Minä ostan vain temu tuotteita, en osta suomesta mitään !
Minä ostan vain temu tuotteita, en osta suomesta mitään !
24
369
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama. Ketä kiinnostaa.
- Anonyymi
Jotakin voi kiinnostaa mutta vaikea löytää.
- Anonyymi
Ja sitten torille myymään temun rojua.
- Anonyymi
Tai tekemään aktivointeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai tekemään aktivointeja.
Tai vääntämään jännäkaapelia.
- Anonyymi
Tuolla ei ole mitään jota ostaisin.
Koska ei kunnolla suunniteltuja, varmasti paljon huonoa jotka ei toimi kuin vähän aikaa.
Laatutuotteet jotka hyvin tehty, ominaisuudet huomioiden sen merkin valmistajalla hanskassa sen suunnittelu ja osat. Jos se firma päättää ostaa joitakin komponentteja muualta niin muut firmat joutuvat tekemään täysin niillä spekseillä ja laadulla.
Verkkokaupassa jossa tuotteiden lähtöpaikka on kiina, toimitusketju rajoittaa myös tuotteen kokoa! eli kiinalaiset ei voi myydä tuotteita. halua. Ja kiinalaisten kumi on muovia tai polyuretaania.
Hain rullan oikeaa laadukasta kumimattoa suomalaiselta firmalta, maton leveys 150cm, leikkelen siitä omaan käyttöön sopivia paloja, tuoksuukin kumilta. Ja oli kyllä pieni hinta kun vertaa tuotteen oikeaan materiaaliin ja kokoon.- Anonyymi
Saisko siitä tehtyä esim. kumiasun kuumiin leikkurisessioihin?
- Anonyymi
kohta Hallitus tai Eu kieltää tämänkin herkun...
- Anonyymi
norppaan varaosia...halpaa on...
- Anonyymi
Norppa rules!
- Anonyymi
Kaiken mitä osta Euroopan ulkopuolella valmistettua on omaan jalkaan ampumista.
- Anonyymi
Euroopassa ei tehdä oikein mitään tuotteita.
- Anonyymi
Kahdet aurinkolasit temustahajis taas
- Anonyymi
kauppakasseja saa halvalla löytyy lujaa, kevyttä,kestävää voi pestä , löytyy jopa kylmäkasseja,,.. kympillä saa ison kasan kestokasseja
- Anonyymi
kyllä on halpoja ruohonleillurin varaosat..kalvot,ilmasuodattimet,tulpat ,rikkesattoniin...
- Anonyymi
Yhhyhyyy... moottorisahani!
* Mikä hätänä?
Sähän olet Temun pomo?
Senkin huijari, latasin sovelluksen enkä saanut kiinalaista varaosaa 0 eurolla! Miksen saanut sitä?
* En valehdellut, totta joka sana! Mistä latasit sovelluksen?
Mitä, onko sillä muka väliä?
* Todellakin on. Klikkaa tästä ja nappaa suurin hyöty heti taskuusi!
Oho, ethän vitsaile? Saanko oikeasti toimimattoman varaosan?
* Takuulla saat, kaikki on totta!
* Tämä varaosa ei toimi sitten millään!
* Ruostetta löytyy enemmän kuin romulavalta ja käyttöikä nolla!
* Täydellinen koristeeksi autotalliin tai vitsiksi kaverille!
* Varaosassa on kaikki pielessä, mutta sehän tässä juuri hauskaa onkin!
* Temulla on tällä hetkellä mahtavia supertarjouksia – lataa sovellus oikeasta paikasta ja nappaa oma toimimaton varaosasi nyt!- Anonyymi
mikä pakko se sovellusta on laittaa.?
minulla ei ole puhelimessa yhtään sovellusta eikä tuu .. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä pakko se sovellusta on laittaa.?
minulla ei ole puhelimessa yhtään sovellusta eikä tuu ..Temun onnenpyörä pyörii ilman sovellusta!
- Anonyymi
aikuinen lintu madon nappa ja toisen romu on toisen aarre..vaikka olisi sontainen piikkilanka 50-luvulta niin kaupaksi menee..kantokassillinen lokasuojan kuraläpän kiinnikkeitä temusta eurolla..
- Anonyymi
Temun saha ja Sheinin turvavaatteet. Glitterkypärän kimalluksessa hoituu synteettisen sademetsän savotat.
- Anonyymi
laakerit on halpoja...kympillä repullinen
- Anonyymi
Minä vältän ihan kaikkea "Made in China" jos vain voin.
Kiinan väitetään vakoilevan kahvinkeittimillä
https://www.verkkouutiset.fi/a/kiinan-vaitetaan-vakoilevan-kahvinkeittimilla/#ba72f88a
Vakoilupiirejä voidaan ympätä kaikenlaiseen kuluttajaelektroniikkaan. Jopa kännyköiden ja tablettien latauskaapeleissa on. Faktatietoa löytyy: o.mg cable- Anonyymi
Olipas uutinen. Usa ei tietenkään tee tätä ihan samaa lainkaan.
- Anonyymi
Tori pääsee suoraan tilille ja se on kaikille kiva juttu. Kiinalainen kahvikeitin kerää kuluttaja metadataa ehkä. Ja se on itkun paikka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919