Lapseni on kärsinyt keltaisesta nuhasta yli vuoden päivät. Neljättä antibioottikuuria en suostunut syöttämään. Allergiatestit näyttivät tervettä lasta eivätkä allergialääkkeet ole vieneet nuhaa pois. Räkä on tosi sitkeää ja lapsi alkaa uupua. Onko ideoita?
Keltaista räkää
5
6399
Vastaukset
- kokeillu
Menkää homeopaatille.
- iskä
Mitä homeopaatti tekee seitsemänvuotiaalle?
- Ammattilainen
iskä kirjoitti:
Mitä homeopaatti tekee seitsemänvuotiaalle?
Katsoo minkätyyppinen lapsi on, kartoittaa lapsen siihen astisen sairastamisen ja myös esim nukkumisen, hikoilun, ruokamieltymykset ym. Kokeilkaa ihmeessä. Homeopaatin vastaanotolla käy lapsia tänä päivänä enemmän kuin aikuisia. Ja minulla on ollut nuorin asiakas vastaanotolla alle viikon ikäinen.
- bronchi
yritä saada lapsi kunnon tutkimuksiin, siis ei pelkälle tarveyskeskuslääkärille. Itselleni syötettiin pienenä varmaan miljoona turhaa antibioottikuuria ennenkuin sain lähetteen lasten sisätautiklinikalle.(Tämä sitä kautta, että laboratoriohoitaja oli tutkinut verinäytteestäni asian, jota lääkärini ei ollut määrännyt. todisti kuitenkin, että jotain vakavampaa on kysessä. -ihan niinkuin sitä ei todistaisi se, että lapsi on terveyskeskuksessa välittömästi kun edellinen antibiootti loppuu) Sen jälkeen olin pitkään astmalääkityksellä, joka helpotti vähän, sekä kävin fysioterapiassa liman irrotuksessa (hengitys&liikuntaharjoitteita, joiden avulla irrotetaan limaa ja yskitään sitä ulos keuhkoista).
Keuhkojen tähystyksen jälkeen (muutaman vuoden päästä) selvisi että minulla on keuhkoputken laajentuma, joka aiheuttaa jatkuvaa limaneritystä (paksua keltaista limaa) ja heikentää yleiskuntoa. Tähän käytettiin hoitona pelkästään tyhjennyshoitoja, ja sairastelin todella paljon. Lopulta lukioikäisenä keuhkoni leikattiin -vasen alalohko ja välilohko poistettiin kokonaan. Sen jälkeen olen ollut lähestulkoon terve ihminen.
En tiedä onko mistään tälläisesta kysymys eidän kohdallanne (TOIVOTTAVASTI ei, toivon sitä todella), mutta tiedät itse tilanteenne ja sen, onko realistista saada lapsi tarkempiin tutkimuksiin. Voimia jokatapauksessa. Jos haluat helpottaa lapsen oireita on höyryhengitys hyvä liman irrottaja (kuumaa vettä astiaan, pyyhe "hupuksi" ja lapsen pää hupun alle. veden on hyvä olla kuumaa mutta ei niin kuumaa että höyry polttaa), samoin limaa keuhkoista irrottaa selän voimakas taputtelu niin että lapsi makaa vatsallaan hieman viistossa asennossa -esim paksu tyyny lantion alle. silloin lima valuu keuhkoista "poispäin" ja taputtelun aiheuttama tärinä keuhkoissa irrottelee sitkeää limaa. - iskä
Kiitos viesteistänne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767