Raahe osoittanut todelliset kasvonsa

Anonyymi-ap

Miten täältä pääsee pois?

16

757

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pistät repun selkään ja lähdet lampsimaan etelää kohti. Pohjoisessa tai idässä ei ole mitään parempaa tarjolla pahenee vaan.

• Anonyymi

Lähet vaan johonki suuntaan, Äläkä inise. Hyvää matkaa!

• Anonyymi

laukaus!!!!

• Anonyymi

Mihinkä unohtui juopot kaikesta valittavat kommunistit ja heidän vuosikymmeniä kestänyt kähmintä ja Raahen alasajo. Onneksi teille on vielä Alko.

• Anonyymi

Tilaa taksi.

• Anonyymi

Mene Pattijoen puolelle rukoilemaan ja ihailemaan Pattijoen virtausta vuolasta.hiljentykäämme ja muistakaa hyvä veli seppä tekee kesästä talven.lehtipuhallin eteen vie ja käteen vedä.

• Anonyymi

Meri ottaa ja meri antaa. Tervemenoa.

• Anonyymi

Älä ainakaan tapa itseäsi. Raahe ei ole sen arvoinen. Muuta pois vähintään 100 km riittää palauttamaan normaalin elämän ja toivon mukaan myös Raahessa tuhotun mielenterveyden takaisin.

• Anonyymi

Oulussa Valkean kulmalla itämailta maahantulijat myyvät helpotusta.

• Anonyymi

Risto Sassali lähti mutta tuli takas, ja kerto että ei Raahesta pääse koskaan pois Raaahesta!!! Eikä lesta!!!! Tai Subutexta!!!

• Anonyymi

Kävellen tai bussilla. Juna ei kulje paitti, että huhu kertoo, että eräs paikallinen tuuri juoppo hyppäs tavarajunan vaunuun ja meni jäniksenä sillä johonkin asti. Miksi et jäisi Raaheen Suomen kaunein kaupunki, vaikka onkin jämähtänyt 80-luvulle, koska nuoret haluaa Ouluun tai etelää.

• Anonyymi

Suomen kaunein pisin röttele seinä/aita ja tyhjiä tontteja ja pilvin pimein lestoja, ei heidän keskuudessa estoja!! on osa kuppajoeltaa

• Anonyymi

Autolla minäkin sieltä lähdin, eikä kukaan estänyt.

• Anonyymi

Oli <Oooppelll

• Anonyymi

Ei sinua tule kukaan hakemaan tai yhteiskunta auta. Joten sinun pitäisi tehdä, jotakin ihan itse. Pystytkö?

• Anonyymi

Sulaton pataan hyppää nii jää vaan haju

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3991
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2283
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      127
      1741
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1444
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1074
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      658
    Aihe