Ja halata sua, ja itkeä vähän lähelläsi, ja pitää sua kädestä, ja käydä sunkaa uimas, ja kantaa sut naimisiin, ihanin nainen oot, korvaamaton mulle. <3
Vasta sitkun saan pussata sun maailman söpöintä nenänpäätä , niin voin rauhottua
Anonyymi-ap
12
520
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka nainen 😍
- Anonyymi
No T, kukas muukaan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No T, kukas muukaan 😂
Seinään juosseen koiran nenä :DD
- Anonyymi
S-nainen tietty:)
- Anonyymi
Eihän näitä kehtaa mennä omimaan, ettei astu toisen naisen jaloille. Mut kiva viesti.
- Anonyymi
Vähän vaan itkeä? Kyllä se pitää vollottaa kunnolla
- Anonyymi
Olet oikeassa... itkisin niin paljon, kaikki sisällä pidetyt tunteet tulisi ulos.
- Anonyymi
Höpötyst
- Anonyymi
Pidätkö mun nenästä
- Anonyymi
rakastan, se on todella kaunis nenä <3
- Anonyymi
Kantaa naimisiin? Urpo!
- Anonyymi
Kantaen alttarille 😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219