Maksaa Keuruullakin maltaita??? esim. Martta Mökki 2 .60 euroa, Nesteellä 1.90euroa.
Kahvi kuppi
17
616
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuvaiset suomalaiset sitä kuitenkin menevät juomaan, maksoi mitä maksoi.
- Anonyymi
Abc 2,70€. 😡😡
- Anonyymi
Oho,onpa ABC kupponen kahvia hinnakasta.☕.ei pysty enää bakelsia ostaan 🍩🍰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho,onpa ABC kupponen kahvia hinnakasta.☕.ei pysty enää bakelsia ostaan 🍩🍰
Abc hinnoittelee asemat hiljaisiksi surkeilla tarjouksillaan
- Anonyymi
Voihan se tuntua kalliilta jos ei rahaa ole. Köyhälle kallista, kaikille saman hintaista.
- Anonyymi
Ei kannata verrata jos ei kerro minkä kokoisen kupin saa tuolla hinnalla.
- Anonyymi
Sotilaskodissa oli kunnon kahvit ja pullat.harmi kun sekin piti lakkauttaa.hävetkää .jos keuruulla loisii em.henkilöitä
- Anonyymi
Täällä ne köyhät taas ulisee, suosittelen menemään töihin.
- Anonyymi
Saako Keuruun ABC:lta tai Nesteeltä macchiatoa, cortadoa, cappucinoa ja mochaa? Entä jostain keskustan kahviloista? Juomatavat eurooppalaistuvat jopa Keuruulla.
- Anonyymi
Sumppia niistä vain saa
Kerran suodatettu, useasti lämmitettyä
- Anonyymi
Kuka menee huoltoasemille kahville? Kyllä itse keittämällä säästää sievoisen summan.
- Anonyymi
3.6,2025 keuruun torilla kahvi pahvi muki maksoi 2.50€ hyvät on verottomat katteet??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3.6,2025 keuruun torilla kahvi pahvi muki maksoi 2.50€ hyvät on verottomat katteet??
Mikä kirjoituksessasi vastaa äskeiseen kommenttiin?
- Anonyymi
Maalaisvakka oli yhteen aikaan "litrahinnaltaan" edullisin jos osti sen isoimman ämpärin, maksoi 3,50. En ole tänä vuonna käynyt josko hinnat nousseet.
- Anonyymi
Pitäisikö Keuruulla olla halvempaa kahvia? Älkää valittako.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011194208.html - Anonyymi
Ei keuruulla vaan yleensäkkin suomessa
- Anonyymi
Etelä-Amerikassa ollut huonoja satoja ja perus inflaatio painaa. Eiköhän me pärjätä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964893Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312721- 342489
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252052- 1191550
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭131238En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101160Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2031068- 791033