Eikö siellä Juuassa kasva puut ihan itsestään kun aina vaan höpötellään kesät talvet puiden tekemisestä, niikuin ei muuta maailmaa olisi? Onkohan siellä kasvukautta ollenkaan?
Onko Juuassa paljon hölmöjä?
42
662
Vastaukset
- Anonyymi
Isäsi on kyllä hieman erikoinen.
- Anonyymi
Suurimmalla osalla on pääkeskus jumissa. Resotoida pitäs mutta miten ?
- Anonyymi
Käytä samaa keinoa mitä isäsi on käyttänyt. Turha täällä kysellä.
- Anonyymi
Suurin osa ukoista tuntuu olevan rokotettu Homeliten viilalla, huulet höplää: "halakommaan, tekemään, mehtään..."
- Anonyymi
Perheesi puhetapa lienee tarttunut sinuunkin.
- Anonyymi
Minulla on iso liiteri, ja joka vuosi kuluu vain 12mottia ovelta. Mitenhän sais perältä?
- Anonyymi
Pääni ympärysmitta on minulla 65 cm. Lakkini koko on 70
Puhutaan isopäästä mutta minun pään sisus on tyhjä.
Humisee ja kun sitä koputtaa niin kumisee.
Onko muilla samanlaisia päitä kuin minulla - Anonyymi
Siirrä ne kuivat puut takaoven kautta etuovelle.
- Anonyymi
Huomenna vartan reunapajukot kuusentaimilla, niin jo lähtöpituudessa voittaa viisi vuotta ja kasvu on kahta nopeampi.
- Anonyymi
Puita pitäs tehä. Käviskö varttaa koivikko ihan koivunoksilla, pajukko minulla on?
- Anonyymi
Jos olisi maata niin tekisin sinne puita, vain lasten kanssa on rakennettu aina joulupuu.
- Anonyymi
Yritin tehdä näreen vaan jo tyvilumpista tuli sahapukki.
- Anonyymi
Reen jalaspuita virittelin aitan ulkoseinille neljäparia, nyt kiire tervas pilkkeitä tekemään. Pitää saada juttu lehteen.
- Anonyymi
Hakkuutin ja möin puut selluksi, vain juuret enää Juuassa.
- Anonyymi
Kiveksiin on paljo lateltu rokotteita, akupunkitioita ja speme näytteitä otettu.
- Anonyymi
Nuo toimenpiteet eivät kuulu äidillesi vaan sinun pitää käydä lääkärissä.
- Anonyymi
Nyt on puu-Juuan savusaunan hirret kuorittu. Pystyttääkö talkooväki saunan vanhaan bordellin jokipenkkaan?
- Anonyymi
Puut kasvaa iha itestää???
Ei voi olla totta!!! 😂
Nyt narraat! - Anonyymi
Kasvaako siellä hyviä joulukuusia?
Katujen reunoille kasvamaan jos onnistuisi ne houkuttelemaan, niin ei tarvitsisi katulamppuja. - Anonyymi
Kyllä ainakin Juuassa puut ovat omatekemiä mikäli taas muistan Tokmannin porukan kuulumisia puiden teosta!
- Anonyymi
Miksi ei rakennettais joulupuita antamaan valoa tulevaan syksyyn?
- Anonyymi
Kasvaako kangaspuut itsestään? Entäs hirsipuut? Kaipuu myös on toisinaan kasvamaan päin.
- Anonyymi
Hirsipuut on vedettävä yövuorossa, pystytys on iltapäivän hommia.
- Anonyymi
Kangaspuiksi kannattaa tehdä petäjät. Lakkapään vääntäminen onkin kokeneiden hommia!
- Anonyymi
Puiden tekijöiden "Pölli klubille" pitäisi anoa oma viikkovuoro Ellin kulmalta.
- Anonyymi
Minun pääni on puuta ja tikkuja jää kynsien alle kun raaputan päätä.
Tiedän että Juuassa on paljon muitakin puupäitä.
Puupäiden on hyvä elää ja asua Juuassa. Kostea ilmasto estää pään kuivumisen ja halkeilun 😀 - Anonyymi
Onko ikäihmiselle puuntekoon joutavaa tekokonetta?
- Anonyymi
Kysy naapureina asustavilta puupäiltä oisko mistä lainata
- Anonyymi
Teidän perheeltä on turha kysyä mitään. Sen tietää koko lähipiiri.
- Anonyymi
Nyt ei kerkiä puiden tekoon kun on nurmikot leikattava märän aikana! Entiset puut on kyllä muuten kuvattu ja kylillä kehuttu.
- Anonyymi
Pistin puureen kokkoon Puu-Juuan kuvat tuleen, muutan Italiaan!
- Anonyymi
Mielestäni hölmö kysymys kysyä hölmöltä oletkö hölmö.
Mitä hölmön odotat vastaavan. Hän ei ymmärrä mitä kysymys tarkoittaa.
Tarvitaan konsultointia naapurikuntien asiantuntijoilta - Anonyymi
Täällä alkaa olla jo juhannuskoivut valmiita, ootteko muut jo tehneet puita?
- Anonyymi
Täällä huojuu koivut ja minä
- Anonyymi
Juhannusaattona koivumyynti Pielis-Herkun takana ja mahla-arpajaiset 13.00-15.00.Ota oma astia mukaan!
- Anonyymi
Sotamies joutui sotaoikeuteen syytettynä siitä, että hän on sanonut
esimiestään puupääksi. Tuomari kysyi: "Onko syytteessä perää" Sotamies
vastasi: "Ei ole, herra sotatuomari. Minä vain sanoin: Herra vääpeli,
pankaa kypärä päähänne, sillä tikka lentää tännepäin !" - Anonyymi
Monella Juualaisella on kypärä päässä
- Anonyymi
Juoduin miettimään kun tuli kesälomakin että mitähän tekisi lomalla kun töissäkään ei tullut tehtyä mitään. No minä tein puita, kuorin rakennuspuuta satoja metrejä ja tein polttopuupinot valmiiksi. Nyt, väsyttää ja kesälomakin meni ohi. Seuraavan vuoden mietin mitä olen tehnyt kun töissäkään en tee mitään...
- Anonyymi
Jospa hankkisit työn, jossa tekisit jotain, niin silloin lomaltakin jäisi tekemätöntä työtä.
- Anonyymi
Työ työ on jotenkin tuttu sana. Nyt muistan Kuopion torilla poliissi kysyi mittääs työ täällä teette 🫡
- Anonyymi
Vielä jyskytän arkkuni kanteen jotta kuulevat työteliäisyydestäni, onhan pakkoloma edessä!
- Anonyymi
Jäivät ahkerat kätesi muistoksi meille 😪
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028