Sanoit, et sun piti lähteä kotiin mun luota, koska akku oli loppu kännykästä.
Facessa olit aktiivisena 5 min sen jälkeen kun olit lähtenyt mun luota. Miksi ihastunut mies valehtelee??
Valehtelit mulle mies
89
625
Vastaukset
- Anonyymi
Hommat hoidettu. Pillit pussiin. Hätäselitys heitetty ja äkkiä ulos. Ihan perus.
- Anonyymi
Mitkä hommat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä hommat?
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦🐻🤞🤷♂️🙋♂️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin arvattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et sä nyt niin vaalea ole mut joo hyvä että tunnistat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä hommat?
Niinpä, tämäkin aloittajaäijän monologi jäi nyt ikävästi auki
- Anonyymi
Olipa erittäin mielikuvituksellinen johdattelu aloittajaäijä tähän elämänkoulualoituksees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä hommat?
Etkö osaa yhtään päätellä mitä tämä itselleen kirjoitteleva aloittajaäijä yrittää juontaa? Et tais olla penaalin terävin kynä
- Anonyymi
Mesessä on osa niistä naisista🫠kais sä ny sen tiesit😉
- Anonyymi
Pitääkö sen vuoksi valehdella?
- Anonyymi
Jos sä luulet että aloitus oli multa niin ei todellakaan ollut. Tiedän kyllä että karuselli pyörii ja naiset siinä köyrii.
- Anonyymi
vapaa vehtaamaan kuinka monen kanssa tahansa se ei kuulu mulle
- Anonyymi
Onko sinulla sellainen ymmärrys aloittajaäijä maailmasta, että somekanssakäyminen on yhtä luin seukkailu tai hommailu? On. Toisekseen sitäkään vähää kanssakäymistä ei ole
- Anonyymi
Tämä on muuten somen ja netin kautta eri sfäärejä elävä aloittajaäijä aivan totta, että mitä erikoisempia tilityksiä saattaa tulla esim näin kuvasi ja vaikutat mielenkiintoiselta naiselta. Jaha. Tai että näin kuvasi ja laittaisin. Joku päästään titityy voi halutessaan kokea karheutta tästä, mutta minusta niissä maihinnousuissa ei ole mitään imartelevaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on muuten somen ja netin kautta eri sfäärejä elävä aloittajaäijä aivan totta, että mitä erikoisempia tilityksiä saattaa tulla esim näin kuvasi ja vaikutat mielenkiintoiselta naiselta. Jaha. Tai että näin kuvasi ja laittaisin. Joku päästään titityy voi halutessaan kokea karheutta tästä, mutta minusta niissä maihinnousuissa ei ole mitään imartelevaa
Ja ennenku joku heinähattu tulee äpisemään että syy on varmaan kuvassasi, no enpä usko on ihan tavallisesta kasvokuvasta kyse. Toisekseen huomiota saa halutessaan vaikka tennissukan kuvalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä luulet että aloitus oli multa niin ei todellakaan ollut. Tiedän kyllä että karuselli pyörii ja naiset siinä köyrii.
No kunhan ei perhetapahtumissa
- Anonyymi
Hyh hyh
- Anonyymi
Vähän väkinäisiä nämä sinun puistatukset palstaäijän saagaa koskien. Laitahan posket tai allit hyllymään ns, hyvä tulee
- Anonyymi
Meseen viestiä kun en ole ehtinyt vastailla. Oli tullut monta viestiä facebookkiin. Sinun luonasihan minä olin. Nyt ne muut ihmettelee kun en vastaa. Mulla on nyt kiire. Paljon töitä!
- Anonyymi
Et selvästi ymmärtänyt aloituksen pointtia.
- Anonyymi
Voi sinua miesparkaa eli aloittajaa joka fantasioi, että työtä sin muuta vilskettä piisaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästi ymmärtänyt aloituksen pointtia.
Eiköhän aloittajaäijä itse ymmärtänyt parhaiten titityy
- Anonyymi
Aloituksessa syy miehelle miksi en ikinä harrastanut sun kanssa mies seksiä. Huomasin miten valehtelit ja testasin miten kauan jatkat. Aika kauan. Luulitko että en huomaisi?
- Anonyymi
Oliko se sun luona yötä? Lähtikö pikana aamu 5 äkkiä kotiin. Kiire kiire. Muut naiset odottaa aamuviestiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se sun luona yötä? Lähtikö pikana aamu 5 äkkiä kotiin. Kiire kiire. Muut naiset odottaa aamuviestiä
Valehtelee kun on niin paljon töitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut yötä, vaan tuli kiire kotiin yöksi, koska akku oli loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos on aina niin aikaisin vastaamassa ja lähettämässä viestejä T.eri nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut yötä, vaan tuli kiire kotiin yöksi, koska akku oli loppu.
