...Kankaanpäässä vuokra-asuntotilanne näin kesän kynnyksellä? Tarvetta olisi yksineläjälle passeliin yksiöön tai kaksioon mutta ei kuitenkaan aivan 24/7 asumiseen kun päivätyöt ja toisinaan -yötkin pitävät kuitenkin naapurikunnassa. Eli sellainen eräänlainen tukikohta haussa
Millainen lienee...
14
663
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Älä ainakaa kaupungilta kysele.. Kaikki asunnot homees tai puliukkoja täynnä
- Anonyymi
Okei. Kiitos sinulle vinkistä.
- Anonyymi
Ei kaupungin rivareita kannata kysellä..yksityiselle...
- Anonyymi
Ja mielenterveys ongelmia naisilla
- Anonyymi
On kai kun nää surkeat viina ja huumehemmot elää pahemmin kuin siat. Jätökset, oksennukset, kuset ja kaikki roskat pitkin poikin kämppää, niin kyllä siinä kosteus ongelmat tulee ja sen myötä home ja sädesieni ongelmat.
Kaupunki laittaa siivousporukat välillä näiden hulttioiden jälkiä siivoilee ettei hajuhaitat niin olisi naapureiden ongelmina.- Anonyymi
Näin on...elävät kuin possut karsinassa
- Anonyymi
Jos oot nainen ni mun viereen mahtuu.
Eikä tarvii maksaa vuokraa- Anonyymi
Piti vie sanua että vehje on kyllä kovana jos vaan sun paikat kestää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kestä paikat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kestä paikat.hehee
- Anonyymi
Mahdatko olla kummoinen vuokralainen kun täältä lähdet kyselemään. Ei taida olla kaikki oravat oksalla.
- Anonyymi
pääset halvemmalla ku rakennat itte talon.
- Anonyymi
Hyvää vauhtia slummiutuu koko kylä.
Alueet jotka ennen olleet rauhallisia alkavat olemaan hörhöjen hallussa ja meteliä yötä päivää. Ihmettelen kuinka asuntojen omistajat sallivat tämän tapahtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683159
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632584Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241622- 591556