Siis pissalla ja sitä tulee joka kerta ihan kunnolla.
Olen 2 tyypin diabeetikko ja lääkityksenä Metformin ja Jardiance. Jardiance alkoi puoli vuotta sitten ja sen jälkeen alkoi vessassa laukkominen. Olen laihtunut 10 kiloa puolessa vuodessa, mikä on hyvä juttu. Enää ei tarvisi laihtua.
Verensokerit ovat aamuisin 6 tai vähän alle. Joskus mittaan yöllä kun juoksen vessassa ja verensokerit saattavat olla alle 4. Ruokailun jälkeen ovat korkeintaan 7. Aamusokereiden takia aloitettiin Jardiance, en muista mitä ne silloin olivat.
Lääkäriaikaa en nyt saa ihan heti, siksi täällä hämmästelen.
Käyn vessassa 16 kertaa vuorakaudessa
4
314
Vastaukset
- Anonyymi
Jardiancen haittavaikutuksiin kuuluu lisääntynyt virtsaaminen. Joten johtunee siis tuon lääkkeen haittavaikutuksesta.
- Anonyymi
----Joten johtunee siis tuon lääkkeen haittavaikutuksesta.-----
Ei ole haittavaikutus vaan vaikutus, juuri sillä tavoin Jardiancen poistama sokeri tulee ulos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
----Joten johtunee siis tuon lääkkeen haittavaikutuksesta.-----
Ei ole haittavaikutus vaan vaikutus, juuri sillä tavoin Jardiancen poistama sokeri tulee ulos.No lääkeohjeessa tuo oli kohdassa haittavaikutukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lääkeohjeessa tuo oli kohdassa haittavaikutukset.
Kyllä tämä selkeesti on haittavaikutus, jos koko ajan pitää käydä vessassa.
Jätin Jardiance pois muutamaksi päiväksi ja kävin paljon harvemmin vessassa.
Verensokerit nousivat aamusta 7. Kohta pitäisi olla vuositarkastus, pääsen vaihtamaan lääkkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004