Noit selityksiä on ihan loputtomasti. Voisin kirjoittaa niistä kohta kirjan. T.eri nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noit selityksiä on ihan loputtomasti. Voisin kirjoittaa niistä kohta kirjan. T.eri nainen
Samoin😉ainakin yhden kohdalta. Mut häviäjät yleensä selittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita ihmessä aloittajaäijä kirja, mikä sisältää eri naisten kirjoituksia mitkä ei liity toisiinsa muuten kuin siten, että se nostaa tämän varsinaisen päätähden eli sinun häntää esim siten että mulla sama kokemus hänestä jätti petti yhyhy.
- Anonyymi
Millainen nyhverö lähtee kotiin naisen luota illalla jos akku on loppunut 🥱
- Anonyymi
Luuöis olevan laturi mukana. Mitäs meses oli vai onko face deitti appi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole väliä. Pointti oli miehen valehtelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se siinä facen datingissa niin eiköhän sillä ollut kiire saamaan egolle boostia ja lisää mankeleita karuselliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se siinä facen datingissa niin eiköhän sillä ollut kiire saamaan egolle boostia ja lisää mankeleita karuselliin.
Egohan se taitaa tärkein olla kun kello raksuttaa kohta 60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole väliä. Pointti oli miehen valehtelu.
Kyllä sillä on väliä. Jos mies on niin imbesilli, että käyttää tuollaista tekosyytä poistuakseen, sillä todellakin on väliä. Valehtelu on vain pskainen kirsikka kakkakakun päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sillä on väliä. Jos mies on niin imbesilli, että käyttää tuollaista tekosyytä poistuakseen, sillä todellakin on väliä. Valehtelu on vain pskainen kirsikka kakkakakun päällä.
Juuri tuo oli pointti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kiusata sinua monologiäijä sen verran, että onko käynyt flaksi kertaakaan tässäkään ko sovelluksessa? Vähän fantasia haiskahtaa siltä, että takana on karvaita pettymyksiä. Rivien välien luku ei ole nääs mitään rakettitiedettä, tekin pystytte siihen👍😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kiusata sinua monologiäijä sen verran, että onko käynyt flaksi kertaakaan tässäkään ko sovelluksessa? Vähän fantasia haiskahtaa siltä, että takana on karvaita pettymyksiä. Rivien välien luku ei ole nääs mitään rakettitiedettä, tekin pystytte siihen👍😉
Misogyyninen ja katkera ihminen on kuin hevonen joka kieltäytyy esteellä, eli hyödytön otus
- Anonyymi
Hei mulle kävi sama
- Anonyymi
Kuinka moni sen kaa nyt on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka moni sen kaa nyt on
Mulla ainakin jonkinlainen juttu jos sama tapaus.
- Anonyymi
Kuka mies ja mistä päin?
- Anonyymi
Kerrottu ja aikaisemmin
- Anonyymi
Eiköhän sillä ollut vaimon luo kiire.
- Anonyymi
Hitsi että mua hämää onko tuo palstan tyyppi sama kuin mun kaivattu joka väittää olevansa sinkku. Missäpäin suomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi että mua hämää onko tuo palstan tyyppi sama kuin mun kaivattu joka väittää olevansa sinkku. Missäpäin suomea?
Ei sillä mitään vaimoa ole. Vanha exä voi olla jos sit sitäkin välillä vetää viiksee🤭
- Anonyymi
Onko sinulla jokin syy tuottaa näihin palstaäijän roskaromaaneihin tällaista proosaa ja mihin sillä oikeastaan pyrit? Nyt tarkkana siellä porkkanat
- Anonyymi
Pirkanmaalta😆
- Anonyymi
Ei oo se mies ainakaan.
- Anonyymi
Onko kyseinen maakunta sinun pääsi sisällä kaikkien palstan tapahtumien ja tilanteiden (eli palstaukon jaadi daan) keskus?
- Anonyymi
Sen siitä sitten sai, kun pihtaa liian kauan. Tämä mieshän on ollut pitkämielinen ja uskonut loppuun asti että kyllä sä sitä pillua annat, mutta usko kun loppui, niin mitäs te siellä sun kämpillä sitten enää kolmistaan turhaan seisotte, mies sanoi siistin hätävalheen, ettei tarvinnut loukata ja lähti kohti lupaavampia mestoja, eli kaiken kaikkiaan siisti ja fiksu mies.
