Yhtään?
Onko ikävä
58
1036
Vastaukset
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Välillä n->m
- Anonyymi
Joka päivä on ikävä.
- Anonyymi
mm.
- Anonyymi
Ehkä voi olla mistä tuota täällä voi tietää kun tiedä edes kuka olet joten sinäänsä idioottimaisia kysymyksiä täällä jos et uskalla ittestäs tarkempia tunnisteita laittaa
- Anonyymi
Ei varsinaisesti, meni mielenkiinto kaikkeen, se olikin odotettavissa.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
On.miks oot nykyään tyly 🙁
- Anonyymi
Tyly!?
- Anonyymi
teidän aikaansaannosta miettisitte mitä horisette täällä vtun kusikepit
- Anonyymi
Höh kuka on tyly?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyly!?
Niin. Olet tyly minua kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tuo ilmenee? Sanoin vai teoin? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä ole. Kuvittelet vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä moinen
- Anonyymi
Rod Stewart-Have I Told You Lately
https://youtu.be/doCIvWFEgN4- Anonyymi
Kiitos musasta vaikka silti toivon että aamulla en heräisikään. Loppuis tämä kärsimys, masennus, sydänsurut , ihan kaikki. Lähtis täältä vähin äänin. Ei mua kukaan täällä tarvitse. Ei jää kaipaamaankaan. Haluan jo kotiin. Onko kellään samoja tuntemuksia?✨🩷 ⚓🥲
- Anonyymi
Tällä hetkellä en ikävöi ketään.
- Anonyymi
Outoa kirjoitella täällä kuitenkin.
- Anonyymi
Liikaa on miestä ikävä. 🤍 tarvitsen ja haluan hänet! 🩷
- Anonyymi
On on. Mut ei jaksa täällä likatunkiolla kaivata.
- Anonyymi
Ei tässä pettyneessä olotilassa voi ikävöidä.
- Anonyymi
On on soulmatea.
- Anonyymi
Ketä Ap:lla ikävä? 🤍
- Anonyymi
I miss her who left here too soon.
- Anonyymi
Täytyy myöntää että on
- Anonyymi
Aina on ikävä häntä. Sunnuntait on nykyään hankalia, vaikka uusi viikko alkaa taas. Ihan tyhmää touhua tämä. 🥹
- Anonyymi
Kyllä on.
- Anonyymi
On valtava. Itkisin mutta kyyneleet ei vaan tule ja se saa olon entistä pahemmalta tuntumaan.. 😢💫💔
- Anonyymi
Kyllä mulla on sua niin ikävä..<3 Olen vain traumatisoitunut ja hankala että vaikea kuvitella että haluaisit kanssani mitään. Ymmärrän toki sen. Mahdollisessa suhteessa pitäisi edetä niin rauhassa ja samalla toivoisin kuitenkin pysyvyyttä ja sitoutumista. Se tavallaan auttaisi mua ymmärtämään että voin rauhassa kasvaa ja keräillä itseäni vaikka olisikkin siinä. Koska enhän ole milläänlailla valmis. Mutta kuka on valmis. Tuskin kukaan. Olen uupunut jotenkin sun hyväilyjä vailla.
T-Vuosien epävarmuudesta ja sotkuista järkyttänyt - Anonyymi
On hetkiä ja on hetkiä. Välillä ajattelen häntä läpi päivän, varsinkin töissä ollessani. Pakko myöntää, että tunnen pientä mustasukkaisuutta, kun hän ei ole siellä missä tavallisesti näemme silloin harvoin, kun näemme. Tiedostan toki, että mustikseen ei ole oikeutta, kun emme ole konkreettisesti tekemisissä. Tunteita on, vaikka yritän kovaa kieltää.
- Anonyymi
Miksi minusta tuntuu että minun täytyy kysyä, onko naisesta kyse? Ollaan nähty nyt harvoin paikassa missä voitu moikatakin.
