Ehkä olen vain itsekäs, yritän "pakottaa" sua olemaan minun kanssa, koska tiedän, et rakastan sua ja rakastat mua niin paljon. Se ei ole ainoastaan sitä, että ajattelisin itseäni ,koska tiedän että et ole onnelinen hänen kanssaan vain minun.. koen syvää tuskaa siitä, että pakenet, kun haluan antaa sulle turvaa ja rakkautta, parantaa sut kaikesta pahast mitä oot kokenut. Jos se vaatii sen niin menen vaikka vankilaan takiasi, että voit olla onnellinen, mutta en haluaisi että mun täytyy pilata oma elämäni, että voidaan olla onnellisia, tai että voidaan olla yhdessä. Mutta tiedät että teen henkistä kuolemaa ilman sinua, ja toimin itseäni vastaan sitten. Rakastan ja välitän susta liikaa, en halua, en halua sitä että sulla on paha olla, siksi sabotoin ja oon vaikea,koska haluan että ymmärrät, miten tärkeä olet minulle. Olen yrittänyt todistaa tunteitani sinulle vuosia, miksi et usko,että rakastan sua, vain ja ainoastaan sua nainen, en ketään muuta. Jos en olisi rakastanut sinua, en olisi yrittänyt päästä sinusta yli ja olla muiden kanssa, en olisi yrittänyt toimia niinkuin halusit minun toimivan, en olisi yrittänyt puskea itseäni niin lujaa.. mikään ei vain tunnu vakuuttavan sinua... en vain tiedä mitä mun pitäisi sit tehdä?
Rakastan sua, en halua että kärsit, mut me molemmat kärsitään todella syvästi jos ei saada toisiamme
22
530
Vastaukset
- Anonyymi
IRL varmaan
- Anonyymi
Teet tästä itse vaikeaa rakas. Olen edelleen tässä sunkaa. Kuuntelen sun juttuja ne on sairaita välil mut toki ollaankin sitä eikä sekään haittaa. Tiiän et yhessä ois hyvä olla. Ois rauha. Annat vaan mun rakastaa sua. Tai no.. Rakastan sua jokatapauksessa aina. <33~ :3
- Anonyymi
No niin, en mä ketään muuta haluis, mut välil saat mut ihan hulluks ja sairaaks, kun mietin sua, haluun vaan päästä olemaan sunkaa et voin rauhottua vähän ja ei tarvii sulkea tunteita kuitenkaa kokonaan.. 🩷
- Anonyymi
Se on ollut ihanaa kun joku niin syvästi rakastaa
- Anonyymi
Minä en kärsi millään tavalla siitä etten saisi tutustua paljon itseäni nuorempaan henkilöön, vaan päinvastoin!
- Anonyymi
Näin voisi ajatella potentiaalinen mustasukkaisuusrikoksen tekijä: ” Jos se vaatii sen niin menen vaikka vankilaan takiasi, että voit olla onnellinen, mutta en haluaisi että mun täytyy pilata oma elämäni, että voidaan olla onnellisia, tai että voidaan olla yhdessä”
Pelottavaa, kannattaa keskustella ammattilaisen kanssa tuollaisista ajatuksista. Ne ei kuulosta terveille.- Anonyymi
Entistä oudommaksi asian tekee se, että aloittaja on naimisissa oleva nainen, joka kaipaa sinkkumiestä, joka kuitenkin on rakastunut toiseen.
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä. Tuollaisia ajatuksia kannattaa käsitellä terapiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entistä oudommaksi asian tekee se, että aloittaja on naimisissa oleva nainen, joka kaipaa sinkkumiestä, joka kuitenkin on rakastunut toiseen.
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö
Totuus on tarua ihmeellisempi joskus
- Anonyymi
Todella itsekästä tekstiä. Et välitä minun tunteista tai minun onnellisuudesta ollenkaan. Välität vain itsestäsi. Älä yritä väittää, että muka sabotoit minun takiani tai tietäisit paremmin ketä minä rakastan ja kenen kanssa olen onnellisin. Teet kaiken tämän itsekkäistä syistä itsesi takia ja yrität nimenomaan kaikkesi tehdäksesi minusta onnettoman.
