On ihmisiä jotka ovat kokeneet kaiken ja sitten kun ovat vaikka kerran kokeneet, niin tietävät aiheesta kaiken ... aivan kaiken mitä voikaan itse aiheeseen kuulua.
Minä en ole kyseisen kaltainen, mutta olen kokenut ja kokematon, en siis henkilö joka tietää ja on kokenut kaikesta kaiken 99,9%.
En ole telttaretkeillyt täällä Thaimaassa, mutta muutamia kertoja Suomessa ja nekin murkkuikäisenä.
En ole veneillyt laivaväylällä rahtilaivan yllättäen minut tuut tuut, mutta olen kyllä veneillyt väylillä, mutta ehkä kuitenkin enemmän ilman väyläsidonnaisuutta.
En osaa ajaa moottoripyörällä hiekanjyvän tarkkuudella, mutta osaan ajaa kaarteeseen ns. polvi maassa.
En ole räplännyt satoja pipareita, enkä yhtään maksullista, mutta jos laskisin mikä on tosin mahdottomuus koska en voi muistaa kaikkia pipareita, niin arvelen että niitä kertyisi ehkä .... no antaapas olla antamatta lukua aiheeksi rakkaalle.
En ole koskaan aiemmin missään tilanteessa ollut millään tapaa kontaktissa suullisesti enkä kirjallisesti niin idioottimaisten ihmisten kanssa kuin tällä PATTYAN MATKAILIPALSTALLA.
Jäänyt tekemättä ja kokematta.
2
139
Vastaukset
Siis ei Bingalow vaan matkailupalsta.
- Anonyymi
Kannattaisi vaan tyytyä huutelemaan sieltä peräkammarista äiteemuorille, jos tuolta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1779484Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3527194Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1066072Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen284253- 1714104
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht903842Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu933734Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.353318- 1943100
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik172744