Mutta vastaappa sinä 2010, miksi vääristelet kaikkea kirjoittamaani, valehtelet, mutta ennen kaikkia miksi julkaisit nimeni täällä, se oli törkeää, perusteesi on suorastaan sairas, Senssu antoi luvan, sinulla yllykekontrolli pahasti hukassa, siitä on monta todistetta mitä olet tänne kirjoittanut.. sinun jutuissa on erittäin pahan ristiriita, "omasta mielestäni olen jo eläkkeellä tällä työmäärällä, joka ei päätä vaivaa eikä stressaa." kyllä sinä stressaat ja kovasti, toinen asia miksi et kestä kovia ääniä vaikkapa oven paukahtelua, johtuu ihan samasta syystä, miten olet huomioinut asian, ja miten meinaat parantaa yllykekontrolliasi, ja huonoja hermojasi. Myös lasten itku voi olla vaarallista jos et kontrolloi tekemistäsi.
By NumBall HHN 64v.
ps. koska sinussa ei ole miestä kertoa kuka olet, kestä edes vittuilu ilman että menet paniikkiin, eli saat mitä olet tilannut.
Klooneille myös terveisiä...
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
Lentomajuri Pasasen paukapää yrittää epätoivoisesti suojella mielikuvitusystävänsä Senssun olemassaoloa kirjoittamalla kaksi stooria eri välilehdille ja julkaisemalla ne samaan aikaan. Harmi että samasta IP-osoitteesta et voi olla yhtäaikaa kirjautuneena Senssuna ja Numballina sinisellä. Olet varsinainen reppana. Yliarvioita itsesi huikeasti ja aliarvioit toiset. Toivoton tapaus olet, kute lääkärit sen jo 19 vuotta sitten havaitsivat.
Selästä sinä et ole sairaseläkkeellä vaan päästäsi.Sun olis jo aika ryhtyä funtsimaan vähän tarkemmin mihin uskot ja mihin et, sekä tarkistelemaan omien päätelmiesi järkevyyttä.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Sun olis jo aika ryhtyä funtsimaan vähän tarkemmin mihin uskot ja mihin et, sekä tarkistelemaan omien päätelmiesi järkevyyttä.
Samalla vaivalla kun selittelet, voisit todistella, vaan kun et pysty koska olet seinähullun Pasasen ainoa ystävä ja mielikuvitus sellainen.
Anonyymi kirjoitti:
Samalla vaivalla kun selittelet, voisit todistella, vaan kun et pysty koska olet seinähullun Pasasen ainoa ystävä ja mielikuvitus sellainen.
Todistelen kyllä kun Tyttö räpsräps, en sinulle anopuskarunkkari yhtään mitään tosin.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Todistelen kyllä kun Tyttö räpsräps, en sinulle anopuskarunkkari yhtään mitään tosin.
Seliseli. Samaa seliseliä on kuultu päivittäin lähes yhtä kauan kuin Pasasen tarinointeja.
Noin idioottia valehtelijaa ei ole kuin yksi. - Anonyymi
Kerrotko miten voi tarkastaa mistä ip-osoitteesta voi tarkastaa mistä tuo 2025-05-18 16:45:09 kirjoittamasi viesti on peräisin, ettet vain valehtele kuten tapanasi toistuvasti on havaittu olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752