Varmaan vain odotitkin, että mies tekee nenällä kynnön maailmanennätyksen sohvapöydän ympäri, joka kerran kun käy luonasi- Anonyymi
Kuka on luvannut sulle alunperin yhtään mitään. Miten helppona naista pidät?Ihantotta ettei tarvinnut loukata niin piti valehdella🫢loukata mistä,siitä että lähtee pois,en mä ainakaa nyt yöksi olisi luvannut jäädä
- Anonyymi
Eipä aloituksia white tiiätte kyllä mille väelle suoltava äijä yllätä, että käyt näitä naisiin liittyviä katkeruuden tunteita läpi varsin erikoisella, ristiriitaisella sekä ennen kaikkea paljastavalla tavalla. Ei nämä älyllä loista. T
- Anonyymi
Piti lähteä kotiin kun akku loppui puhelimesta? Mitä hlvettiä nyt taas? 🤣
- Anonyymi
No älä 😆
- Anonyymi
Valehtelee koska ei ole rehellinen mies
- Anonyymi
Väittää kyllä siis olevansa. On myös paras kaikessa. Kukaan ei ole häntä parempi. Hän on sm mestari
- Anonyymi
Sinulla se riittää näitä itsestäänselvyyksiä mitä latoa tälle palstaäijälle, koska kuvittelet ohjailevasi sillä tiettyä yksilöä ”hänen omaksi parhaakseen”
- Anonyymi
Miehen ikä oli?
Älä vaan sano keski-ikä- Anonyymi
Ei VOI olla keski-ikäinen. Kuulostaa joltain max. parikymppiseltä.
- Anonyymi
On kerrottu aikasemmin jo
- Anonyymi
Älä vaan sano, että sinä palstaäijän alaisten kautta fiktiota elävä olet keski-ikäinen?
- Anonyymi
Ihastunut mies valehtelee, koska ei arvosta sua.
- Anonyymi
Paskat epärehellisten arvostuksesta. Nehän ovat arvoasteikon alinta kastia.
- Anonyymi
Voi olla noinkin. Onko se sitten vain käyttämistä? 🤔
- Anonyymi
Eikö tämä aloitustasi buustaava lause ole vähän ristiriitainen, aloittajaäijä?
- Anonyymi
Dustymies. Aikamoista
- Anonyymi
Mitä proosakölvi mahtaa tarkoittaa tällä palstaäijän tekeleen aukikirjoittamisella- jotain puuteripaavoa ns, eli jauhoon päin menevää? Kirjoittelet ”teiteistä” usein vähemmän mairittevia, eikä nämä ymmärrystä vailla olevat tajua sitä
- Anonyymi
Paloiko vihreä valo merkkinä, että olikin aktiivinen??
- Anonyymi
Paloi, saattoi olla kyllä powerbank hetkellisesti käytössä mainintaa ollut silloin ja kävi mielessä, että miksi näin.
- Anonyymi
Mese antoi silloin ilmoituksen, aina kun joku kirjautui sinne. Viiden min jälkeen noin on käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mese antoi silloin ilmoituksen, aina kun joku kirjautui sinne. Viiden min jälkeen noin on käynyt.
Se tarkoittaa, että on aktiivinen ollut,asetuksista saa kyllä senkin pois ettei näe milloin ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tarkoittaa, että on aktiivinen ollut,asetuksista saa kyllä senkin pois ettei näe milloin ollut.
Eli hän valehteli. Ei akku ollut loppu, halusi vaan syyn lähteä.
- Anonyymi
Miehenä juoksisin jo, tuo sairaus vain pahenee - sivusta nainen
- Anonyymi
Naisena juoksisin valehtelevaa miestä mahdollisimman kauas...
- Anonyymi
Eli Sinulla on pyylevä nainen sellainen dilemma, että kuvittelet seurailevasi jonkun naisen seuraelämää ja neuvoskelet tätä jotain abstraktia hyyppää hyppäämään pois kyydistä? Ei taida ilmanvaihto pelata vintillä
- Anonyymi
Elää kaksoiselämää
- Anonyymi
Ei taida olla ihastunut mies tai sitten on patologinen valehtelija.
- Anonyymi
No eipä de taida olla ihastunu eiköhän se halua vain sitä yhtä miksi muuten valehdella tarvis
- Anonyymi
Hän teki sulle palveluksen. Näytti mitä on vaille.
- Anonyymi
Mietin tätä keskustelua ja ajattelin, että joku voisi luulla aloituksen olevan minulta, ehkä jotkin kommentitkin. Ei tarvitse luulla, ei ole minulta, eikä tule muutkaan olemaan. Meillähän on tapana puhella.
- Anonyymi
Miten turhaa lätinää nää textit.
- Anonyymi
Sua vissiin kuitenkin jotenkin ahdistaa jostain syystä tämä palstaäijän luoma fantasia, että on päässyt kyläilemään ja sitten häipymään. Saa olls päässä joko sakkaa tai pahaa tahtoa jos kuvittelee jonkun naisen tilittävän tänne näitä
- Anonyymi
Fakta. Mies piti sua laastarina.
- Anonyymi
Autolaturit on keksitty. Miksi itse menit heti faceen kyttäämään heti kun toinen lähti?
- Anonyymi
Olin kirjoittelemassa ystävän kanssa mesessä, kun sain ilmoituksen et kyseinen hlö kirjautui sisään aktiiviseksi.
Autolaturia ei ollut hänellä.
- Anonyymi
Jäikö kiinni?
- Anonyymi
Miksi olisin ottanut asian puheeksi? Mitä se hyödyttäisi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249