Eikö siellä Juuassa kasva puut ihan itsestään kun aina vaan höpötellään kesät talvet puiden tekemisestä, niikuin ei muuta maailmaa olisi? Onkohan siellä kasvukautta ollenkaan?
Onko Juuassa paljon hölmöjä?
13
148
Vastaukset
- Anonyymi
Isäsi on kyllä hieman erikoinen.
- Anonyymi
Suurimmalla osalla on pääkeskus jumissa. Resotoida pitäs mutta miten ?
- Anonyymi
Käytä samaa keinoa mitä isäsi on käyttänyt. Turha täällä kysellä.
- Anonyymi
Suurin osa ukoista tuntuu olevan rokotettu Homeliten viilalla, huulet höplää: "halakommaan, tekemään, mehtään..."
- Anonyymi
Perheesi puhetapa lienee tarttunut sinuunkin.
- Anonyymi
Minulla on iso liiteri, ja joka vuosi kuluu vain 12mottia ovelta. Mitenhän sais perältä?
- Anonyymi
Pääni ympärysmitta on minulla 65 cm. Lakkini koko on 70
Puhutaan isopäästä mutta minun pään sisus on tyhjä.
Humisee ja kun sitä koputtaa niin kumisee.
Onko muilla samanlaisia päitä kuin minulla - Anonyymi
Siirrä ne kuivat puut takaoven kautta etuovelle.
- Anonyymi
Huomenna vartan reunapajukot kuusentaimilla, niin jo lähtöpituudessa voittaa viisi vuotta ja kasvu on kahta nopeampi.
- Anonyymi
Puita pitäs tehä. Käviskö varttaa koivikko ihan koivunoksilla, pajukko minulla on?
- Anonyymi
Jos olisi maata niin tekisin sinne puita, vain lasten kanssa on rakennettu aina joulupuu.
- Anonyymi
Yritin tehdä näreen vaan jo tyvilumpista tuli sahapukki.
- AnonyymiUUSI
Reen jalaspuita virittelin aitan ulkoseinille neljäparia, nyt kiire tervas pilkkeitä tekemään. Pitää saada juttu lehteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606