Avautuu jälleen, jee. Onko valikoimassa muuta kuin keitettyä kahvia? Cappucinoa esim.? A oikeudet näytti olevan mutta kahvivalikoimaa tiedustelen. T. Etelästä
Satama Cafe Sotkamo
21
1279
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei peruskahve kelepaa, niin muuta Nizzaan. Juhlamokka maidolla ja kahdella palalla sokeria on ainut kahvee mitä suomessa saa killittää
- Anonyymi
Ja lautaselta hörpäten.
- Anonyymi
Eiku kermalla
- Anonyymi
Ja,sokeri pitää olla huulten välissä, siis suun
- Anonyymi
Tuskin yrittäjä täälä asiakkaiden toiveita etsii. Soita hälle ja kysyä
- Anonyymi
Kylän iloisin asiakaspalvelu, kiitos uudelle yrittäjälle.
- Anonyymi
Hei, meillä on valikoimassa muutamia kylmäkahveja. Rajallisen tilan vuoksi emme pysty erikoiskahveja vielä tänä kesänä ainakaan toteuttamaan. Tervetuloa
- Anonyymi
Mutta leivonnaiset on itsetehtyjä joka päivä?
- Anonyymi
Samaa mieltä, kylän iloisin myyjä ja hänen poikansa.
- Anonyymi
Huippu palvelua!
- Anonyymi
Hinnat on halvemmat kuin viime kesän yrittäjällä. Onneksi. Pystyy köyhempikin käymään
- Anonyymi
Onko itse leivottu leivonnaiset?
- Anonyymi
Itse tekee omistaja. On muuten hyviä.
- Anonyymi
Annen Grillillä oli parempi kahvi.
- Anonyymi
Juhla mokkaa on sataman kahvi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhla mokkaa on sataman kahvi
Laihaa kahvia.
- Anonyymi
Hyvää kahvia oli. Mutta maito sai olla kahvin vieressä, eikä tiskillä. Joutuu eestaasmukin kanssa liikkumaan. Ja seuraava asiakas on jo tiskillä
- Anonyymi
Saman huomasin. Loogisesti kylmäkivi pitäisi olla eri kohdalla. Mutta,kahvi oli hyvää ja munkki myös.
- Anonyymi
Joko Annen Grilli toiminnassa?
- Anonyymi
Ei taida olla
- Anonyymi
Nyr olisi hienoa että avattaisiin saimin baari kun kerta tyhjillään on..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063078Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141887- 1361829
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561790Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641342- 951197
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻831137- 581132
- 591117
- 67962