Sen tiedän sanoa, sinulla ei ole syytä mustikseen. Koska sydämeni kuuluu sinulle.. vaikkemme jutelleet ja yhdessä aloittaneet mitään. Ikävöin sinua, mies läheltä.
Tänä aamuna minun piti tulla sinne, anteeksi.
- Anonyymi
Ketä ehkä vähän jos samaa henkilöä tarkoitat kuin minä
- Anonyymi
Liikaa on miestä 😔
- Anonyymi
Kyllä minulla on ikävä. E
- Anonyymi
Joo on ikävä minullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on ikävä minullakin.
Mikset ota yhteyttä häneen? E
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset ota yhteyttä häneen? E
Koska tiedän, että hän ottaa yhteyttä minuun jos on kiinnostunut ja vapaa.
- Anonyymi
Aikansa kutakin. Kesä saapuu ja jotain jää taakse.
- Anonyymi
Se on just näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just näin.
Näinpä on.
- Anonyymi
😿😿😿😿💔 Pitäisi jo nukkua
- Anonyymi
Ei ole yhtään ikävä en edes sääliä tunne tuollaista paskaa naista kohtaan onneks tää on nyt loppu
- Anonyymi
Milläs lailla nainen on ollut sulle paska?
- Anonyymi
Silti kirjoittelet ikäväpalstalla 🙄
- Anonyymi
S:aa ikävä, J.
- Anonyymi
Ikävöin tummatukkaista 60v miestä. Haluan halata häntä ja tutustua häneen kunnolla. Ikäeroa mieheen voi olla vain muutama vuosi ja maksimissaan noin kymmenen vuotta, jos kunnolla kolahtaa ja koen miehen juuri sellaiseksi joka on minulle sopivin ja minä olen hänelle sopivin!
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Valitettavasti ja tähän on vaan totuteltava.
- Anonyymi
Miten tähän erossa olemiseen voi koskaan tottua? Jokainen päivä on liikaa, nyt kun ilman sua jäin.
Sivusta
- Anonyymi
Ainut asia mitä ikävöin on oman alan kokopäivätöitä, ja onneksi kohta ei tarvitse ikävöidä kun lähtee tekemään oikeasti siis fyysisesti itse, ei niin kuin muiden kautta :)
toinen mitä joskus ikävöin on Helsinki ja Järvenpää kapunkeina, mutta en muuttaisi takaisin tässä kohtaan, vaan hyviä juttuja löytyy täältäkin :)
Mutta joo pitää ottaa joku kaupunkiloma, varata hotellihuone ja fiilistellä oikeata isompaa kaupunkielämätä :)
Mutta tosi harvaa ihmistä ikävöin, semmoisia juttuja käyty läpi ja ollut kaikkea, että en ikävöi eläviä ihmisiä, enkä kuolleita täällä. He ovat aina sydämessä ja kauniissa muistoissa :) - Anonyymi
ja joskus ikävöin perinteisen perheen elämää, siis mies ja nainen ja lapset perusarkea, mutta siihen ei ole paluuta :) joten muutos on hyvä vaikka oli paikoin surullinenkin.
Kaipaan ystävien näkemistä, täytyy kohta tehdä asialle jotain :) ja ehkä löytyy uusiakin :) - Anonyymi
Ei oikeastaan, vaikka mielessä hän onkin.
- Anonyymi
On tämä jonkinnäköistä kaipausta. Lähinnä hän on mielessä koko ajan koska olen niin rakastunut häneen. Minulla on vahva usko ja luottamus tulevaisuuteen, meihin ja johonkin kauniiseen.. 💫
- Anonyymi
On.arkipäivisin helpottaa..
- Anonyymi
Joo, en tiiä mitä hän sanoisi jos saisi tietää mitä mä tunnen ja ajattelen. Heittäis roskiin tai veis ensiapuun.
- Anonyymi
Ei ikävä mutta mielessä ja tunteissa oot. Hyvät kokemukset hyvässä seurassa jäi molempiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321