Jotkut on kateellisia työttömille kun saavat "lorvia" Onko niin että jotkut työtätekevät on poltettu loppuun.
Jo on aikoihin tultu.
4
278
Vastaukset
- Anonyymi
Demarit nillittää kateuksissaan.
- Anonyymi
Enpä usko, että on kateellisuutta. Pikemminkin sääliin sekoittunutta ärtymystä. Normaali, hyvällä itsetunnolla ja psyykkisellä voinnilla varustettu ihminen käy mielellään töissä, sosialisoi oman alansa ihmisten kanssa ja vaihtaa asiantuntijuutta, ja asettaa itselleen tavoitteita niin työelämässä kuin vaikkapa harrastuksissa. Siitä sääli. Ärtymys taas herää siitä, että ihan ovat suurimmaksi osaksi työkuntoisia mutta kun ei kiinnosta kantaa omaa korttaan kekoon kansakunnan hyvinvoinnin edistämiseksi. Ensimmäisinä kuitenkin ollaan käsi pitkällä kun niistä yhteiskunnan varoista tukia jaetaan.
- Anonyymi
Työpaikoilla nykyään hapannaamoja kiukuttelevia väsyneitä ahdistuneita loppuun rääkättyjä työläisiä. Viikonlopun vetävät alkoholia että vitutukesta palautuvat ja taas maanantaina sama rumpa.
- Anonyymi
Juurikin tämä "käsipitkällä" ajattelu on työssäkäyvien harhaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890