Minä ostan vain temu tuotteita, en osta suomesta mitään !
Minä ostan vain temu tuotteita, en osta suomesta mitään !
11
74
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ihan sama. Ketä kiinnostaa.
- AnonyymiUUSI
Jotakin voi kiinnostaa mutta vaikea löytää.
- AnonyymiUUSI
Ja sitten torille myymään temun rojua.
- AnonyymiUUSI
Tai tekemään aktivointeja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai tekemään aktivointeja.
Tai vääntämään jännäkaapelia.
- AnonyymiUUSI
Tuolla ei ole mitään jota ostaisin.
Koska ei kunnolla suunniteltuja, varmasti paljon huonoa jotka ei toimi kuin vähän aikaa.
Laatutuotteet jotka hyvin tehty, ominaisuudet huomioiden sen merkin valmistajalla hanskassa sen suunnittelu ja osat. Jos se firma päättää ostaa joitakin komponentteja muualta niin muut firmat joutuvat tekemään täysin niillä spekseillä ja laadulla.
Verkkokaupassa jossa tuotteiden lähtöpaikka on kiina, toimitusketju rajoittaa myös tuotteen kokoa! eli kiinalaiset ei voi myydä tuotteita. halua. Ja kiinalaisten kumi on muovia tai polyuretaania.
Hain rullan oikeaa laadukasta kumimattoa suomalaiselta firmalta, maton leveys 150cm, leikkelen siitä omaan käyttöön sopivia paloja, tuoksuukin kumilta. Ja oli kyllä pieni hinta kun vertaa tuotteen oikeaan materiaaliin ja kokoon.- AnonyymiUUSI
Saisko siitä tehtyä esim. kumiasun kuumiin leikkurisessioihin?
- AnonyymiUUSI
kohta Hallitus tai Eu kieltää tämänkin herkun...
- AnonyymiUUSI
norppaan varaosia...halpaa on...
- AnonyymiUUSI
Norppa rules!
- AnonyymiUUSI
Kaiken mitä osta Euroopan ulkopuolella valmistettua on omaan jalkaan ampumista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667