Missä lesbot on?

Anonyymi-ap

Olen seurannut tätä palstaa vuosia ja keskustelut käy vähemmäksi ja vähemmäksi koko ajan.
Missä lesbot juttelee?

Jodelissa on lesbokanavat, mutta ne on tosi nuorisopainoitteista.
Onko jotain aktiivisia FB-kanavia tms?

7

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ainakin on todella iso osa keskusteluista riitelyä, haukkumista ja muuta negatiivista. Tyypillistä nainen naiselle kanssakäyntiä.

• No en mä sanos että kovin tyypillistä nainen naiselle touhua. Ehkä enemmän semmonen someongelma, että käytöstavat unohtuu (lopullisesti) kun voi anonyyminä toimia ja tuomita. Vaikka kyllä jotkut naiset osaa olla kpäitä livenäkin.
        AP:lle vastauksena, ei tietoa missä ovat. Tänne ei po ainakaan jäänyt liioin normikeskusteluun kykeneviä.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

No en mä sanos että kovin tyypillistä nainen naiselle touhua. Ehkä enemmän semmonen someongelma, että käytöstavat unohtuu (lopullisesti) kun voi anonyyminä toimia ja tuomita. Vaikka kyllä jotkut naiset osaa olla kpäitä livenäkin.
        AP:lle vastauksena, ei tietoa missä ovat. Tänne ei po ainakaan jäänyt liioin normikeskusteluun kykeneviä.

Tänne ei oo ainakaan...

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Tänne ei oo ainakaan...

Interwebsu on huijareita täynnä. Täälläkin oli aikoinaan sellanen lesboksi tekeytyvä "nainen" mutta äkkiä selkeni muille, että onkin kullinlutkuttaja. Oikeastaan itse paljasti jo ihan alussa sen. Interwebsun tarinoita ei kannata niin tosissaan koskaan ottaa vaan enemmänkin viihdykkeenä. Aika paljon on hulluja ja muitakin konnia liikkeellä.

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä että kaikki lesbot ovat suhteet-palstoilla. Joskus vaikuttaa ettei siellä ole ollenkaan meitä 100 % heteroita...

• Anonyymi

Hah, "100% hetero", joopa joo :D Lesbopalstallakin olet ihan "muuten vaan" jne.. :D

• Hei kaikille,

Vinkkaan tässä yhdestä Tukinetissä olevasta palvelusta eli Sinuiksi-palvelun Sinuiksi-chateistä sateenkaari-ihmisille.

Sinuiksi-palvelu järjestää Tukinetissä Sinuiksi chat-vertaisryhmiä, jotta jokaisella seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvalla ja identiteettiään pohtivalla olisi mahdollisuus saada reaaliaikaista vertaistukea kotipaikastaan riippumatta. Sinuiksi-chattien tavoitteena on auttaa ihmisiä tulemaan sinuiksi itsensä tai sateenkaari-ihmisyyteen liittyvän teeman kanssa. Luvassa on säännöllisiä ryhmächatteja sateenkaarinuorille ja sateenkaarisenioreille sekä ikärajattomia chat-kertoja eri aiheista kuten seksuaalisesta suuntautumisesta, seksuaalisuudesta vähemmistönäkökulmasta, sukupuoli-identiteetistä, sukupuolen ilmaisusta ja esimerkiksi sateenkaarevasta hengellisyydestä.

Näistä chateistä voi saada vinkkejä muista kohtaamispaikoista. Chatit löytyvät täältä: https://tukinet.net/teemat/sinuiksi-chat-sateenkaari-ihmisille/ryhmachatit/

Tukinetissä on monia muitakin sekä ryhmämuotoisia että yksilötuen palveluita, joihin voi halutessaan tutustua.

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

Ystävällisin terveisin

MIELI kriisikeskus/Kata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe