Korkea älykkyys ja tunnetason äly luo yksinäisyyttä lampaiden deittimaailmassa

Pelkkä ulkonäkö ja yhteensopivuus ei riitä, jos persoonat, ajattelu ja äly ei mätchää. Korkeaälyiset ja korkeat standardit omistavat ihmiset siis jäävät usein yksin, koska he eivät tyydy vähään tai tyydy vaan siihen että on jotain, vaan haluavat kokea sen emotionaalisen yhteenkuuluvuuden syvällä tasolla. Tavallinen pulliainen ei edes ole kiinnostunut tuollaisesta. Minä ainakin haluan olla naisen kanssa, joka ymmärtää minua ja jota minä pystyn ymmärtämään, jonka kanssa olemme yhteensopivia, joka on ulkoisesti minusta viehättävä ja viehättää persoonaltaan ja luonteeltansa, kaivattuni on kaikkea tätä ja paljon muuta. :)

13

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pystyn samaistumaan tähän.

• Anonyymi

Pystyn myös samaistumaan tähän. Nykyään tai varmaan aika kauankin on ollut parisuhdemarkkinat, jotka perustuvat kaupankäyntiin, kuten tulotasoon ja titteleihin, eivätkä rakkauteen. Rakkaus ei tunne rajoja.

• Anonyymi

Onko se niinkään älystä kiinni. Samaistun tekstiin myös mutta en alenna ihmisiä. Elämä on opettanut että rakkaus on harvinaista koska niin monen asian pitäisi osua kohdalleen. Sen lisäksi vain Yksi kosketus on avannut uuden maailman minulle. Jotenkin tuntui että näin hänestä läpi. Kirjaimellisesti läpi. Vaikenen siitä tietysti niinkuin kuuluu tehdä.

• Anonyymi

niin ja tämä oli mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin ja tämä oli mieheltä

Itse en ymmärrä miksi kuuluu vaieta.
        - läpinäkyvä nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en ymmärrä miksi kuuluu vaieta.
        - läpinäkyvä nainen

Se ei ollut sitä perinteistä läpi näkemistä missä on negatiivinen kaiku. Kun ihminen kääntää katseensa sisimpäänsä ja tutkii tunteitaan, niin voi olla varma ettei kukaan muu pääse sinne tai jaa sinun kokemusta. Ei edes oma puoliso. Se on täysin omaa.
        Kun jaoin kosketuksen niin tunsin, näin ja katsoin häntä kuin olisin tutkinut omaa sisintäni, se vain oli hänen. Ja siinä hetkessä ymmärsin että minä rakastan tätä ihmistä. Ymmärsin sen jo kosketusta ennen mutta tämä oli jotain ihan uutta tasoa mitä ei pieni ihminen oikein osaa edes ymmärtää. Tiedän vain että kaipaan häntä kovasti. Uskon myös että en tunne häntä ulkoisesti ihmisenä, persoonana. Havaintoja vain mitä ehtii tehdä kahden tapaamisen aikana kun on hieman aikaa käytettävissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ollut sitä perinteistä läpi näkemistä missä on negatiivinen kaiku. Kun ihminen kääntää katseensa sisimpäänsä ja tutkii tunteitaan, niin voi olla varma ettei kukaan muu pääse sinne tai jaa sinun kokemusta. Ei edes oma puoliso. Se on täysin omaa.
        Kun jaoin kosketuksen niin tunsin, näin ja katsoin häntä kuin olisin tutkinut omaa sisintäni, se vain oli hänen. Ja siinä hetkessä ymmärsin että minä rakastan tätä ihmistä. Ymmärsin sen jo kosketusta ennen mutta tämä oli jotain ihan uutta tasoa mitä ei pieni ihminen oikein osaa edes ymmärtää. Tiedän vain että kaipaan häntä kovasti. Uskon myös että en tunne häntä ulkoisesti ihmisenä, persoonana. Havaintoja vain mitä ehtii tehdä kahden tapaamisen aikana kun on hieman aikaa käytettävissä.

Edelleenkään en ymmärrä miksi täytyy vaieta. Tiedän kyllä mitä tarkoitat kun olen kokenut jotain sellaista itsekin. Kahtena kertana vuosia sitten. Olen palannut joka päivä niihin hetkiin ja kaipaan niitä aina vaan.
        Onhan maailmamme kuitenkin niin erilaiset ja sitä mietin miksi hän pelkää ja itse en tiedä mitä mun kuuluisi tehdä. Ihan mielelläni unohtaisin tai "päästäisin irti" hänestä, mutta en tiedä miten se tehdään. Hän on kertonut että pelkää, mutta ei sitä että mitä.
        Rakkautta varmaan, koska se riisuu kaikki maskit. Ja sitten sitä salaa toivoo ja etsii ehkä muista.
        En tiedä, mut oma sydämeni tietää ja kuuntelen sitä.
        - läpinäkyvä nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkään en ymmärrä miksi täytyy vaieta. Tiedän kyllä mitä tarkoitat kun olen kokenut jotain sellaista itsekin. Kahtena kertana vuosia sitten. Olen palannut joka päivä niihin hetkiin ja kaipaan niitä aina vaan.
        Onhan maailmamme kuitenkin niin erilaiset ja sitä mietin miksi hän pelkää ja itse en tiedä mitä mun kuuluisi tehdä. Ihan mielelläni unohtaisin tai "päästäisin irti" hänestä, mutta en tiedä miten se tehdään. Hän on kertonut että pelkää, mutta ei sitä että mitä.
        Rakkautta varmaan, koska se riisuu kaikki maskit. Ja sitten sitä salaa toivoo ja etsii ehkä muista.
        En tiedä, mut oma sydämeni tietää ja kuuntelen sitä.
        - läpinäkyvä nainen

Ehkä en ymmärrä mitä kysyt. Hän on kultaakin kalliimpi minulle.

• Anonyymi

Dunning-Kruger on yleensä niissä itsensä "älykkäiksi" julistavissa tyypeissä todella vahvoilla. Siksi ovat usein käytännössä aika luotaantyöntäviä.

• Anonyymi

Suhde asioista oppii myös elämällä elämää

• Anonyymi
    • Anonyymi

Totta puhut, minä ainakaan en välittäisi viettää aikaani ääliön kanssa. Jotain älyllistä haastetta pitää löytyä tai muuten olen mieluummin yksin. :)

• Anonyymi

Itse koen, että äly on haitaksi. Ei miehet yleensä halua mitään älykkäitä naisia, se on niin nähty, ettei se kauaa kiinnosta vaikka miehet toki arvostaa älyä. Miehet haluaa seksikkäitä naisia joiden seurassa viihtyy. En itsekkään niin välitä miehen syvällisyydestä, älykkäät ihmiset on aika rasittavia pitkän päälle. Hyvä mies tykkää panemisesta vaikka nainen vanhenee, hoitaa asiansa, osaa tukea ja on rehellinen ja pitää huolta terveydestään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe