Viime päivinä on Siilinjärvellä kiertänyt sinisellä Kia CEED mallin autolla pihoissa kaupustelija ja kun ei ole kauppoja syntynyt on kerjätty muutama kolikko. 
Erityisesti kannattaa nyt iäkkäille läheisilleen muistuttaa, ettei ovea pidä avata tuntemattomille. Kyseessähän on hyvinkin todennäköisesti tiedustelija, joka kartoittaa yksinasuvia ja iäkkäitä.
Varokaa kaupustelijaa
13
941
Vastaukset
- Anonyymi
Et voi olla noin julma. Anna kolikko sitä tarvitsevalle.
- Anonyymi
Ja sinä et oikeasti voi olla noin sinisilmäinen. Autolla ajaminen maksaa sekin, eikä tavaraa voi rahatta myytäväksi ostaa.
Jokainen tehköön johtopäätökset itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä et oikeasti voi olla noin sinisilmäinen. Autolla ajaminen maksaa sekin, eikä tavaraa voi rahatta myytäväksi ostaa.
Jokainen tehköön johtopäätökset itse.Paha ihminen.

- Anonyymi
Kiertää jälleen. Tulee sisälle taloon, jos ovi on lukitsematta.
- Anonyymi
Oven on oltava avoin apua tarvitsevalle.
 - Anonyymi
Jos meidän ovesta tulee niin takuulla lähtee nopeammin kuin tuli.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos meidän ovesta tulee niin takuulla lähtee nopeammin kuin tuli.
Sama täällä
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä
Todella ilkeitä ihmisiä. Täällä siilissä tuollaset ihmiset ovat enemmistö.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä
Tuskimpa saat kaljamahaasi ylös sohvalta kun kaikki mikä kelpaa vorolle on jo viety. Paljon ei tosin ole varmaankaan vietävää.

- Anonyymi
Taitaa olla siun mersus tai audius kuski kerjäämäsä.Unto.
 - Anonyymi
En tunnusta.
 - Anonyymi
Kannattaa huitaista pesismailalla suoraan vastapalloon
- Anonyymi
Tosiaan junthikuulavarusteita täältä maalta löytyykin. Mutta onko maha tiellä jos yrittää lyödä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245231Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874961"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853434Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072976Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242312Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411747- 991299
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.791299Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741000Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96937