Miten täältä pääsee pois?
Raahe osoittanut todelliset kasvonsa
16
757
Vastaukset
- Anonyymi
Pistät repun selkään ja lähdet lampsimaan etelää kohti. Pohjoisessa tai idässä ei ole mitään parempaa tarjolla pahenee vaan.
- Anonyymi
Lähet vaan johonki suuntaan, Äläkä inise. Hyvää matkaa!
- Anonyymi
laukaus!!!!
- Anonyymi
Mihinkä unohtui juopot kaikesta valittavat kommunistit ja heidän vuosikymmeniä kestänyt kähmintä ja Raahen alasajo. Onneksi teille on vielä Alko.
- Anonyymi
Tilaa taksi.
- Anonyymi
Mene Pattijoen puolelle rukoilemaan ja ihailemaan Pattijoen virtausta vuolasta.hiljentykäämme ja muistakaa hyvä veli seppä tekee kesästä talven.lehtipuhallin eteen vie ja käteen vedä.
- Anonyymi
Meri ottaa ja meri antaa. Tervemenoa.
- Anonyymi
Älä ainakaan tapa itseäsi. Raahe ei ole sen arvoinen. Muuta pois vähintään 100 km riittää palauttamaan normaalin elämän ja toivon mukaan myös Raahessa tuhotun mielenterveyden takaisin.
- Anonyymi
Oulussa Valkean kulmalla itämailta maahantulijat myyvät helpotusta.
- Anonyymi
Risto Sassali lähti mutta tuli takas, ja kerto että ei Raahesta pääse koskaan pois Raaahesta!!! Eikä lesta!!!! Tai Subutexta!!!
- Anonyymi
Kävellen tai bussilla. Juna ei kulje paitti, että huhu kertoo, että eräs paikallinen tuuri juoppo hyppäs tavarajunan vaunuun ja meni jäniksenä sillä johonkin asti. Miksi et jäisi Raaheen Suomen kaunein kaupunki, vaikka onkin jämähtänyt 80-luvulle, koska nuoret haluaa Ouluun tai etelää.
- Anonyymi
Suomen kaunein pisin röttele seinä/aita ja tyhjiä tontteja ja pilvin pimein lestoja, ei heidän keskuudessa estoja!! on osa kuppajoeltaa
- Anonyymi
Autolla minäkin sieltä lähdin, eikä kukaan estänyt.
- Anonyymi
Oli <Oooppelll
- Anonyymi
Ei sinua tule kukaan hakemaan tai yhteiskunta auta. Joten sinun pitäisi tehdä, jotakin ihan itse. Pystytkö?
- Anonyymi
Sulaton pataan hyppää nii jää vaan haju
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183991Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892283Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1271741- 761444
- 1571433
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91074Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34704- 27691
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25671- 45658