Ymmärrä nyt, että minua ei kiinnosta vaikka rakastaisit minua. Ihan turhaan vakuuttelet sitä minulle. En ole kiinnostunut sinusta vaikka tekisit mitä. Tällä hetkellä en pidä sinusta edes ihmisenä - tarkoitan sillä sitä, että en koskaan haluaisi sinunkaltaista ystäväksi. Joten älä tee yhtään mitään vaan jätä minut rauhaan! Äläkä varsinkaan sabotoi minun onneani.- Anonyymi
Välitän ja rakastan häntä äärettömästi, tiedän että olen tarpeeksi komea, älykäs ja hyvä persoona hänelle, joten en kykene ymmärtämään miksi hän ei voisi rakastaa minua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitän ja rakastan häntä äärettömästi, tiedän että olen tarpeeksi komea, älykäs ja hyvä persoona hänelle, joten en kykene ymmärtämään miksi hän ei voisi rakastaa minua..
Jos on älykäs ja hyvä persoona toiselle, niin luulisi olevan kyvykkyyttä ottaa toisen tunteet huomioon ja olla tunkeutumatta toisen tontille, jos sitä ei toivota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on älykäs ja hyvä persoona toiselle, niin luulisi olevan kyvykkyyttä ottaa toisen tunteet huomioon ja olla tunkeutumatta toisen tontille, jos sitä ei toivota.
En ole tullutkaan? Mikä vittu sua mies vaivaa, kun on noin vaikee hyväksyä sitä että naises haluaa olla munkaa, EI SUN, ymmärrä jo. Jos rakastaisit häntä yhtään, niin antaisit hänen mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mees kääpiö muualle siitä!
Sun pitää ensin kasvaa sen 25cm..
Mietitään sitte asiaa uudelleen kun oot taas pitkä!
Naiselta.
- Anonyymi
Tässä ketjussa ei mikään ollut minulta
:3
Hyfän tähen sentään ihmisten ajatuksia. Tehdä jotain ja mennä vankilaan? Toivottavasti provoja, mutta missä vtun elokuvafestareilla oikein elätte?- Anonyymi
Luutavasti jonku epävakaa höpinöitä taas..
Jolla on tunteiden säätelyn ja moraalin hahmottamisen ongelmia ja piittaamattomuutta seurauksista
- Anonyymi
Minä en tässä suhteessa paennut vaan hän sanoi tarvitsevansa aikaa ja tilaa. Otti sitten muita naisia, niin mitä siinä oikein voi tehdä? Tiedän että mies ajattelee rakkaudesta välillämme täysin samoin, mutta hän kuulemma pelkää sitä, koska asia ei ole hallussansa. En tiedä voinko enää kohdata häntä kaiken tämän jälkeen ja haluanko. Kaipaan ja rakastan kuitenkin äärettömästi, muuta en voi.
- Anonyymi
En kuitenkaan kärsi yhtään:) menee paremmin ja iloisempina ilman sinua ja sun kärsimystä. Rankka loppui ja elämä keveni ilman sua.
- Anonyymi
Mie haluun sinnuu kärsiä käykö.
- Anonyymi
En pysty luottamaan sinuun enää. Rikoit mut.
Mä mietin tätä Aloittajan kirjoitusta tosi pitkään. Tää oli kuin minun elämästäni. Mun oli pakko päästää irti mulle tärkeästä ihmisestä, jotta hän saisi vielä mahdollisuuden löytää itsensä ja löytää aidon rakkauden. Se teki kipeää, vaikka ymmärsin et se on ainoa vaihtoehto. Näin, että hänen pitää mennä omaa polkuaan, jotta hän saa ne kaikki kokemukset mitkä hänelle on tarkoitettu. Ja se polku oli jonkun toisen naisen kanssa, ei minun...
Terkuin Minä, joka uppouduin hetkeksi muistoihin 🩷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298