pyörittä, muuttakaa kaekki tänne etelään. Tiällä on ihan kaikkee mitä ihminen tarvii ja enemmänkin. Lieksassa kuluu aika hukkaan.
Mitä työ lieksalaiset siellä enää
14
239
Vastaukset
- Anonyymi
Lieksassa kivasti håmåja
- Anonyymi
Muuttakaa etelään... hah! Ei Jaakonvaara ole etelää.
- Anonyymi
Lieksa on parrein!
- Anonyymi
Lieska baras.
- Anonyymi
En lähde minnekään Lieksasta äitee tuo pancolle vellii!
- Anonyymi
Haku jo päällä. Kaikki pakattu valmiiksi. Työ kun löytyy niin kumarran etelään ja pyllistän Lieksaan.
- Anonyymi
Työ? 🤔🤣😅😂
- Anonyymi
Etelänavalla on liian kylmä.
- Anonyymi
tjaa, onkos siellä ruunaan kosket, puhdas rajaseudun luonto, 2-5 hehtaarin ok talo tontit ja talot, 4-veto maasturit, omat traktorit, isot koiratarhat omalla tontilla,,,velattomat asunnot,,, muksvat naapurit,, tuskin. 🤣
- Anonyymi
Onko lieksassa missään mukavia naapureita?
- Anonyymi
Pysykää juntit siellä, etelässä teitä kaivata eikä tarvita.
- Anonyymi
Eikä pysytä. Tuodaan Lieksalaista älykkyyttä ja asennetta sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pysytä. Tuodaan Lieksalaista älykkyyttä ja asennetta sinne.
Kohta kaikki etelässä laiskottelee työttömänä ja Orpo hakkaa päätä seinään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta kaikki etelässä laiskottelee työttömänä ja Orpo hakkaa päätä seinään
Saatte meidän kunnan päättävät elimet sinne…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️741611Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1161057YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52892- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74776- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli73740Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606028739Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42726