Ukrainan epäillään tuhlanneen 800 miljoonaa dollaria tekaistuihin asekauppoihin
Julkaistu 17.05.2025 09:20, 1509 lukukertaa, 1 kommentti
Ukraina on tuhlanut noin 770 miljoonaa dollaria yrityksiin ostaa aseita epäilyttävistä lähteistä, The Financial Times raportoi. Ukrainan holtiton tukirahojen tuhlaus sai presidentti Donald Trumpin jälleen tuskastelemaan.
Ukrainan epäillään tuhlanneen
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä oteta everstin huolia -oli ohje vaursmiehille.
- Anonyymi
Sodalla UkrainanNatsijoukot ovat tehneet miljoonia plakkariinsa.
Nauravat suomalaistenkin typeryydelle ja lihovat näillä avustuksillaan :-))- Anonyymi
Venäläiset keksivät pötypuhejuttuja ukrainalaisista, kun muuta eivät enää voi, ressukat!!
Putin on yrittänyt lyödä ukrainalaiset, mutta vaikeaa on ollut ja miehiä on haavoittunut ja kuollut lähes 1000 000!! Putin ajattelee, että mitäs tuo nyt on, miehiä riittää, tapettaviksi, ei kun jatketaan!!
- Anonyymi
Naton aseita on löydetty kätköistäkin tulevia terroristitekoja varten...onneksi kerätään talteen natsimielisiltä pois.
https://www.youtube.com/watch?v=G9ztM6W0WKE- Anonyymi
Ryssän keksimiä valheita!! Sen he osaavat vallan mainiosti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491