Onko Juuassa paljon hölmöjä?

Anonyymi-ap

Eikö siellä Juuassa kasva puut ihan itsestään kun aina vaan höpötellään kesät talvet puiden tekemisestä, niikuin ei muuta maailmaa olisi? Onkohan siellä kasvukautta ollenkaan?

45

847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Isäsi on kyllä hieman erikoinen.

    • Anonyymi

      Suurimmalla osalla on pääkeskus jumissa. Resotoida pitäs mutta miten ?

      • Anonyymi

        Käytä samaa keinoa mitä isäsi on käyttänyt. Turha täällä kysellä.


    • Anonyymi

      Suurin osa ukoista tuntuu olevan rokotettu Homeliten viilalla, huulet höplää: "halakommaan, tekemään, mehtään..."

      • Anonyymi

        Perheesi puhetapa lienee tarttunut sinuunkin.


    • Anonyymi

      Minulla on iso liiteri, ja joka vuosi kuluu vain 12mottia ovelta. Mitenhän sais perältä?

    • Anonyymi

      Pääni ympärysmitta on minulla 65 cm. Lakkini koko on 70
      Puhutaan isopäästä mutta minun pään sisus on tyhjä.
      Humisee ja kun sitä koputtaa niin kumisee.
      Onko muilla samanlaisia päitä kuin minulla

    • Anonyymi

      Siirrä ne kuivat puut takaoven kautta etuovelle.

    • Anonyymi

      Huomenna vartan reunapajukot kuusentaimilla, niin jo lähtöpituudessa voittaa viisi vuotta ja kasvu on kahta nopeampi.

    • Anonyymi

      Puita pitäs tehä. Käviskö varttaa koivikko ihan koivunoksilla, pajukko minulla on?

    • Anonyymi

      Jos olisi maata niin tekisin sinne puita, vain lasten kanssa on rakennettu aina joulupuu.

    • Anonyymi

      Yritin tehdä näreen vaan jo tyvilumpista tuli sahapukki.

    • Anonyymi

      Reen jalaspuita virittelin aitan ulkoseinille neljäparia, nyt kiire tervas pilkkeitä tekemään. Pitää saada juttu lehteen.

    • Anonyymi

      Hakkuutin ja möin puut selluksi, vain juuret enää Juuassa.

    • Anonyymi

      Kiveksiin on paljo lateltu rokotteita, akupunkitioita ja speme näytteitä otettu.

      • Anonyymi

        Nuo toimenpiteet eivät kuulu äidillesi vaan sinun pitää käydä lääkärissä.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo toimenpiteet eivät kuulu äidillesi vaan sinun pitää käydä lääkärissä.

        Kaljaa paneskelen


    • Anonyymi

      Nyt on puu-Juuan savusaunan hirret kuorittu. Pystyttääkö talkooväki saunan vanhaan bordellin jokipenkkaan?

    • Anonyymi

      Puut kasvaa iha itestää???
      Ei voi olla totta!!! 😂
      Nyt narraat!

    • Anonyymi

      Kasvaako siellä hyviä joulukuusia?
      Katujen reunoille kasvamaan jos onnistuisi ne houkuttelemaan, niin ei tarvitsisi katulamppuja.

    • Anonyymi

      Kyllä ainakin Juuassa puut ovat omatekemiä mikäli taas muistan Tokmannin porukan kuulumisia puiden teosta!

    • Anonyymi

      Miksi ei rakennettais joulupuita antamaan valoa tulevaan syksyyn?

    • Anonyymi

      Kasvaako kangaspuut itsestään? Entäs hirsipuut? Kaipuu myös on toisinaan kasvamaan päin.

    • Anonyymi

      Hirsipuut on vedettävä yövuorossa, pystytys on iltapäivän hommia.

    • Anonyymi

      Kangaspuiksi kannattaa tehdä petäjät. Lakkapään vääntäminen onkin kokeneiden hommia!

    • Anonyymi

      Puiden tekijöiden "Pölli klubille" pitäisi anoa oma viikkovuoro Ellin kulmalta.

    • Anonyymi

      Minun pääni on puuta ja tikkuja jää kynsien alle kun raaputan päätä.
      Tiedän että Juuassa on paljon muitakin puupäitä.
      Puupäiden on hyvä elää ja asua Juuassa. Kostea ilmasto estää pään kuivumisen ja halkeilun 😀

    • Anonyymi

      Onko ikäihmiselle puuntekoon joutavaa tekokonetta?

    • Anonyymi

      Kysy naapureina asustavilta puupäiltä oisko mistä lainata

      • Anonyymi

        Teidän perheeltä on turha kysyä mitään. Sen tietää koko lähipiiri.


    • Anonyymi

      Nyt ei kerkiä puiden tekoon kun on nurmikot leikattava märän aikana! Entiset puut on kyllä muuten kuvattu ja kylillä kehuttu.

    • Anonyymi

      Pistin puureen kokkoon Puu-Juuan kuvat tuleen, muutan Italiaan!

    • Anonyymi

      Mielestäni hölmö kysymys kysyä hölmöltä oletkö hölmö.
      Mitä hölmön odotat vastaavan. Hän ei ymmärrä mitä kysymys tarkoittaa.
      Tarvitaan konsultointia naapurikuntien asiantuntijoilta

    • Anonyymi

      Täällä alkaa olla jo juhannuskoivut valmiita, ootteko muut jo tehneet puita?

    • Anonyymi

      Täällä huojuu koivut ja minä

    • Anonyymi

      Juhannusaattona koivumyynti Pielis-Herkun takana ja mahla-arpajaiset 13.00-15.00.Ota oma astia mukaan!

    • Anonyymi

      Sotamies joutui sotaoikeuteen syytettynä siitä, että hän on sanonut
      esimiestään puupääksi. Tuomari kysyi: "Onko syytteessä perää" Sotamies
      vastasi: "Ei ole, herra sotatuomari. Minä vain sanoin: Herra vääpeli,
      pankaa kypärä päähänne, sillä tikka lentää tännepäin !"

    • Anonyymi

      Monella Juualaisella on kypärä päässä

    • Anonyymi

      Juoduin miettimään kun tuli kesälomakin että mitähän tekisi lomalla kun töissäkään ei tullut tehtyä mitään. No minä tein puita, kuorin rakennuspuuta satoja metrejä ja tein polttopuupinot valmiiksi. Nyt, väsyttää ja kesälomakin meni ohi. Seuraavan vuoden mietin mitä olen tehnyt kun töissäkään en tee mitään...

    • Anonyymi

      Jospa hankkisit työn, jossa tekisit jotain, niin silloin lomaltakin jäisi tekemätöntä työtä.

    • Anonyymi

      Työ työ on jotenkin tuttu sana. Nyt muistan Kuopion torilla poliissi kysyi mittääs työ täällä teette 🫡

    • Anonyymi

      Vielä jyskytän arkkuni kanteen jotta kuulevat työteliäisyydestäni, onhan pakkoloma edessä!

    • Anonyymi

      Jäivät ahkerat kätesi muistoksi meille 😪

      • Anonyymi00045

        Älä runkkaille tai käytä muihin syntiin leikkeihin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe