On ihmisiä jotka ovat kokeneet kaiken ja sitten kun ovat vaikka kerran kokeneet, niin tietävät aiheesta kaiken ... aivan kaiken mitä voikaan itse aiheeseen kuulua.
Minä en ole kyseisen kaltainen, mutta olen kokenut ja kokematon, en siis henkilö joka tietää ja on kokenut kaikesta kaiken 99,9%.
En ole telttaretkeillyt täällä Thaimaassa, mutta muutamia kertoja Suomessa ja nekin murkkuikäisenä.
En ole veneillyt laivaväylällä rahtilaivan yllättäen minut tuut tuut, mutta olen kyllä veneillyt väylillä, mutta ehkä kuitenkin enemmän ilman väyläsidonnaisuutta.
En osaa ajaa moottoripyörällä hiekanjyvän tarkkuudella, mutta osaan ajaa kaarteeseen ns. polvi maassa.
En ole räplännyt satoja pipareita, enkä yhtään maksullista, mutta jos laskisin mikä on tosin mahdottomuus koska en voi muistaa kaikkia pipareita, niin arvelen että niitä kertyisi ehkä .... no antaapas olla antamatta lukua aiheeksi rakkaalle.
En ole koskaan aiemmin missään tilanteessa ollut millään tapaa kontaktissa suullisesti enkä kirjallisesti niin idioottimaisten ihmisten kanssa kuin tällä PATTYAN MATKAILIPALSTALLA.
Jäänyt tekemättä ja kokematta.
2
96
Vastaukset
Siis ei Bingalow vaan matkailupalsta.
- Anonyymi
Kannattaisi vaan tyytyä huutelemaan sieltä peräkammarista äiteemuorille, jos tuolta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880