Mikä kauppa oli ennen Väinölän kadulla lähellä rautatietä. Sellainen iso vanha vaaleanruskea talo, muistaakseni sitä piti joku nainen ja mies.
Miehet haki sieltä aina kaljaa. En millään muista sen nimeä.
Kun ei se mun mielestäni voinu Lähteenmäen Antton kaaan olla
Kuka muistaa
7
381
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen hämärä muistikuva on, että kauppaa olisi pitänyt Pentti Lintula. Lähteenmäen Antonin kauppa sijaitsi Satakunnantien päässä, ja sittemmin siihen muutti Totin tuoppi.
Mainitsemassasi Väinölänkadun kauppakiinteistössä taisi kaupan lopettamisen jälkeen toimia hetken aikaa Jehovan todistajien sali.- Anonyymi
Nyt vedän takaisin kuin myllymatissa. Ehdottamani P. Lintula pitikin liikettään Hirvikoskella. Alla ehdotettu Leppäaho-Kaunisto tuntuu tutummalta. PRH:n poistettujen yritysten mukaan sekatavarakaupan toiminimi on perustettu 1952 , jolloin se sopisi kuvioihin. Nyt kaikki me boomerit hieromaan aivonystyröitään, niin saadaan tämä selville.
p.s. Kiitos asiallisesta keskustelusta.
- Anonyymi
Joo, niinhän se taisi ollakin. Kiitos paljon
- Anonyymi
Leppäaho- Kaunisto ???
- Anonyymi
Tämäkin kuulostaa tutulta
- Anonyymi
Joo tää leppäaho-kaunisto kuulostaa tutummalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716