Millainen vuosi tuotto on n.6kw järjestelmällä?
Onko kokemuksia?
Millainen vuosi tuotto on n.6kw järjestelmällä? Onko kokemuksia?
9
265
Vastaukset
- Anonyymi
6 kWh x 24 x 365 p. Myyjän arvio
- Anonyymi
Todellinen arvio
4kWpx 5 h x 150p. Plus 1 kWp 2h110 p
Äänestän aina SDP - Anonyymi
Riippuu kuinka sateinen kesä on
- Anonyymi
Säteilyteho
262 W/m2. Siis noin 1 /4 osa amx
641 W/m2 Max
UV-indeksi
1
1.9
Taustasäteily
0.141 μSv/h
0.140 / - Anonyymi
Nyt paneelien tuotto 1/4 osaa Max tuotosta elikkä 6 kwhp antaa noin 1,5 kwhp
- Anonyymi
Hyvin heikko,ainakin yöllä ja talvella ja syksyllä,ja keväällä
Luulisin - Anonyymi
Äänestän kokoomus ja persut.
Takaavat kansan ostovoiman ja näin oienyrittäjätkin pärjäävät hienosti ilman konkursseja - Anonyymi
Riippuu ihan olosuhteista, paneelien suunnasta, kulmasta, varjostuksesta jne... Jos on opitimaaliset olosuhteet, niin voisi tulla jopa ~6000 kWh vuodessa.
Meillä 4,5 kWp ja tuotto on ollut keskimäärin 4500 kWh vuodessa.
Tällä hetkellä, eli klo 8,30 tulee jo 3600W ja sillä latailee kivasti sähköautoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k593993Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k172809Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552026Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2101872- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290- 901099
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?56917Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906