Ikävä juttu kaupungin tahoilta. Teknisessä toimistossa taidetaan paljonkin pohtia näitä lasten risumaja-asioita.
Lasten majan purkaminen
16
221
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ovat vahingossa purkaneet niin rakentakoot itse uuden majan.
- Anonyymi
Saatiin jotain aikaseksi
- Anonyymi
Ei yhtään ikävä juttu. Toisen maalle kun ei saa rakentaa mitään.
- Anonyymi
Mutta ainakin juhlapuheissa yhteiskunta olemme me, joten kenen maata se "kaupungin" maa loppujen lopuksi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ainakin juhlapuheissa yhteiskunta olemme me, joten kenen maata se "kaupungin" maa loppujen lopuksi on?
Puheet on puheita mutta loppujen lopuksi maakaaren mukaan mennään.
- Anonyymi
Pipo kiristi liikaa.
- Anonyymi
Virkamiehet tajunneet ihmiselämän perimmäisen tarkoituksen.
Tehdä ihmiselämä mahdollisimman hankalaksi. Lapsia opetetaan
kaupungin tavoille.- Anonyymi
Kyllä, näin se on. Hyvä että opettavat lapsia niin tietävät sitten vanhempana ettei toisen maalle saa rakentaa mitään.
- Anonyymi
Hallintoalamaisen kyykyttäminen on viranomaisen ydintehtävä!
- Anonyymi
Lapsien vanhemmille sakot siitä kun lapset rakentaneet majan kaupungin maille ilman asianmukaista lupaa jota todennäköisesti ei olisi edes annettu.
- Anonyymi
Ainahan ovat majoja rakentaneet
- Anonyymi
Rakennetaanpa majoja vastaisuudessakin. Vasemmistoämmiä harmittaa.
- Anonyymi
Oota vaan kun talvi saapuu, lumilinnat puretaan pihalta, kun ei saa rakentaa. Komposti tarkastaja saa uutta virtaa kun käyttää niitä lumilinnoja samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oota vaan kun talvi saapuu, lumilinnat puretaan pihalta, kun ei saa rakentaa. Komposti tarkastaja saa uutta virtaa kun käyttää niitä lumilinnoja samalla.
Pihoille ei saa rakentaa lumilinnoja ja ihan vaan siksi että jos lapset ovat lumilinnassa ja seuraaja tulee ja työntää lumikasaa lumiauralla!
Voitte vain arvailla miten siinä voi käydä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihoille ei saa rakentaa lumilinnoja ja ihan vaan siksi että jos lapset ovat lumilinnassa ja seuraaja tulee ja työntää lumikasaa lumiauralla!
Voitte vain arvailla miten siinä voi käydä.Siis...auraaja tulee...
- Anonyymi
Ei ollut mukava asia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488