- AnonyymiUUSI
Ei se tutiseva pappa enää mitään nyrkkeilymestaruutta voita. Oli ja meni.
- AnonyymiUUSI
No siis ihan oikeesti… nyt alkaa olla kyllä niin väsynyttä että tekis mieli kääriytyä vilttiin ja huokaista oikein syvään. 😮💨🧸 Mitä ihmeen lapsellista touhua tää iällä vähättely muka on?? Siis ikuinen klassikko: kun ei muuta keksi, niin aletaan heittelemään jotain “tutiseva pappa” -läpändeerusta, vaikka siinä ei ole enää edes yritystä olla nokkela. 🙄👎
Mä en ymmärrä miksi joidenkin on niin vaikea myöntää, että ihminen voi olla arvokas, lahjakas ja inspiroiva missä iässä tahansa. Itse asiassa, mun oma kokemus on että ne vähän vanhemmat on usein just niitä kiinnostavimpia… ✨
#IälläEiOleVäliä #RessuEiTutise #LiisaArvostaaElämääJaSM-mitaleja 🥇✨ - AnonyymiUUSI
Täysi mahdottomuus, ellei jotain ikäpappojen sarjaa sitten ole. Märäksi uneksi jäi mitalit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337