Mukavin hetki kaivatun ja sinun ”romanssista”?
Mikä on ollut
38
591
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteiset pusukuvat
- AnonyymiUUSI
Luulisi, että se suudelma itsessään on se paras juttu, ei ne kuvat suutelemisesta. 🤨 Ellei koko suhde ole sitten vain jotain Insta-performanssia.
- Anonyymi
Hän halasi minua takaa. 😘
- Anonyymi
Juttelut ja musiikki.
- Anonyymi
Rakkauden sanat ja arvostus, hellät ja rakastuneet katseet?
- Anonyymi
Ne hetket kun ollaan istuttu tai kävelty yhdessä, lähekkäin. 🩷 Tuleekohan niitä vielä?
- Anonyymi
Niitä on tosi monta. Ehkä se kun hän yllättäen suuteli mua. Ja seuraava aamu.
- Anonyymi
Miksi päädyit kaipaamaan, jos noin pitkälle olette edenneet? Menikö poikki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi päädyit kaipaamaan, jos noin pitkälle olette edenneet? Menikö poikki?
Ei olla koskaan seurusteltu. Vaikka silloin aikoinaan molempien meidän frendit kyseli että voisinko olla hänen kanssa. Järkivalinta oli silloin mutta ei se tunteita poistanut. Ollaan oltu ihan ystäviä, mutta nyt ei olla nähty todella pitkään aikaan.
- Anonyymi
kell ' onni on, sen onnen kätkeköön
- Anonyymi
Se kun juteltiin sängyssä aina sydämmen muotoisessa asennossa ja juteltiin pitkään toisiamme silmiin katsoen. Lupailtiin toisillemme yhtä ja toista.
- Anonyymi
Osaa miehetkin joo palstasetä niin sanotusti tyynyjutella toistensa kanssa unelmista ja juonista yms
- Anonyymi
Kettu kolossa.
- Anonyymi
Onko se tai olisiko se positiivinen asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se tai olisiko se positiivinen asia?
Huom sanajärjestys käänteisesti imperfektin nyanssia liian hieno ei se tajuu parvessa vasta
- Anonyymi
eikä niitä aueta lapsettomuuden kanssa, koska suurin osa menettänyt tai myynyt. että on päässyt pois ja muut hakattu lapsiensa kanssa.
- Anonyymi
Elikkä liian ikävä luonne lisääntymiseen?
- Anonyymi
hyi saatana tyimmoisusta suvuista kannattaa pysyä kaukana ja työpaikoista missä pääsevät vaikuttamaan tai tekevät sitä kivikauden aikaista toimintaa "vanhat syövät uudet" koska meillekin tehtiin.
- Anonyymi
Mut käyt siis gubbe kuitenkin pakolliset sukulaisuusvoileipäkakut kietaisemassa huiviin ns?
- Anonyymi
Se kun kaverinsa kertoi että on rakastunut minuun 😎
- Anonyymi
ja myös lasten kanssa, en ikinä haluaisi yhteistyötä, jos lapsiaan rakastaa.
- Anonyymi
rakastan ehkä Robertia mutta en hänen sukuaan, eikä mitään ole heiltä saatu. Siellä on hyviä ja huonoja, ne jotka on hyviä. tänne, voidaan våhl tehdä yhteistyötä, ei sukujuttujs, ei ole mitään saatu, eikä ole velvoitteita. sama muihin öijiin, niiden sukuihin ja jopa omaani.
- Anonyymi
Aika gayyyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika gayyyy
Pet shop boys?
- Anonyymi
Ne ihanat suudelmat vuosia sitten ❤️ja ne halaukset tänä vuonna🤗🤗🤗
- Anonyymi
Kun juteltiin kahdestaan ja oli hauskaa.
Päivittäinen rakasteluhetki.
- Anonyymi
Kaikki on jäänyt taakse ei ole enään mitään kaivattua kun hän ei oppinut mitään mistään vaan jatkoi joka kerta samanlaista narsistista pelleyä asialle en voi mitään hän olisi jos olisi tajunnut käyttäytyä
- AnonyymiUUSI
Ei ole ollut yhtään. Tässä pirullisessa odotuksessa ja toiveajattelussa meni koko alkuvuosi. Nyt totuus tuli ilmi. Vihatkoon ihan rauhassa mua. En ymmärrä tosin mistä moinen viha kumpuaa. Mutta se ei haittaa pätkääkään koska tunnen oman arvoni enkä anna sen vaikuttaa. itseeni. Minulla on hyvä sydän ja varjelen tästä eteenpäin sitä paremmin
- AnonyymiUUSI
Minkälainen totuus tuli ilmi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen totuus tuli ilmi?
En sitä tässä jaa kenenkään kanssa. Olin vain lopulta ilmaa hänelle. Hänellä näitä naisia riittää. Mutta nyt yksi on poistunut hänen haaremistaan. Minä ansaitsen miehen jolle olen kaikki kaikessa. Joka tapauksessa hän on menneen talven lumia
- AnonyymiUUSI
Mukavimmat hetket on vielä edessäpäin, niin uskon ja toivon.
- AnonyymiUUSI
Varmasti ensimmäinen yhteinen aamu. Kun heräsin lusikassa siihen että hän silitteli minua ja veti tiukemin itseensä kiinni.
- AnonyymiUUSI
Edessäpäin.. 🙏
- AnonyymiUUSI
Tahtoisin uskoa sen olevan vielä edessäpäin, mutta pelkään pahinta. Alku, se tuntui kuin olisi usvassa, jotenkin vangittuna hetkeen joka oli hyvin voimakas, mutta josta ei olisi tahtonut poistua millään. Tunsin ja aistin hänen vaatteensa, minkälaiselta hänelle niin hyvin sopiva vaate tuntui ja miten väri jatkui niin luontevasti kerros kerrokselta. Miten kauneus ilmentyi häntä katsoessa, hänen luodessa katsettansa tahtotilansa mukaan, ujot silmäripset suojelivat kauniin värisiä silmiä. Hän tuoksui miedosti hyvälle, hän ei käytä tarpeettoman paljon tuoksuja joista tulevat mielikuvat antavat väärän kuvan. Se oli hyvin erikoinen tilanne, yllättävä ja täysin arvaamaton, hetki joka olisi jatkuessaan saattanut päätyä kosketukseen, josta olisi paljastanut kaipuu.
https://www.youtube.com/watch?v=o1kF4gZ0D6A - AnonyymiUUSI
Yhteisen lapsemme syntymä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897