Rakkautta täydentää miehen ja naisen välillä syvästi, rakastelu alastomana ja noin 3-4 kertaa viikossa.
Minä elän täyttä elämää sillä rakastan ja rakastelen ahkeraan.
Eilenkin oltiin Anopin kanssa hänen kesähuvilassaan ja vietettiin antoisaa aikaa ruokaa tehden, saunoen ja uiden. Vesi oli kylläkin todella kylmää.
Illalla rakastelin Anoppiani ensni edestäpäin kerran ja puolentunnin päästä takaapäin ns koiraasennossa.
Nukuimme yön tosi hyvin ja aamulla n 5 aikaan keitimme kahvit ja otimme aamupalaa.
Tuon jälkeen palasimme yhteistuumin sänkyyn jossa puikotin häntä takaapäin vielä kerran.
Anoppini (53) on todella rakastettavan ihana ja osaa olla hyvinkin estoton.
Rakkaus on elämän suola.
7
99
Vastaukset
- Anonyymi
Upeaa haluamme kuulla lisää ihanasta rakkaudesta!
- Anonyymi
Onhan tuossakin mommassa etujakin sillä yli viiskymppiset ei tule raskaaksi vaikka paljaalla panee. vanhemmat naiset voivat olla hyvinkin estottomia kun saavat nuorempaa miestä.
Köyriihän monet vanhat ukotkin nuorten naisten kanssa alati kuten danny ja muut ja ikäero voi olla 40-60 vuotta tai jopa ylikin .
Minun mielestä viiskymppinen nainen ei ole ikäloppu vaikka toiset niin vakuuttaa.
Toivotan onnea Anoppi/vävy suhteelle.
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Hienoa jos näin on. Itselläni alkaa olla ongelmia taika sauvani kanssa.
- Anonyymi
Osta penisrengas ta sitase naru elimen juureen tuikalle niin seisoo hyvin
- Anonyymi
Miksi postailet noita ruokottomia juttujasi?
Olen varma että pidät Anoppiasi pelkkänä seksiorjana jolle saat tehdä mitä ruokottomuuksia vain haluat. Pitäisi riittää se oma vaimo sillä tuollainen irstailu anopin kanssa on todella sairasta ja olet päästäsi sekaisin. - Anonyymi
Olet kai tiedostanut että tuo esiin tuomasi ns onni herättää myös kateutta !
Lieksassa on paljon miehiä jotka ei ole saaneet naista koskaan. Avioliitoissaan elävät miehetkin kadehtii sinua taatusti sillä sinä saat ja he harvoin.
Oletankin että postailet siksi että saat miehet ja naiset kateelliseksi ?
Tunnet taatusti suurta tyydytystä onnestasi kun pitää kertoa vielä muille. - Anonyymi
Haaahooo kyllä naurattaa nämä kirjoituskset, selvästi näkee, että olette ollu paikalla ainekirjoitus tunnilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606