Miksi aikuiset ihmiset eivät saa hoidettua omia asioitaan vai onko isännöitsijä niin pelottava ihminen, ettei aikuinen uskalla soittaa isännöitsijälle, vaan laittaa äitinsä tai isänsä soittamaan?
Nykyään tuntuu olevan trendinä, että 18-30 -vuotiaat vuokralaiset eivät saa soitettua asioistaan isännöitsijälle, vaan heidän isänsä tai äitinsä hoitavat aikuisen lapsensa asioita. Mistä on kyse? Miksi aikuinen 20-30 -vuotias ihminen ei saa itse soitettua isännöitsijälle?
Miksi iskä soittaa, että "meidän tyttären asunnossa on ötököitä. Kuka vastaa tuholaistorjunnasta?" Hyvä kysymys, mutta eikö 25-vuotias tytär saa itse kysyttyä asiaa isännöitsijältä? Mihin hän tarvitsee iskää asiamiehekseen?
Nyt soitti aikuisen naisen äiti. Asunnossa on pistorasia rikki. Kenen kunnossapitovastuulle se kuuluu? Hyvä kysymys, mutta eikö 27-vuotias tytär, joka on lapsenkin onnistunut hankkimaan, saa itse kysyttyä asiaa isännöitsijältä? Miksi hän tarvitsee äitiä asiamiehekseen?
Äiti soittaa aikuisen tyttären asioilla - Miksi?
3
178
Vastaukset
- Anonyymi
No kun äiti on hoitanut aina, ei nuo kakarat eli nuoret aikuiset osaa soittaa ASIAA. Vanhemmat tekee pikkupilteilleen oikeaa karhunpalvelusta. Ne ei ajattele sitä puolta, että mites käy, kun eivät ole enää itse hoitamassa "pikkuistensa" asioita? Meillä on tumpuloita keski-ikäisiä ja vanhuksia.
- Anonyymi
Minulle ei ole asukkaiden vanhemmat soitelleet, siksi en ehkä osaa ajatella sitä ongelmana. Asukkailta tulevat vaatimukset taloyhtiölle sitävastoin turhauttavat ja sapettavat.
Erilaiset tuholaiset johtavat lähes automaattisesti taloyhtiön toimiin, koska kukaan asukas ei ikinä ole tuonut niitä taloyhtiöön, vaikka suurimmaksi osaksi ne kulkeutuvat jonkun asukkaan mukana taloyhtiöön. Teetämme kyselyt, ja toisinaan niiden pohjalta tuholaisista on havaintoja vain yhdessä huoneistossa, mutta asukas ei koskaan myönnä ongelmaa omakseen.
Taloyhtiö maksaa, koska vaihtoehtona on ongelman leviäminen koko rappuun/taloyhtiöön. - Anonyymi
Mikä pointti on tässä palstan aktivoinnissa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997