...Kankaanpäässä vuokra-asuntotilanne näin kesän kynnyksellä? Tarvetta olisi yksineläjälle passeliin yksiöön tai kaksioon mutta ei kuitenkaan aivan 24/7 asumiseen kun päivätyöt ja toisinaan -yötkin pitävät kuitenkin naapurikunnassa. Eli sellainen eräänlainen tukikohta haussa
Millainen lienee...
15
752
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Älä ainakaa kaupungilta kysele.. Kaikki asunnot homees tai puliukkoja täynnä
- Anonyymi
Okei. Kiitos sinulle vinkistä.
- Anonyymi
Ei kaupungin rivareita kannata kysellä..yksityiselle...
- Anonyymi
Ja mielenterveys ongelmia naisilla
- Anonyymi
On kai kun nää surkeat viina ja huumehemmot elää pahemmin kuin siat. Jätökset, oksennukset, kuset ja kaikki roskat pitkin poikin kämppää, niin kyllä siinä kosteus ongelmat tulee ja sen myötä home ja sädesieni ongelmat.
Kaupunki laittaa siivousporukat välillä näiden hulttioiden jälkiä siivoilee ettei hajuhaitat niin olisi naapureiden ongelmina.- Anonyymi
Näin on...elävät kuin possut karsinassa
- Anonyymi
Jos oot nainen ni mun viereen mahtuu.
Eikä tarvii maksaa vuokraa- Anonyymi
Piti vie sanua että vehje on kyllä kovana jos vaan sun paikat kestää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kestä paikat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kestä paikat.hehee
- Anonyymi
Mahdatko olla kummoinen vuokralainen kun täältä lähdet kyselemään. Ei taida olla kaikki oravat oksalla.
- Anonyymi
pääset halvemmalla ku rakennat itte talon.
- Anonyymi
Hyvää vauhtia slummiutuu koko kylä.
Alueet jotka ennen olleet rauhallisia alkavat olemaan hörhöjen hallussa ja meteliä yötä päivää. Ihmettelen kuinka asuntojen omistajat sallivat tämän tapahtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689