1991 syntynyt mies törmäsi kovaa vauhtia autolla pyramidiin uimaharjussa.
Auto nurin ja syttyi tuleen, kuski helikopterilla sairaalaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d011242f-a44d-4392-83d3-b816d095d1bd
Onneksi oli pyramidi hidastamassa vauhtia kun 50 km/h nopeusrajoitusmerkki ei siihen pystynyt.
Paha kolari Joensuun Egyptissä
12
320
Vastaukset
- Anonyymi
oliko Audi?
- Anonyymi
Kyllähän tuonkin kokoinen pyramidi hiljentää vähän kovemmankin vauhdin! https://urly.fi/3QP5 😆 Ei siihen Kheopsin pyramidia tarvita!
- Anonyymi
Olisi gyrvänpaiseapina säästänyt edes yhteiskunnan varoja ja heittänyt lusikan nurkkaan.
- Anonyymi
Miks on meillä pyramideja. Ne on vaara ihmiselle.
- Anonyymi
Faaraon kirous iski kaahariin...
- Anonyymi
Tesla ois väistäny itestään
- Anonyymi
Onko tietoa kuka tämä kuski on?
- Anonyymi
Eikös Egyptinkorpi ole Lieksassa.
- Anonyymi
Niinhän se on, mutta viestiketjun avaaja tarkoittanee Egyptillä tuota liikenteenjakajan pyramidia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on, mutta viestiketjun avaaja tarkoittanee Egyptillä tuota liikenteenjakajan pyramidia.
Uimaharju on joensuun egypti koska siellä on pyramidi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uimaharju on joensuun egypti koska siellä on pyramidi.
Niin niin, sitäpä tarkoitin.
- Anonyymi
Stora Enson Egyptin tehtaat... 😂🤣😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909