Ei sulla muuten olis ollut tunteita ;)
Sä suutuit mulle kauan sitten
50
515
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeassa.
- Anonyymi
Niin suutuin ja aiheesta. Kyllä niitä tunteita on yhä, ei vain uskallus riitä niitä näyttää.
- Anonyymi
Aihetta siihen oli sen myönnän. Et pysty pääsemään sen asian yli huomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aihetta siihen oli sen myönnän. Et pysty pääsemään sen asian yli huomaan.
Kyllä siitä yli on jo päästy, vaikka joskus se vielä jaksaa ihmetyttää. Tässä vain kaikkea muuta tullut välejä sekoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siitä yli on jo päästy, vaikka joskus se vielä jaksaa ihmetyttää. Tässä vain kaikkea muuta tullut välejä sekoittamaan.
Kommunikaation puuttuessa toinen ei voi tuota tietää. Sinulle on ok, että nainen potee syyllisyyttä ja hän on tilanteesta harmissaan? Vaikka sinulla onkin vaan kaikkea muuta.
- Anonyymi
Suutuin itselleni että ihastuin tässä iässä.
- Anonyymi
Ymmärrän 💔
- Anonyymi
Onko siinä jotain suuttumista?
- Anonyymi
Kaikenmaailman mussut täälläkin avautuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ⬆️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se loukkasi. Olisinpa sanonut silloin kuinka paljon.
- Anonyymi
Naiselta oli aloitus 🦋
- Anonyymi
Vai suututtiinko molemmat toisillemme? Turhautumista koko tilanteessa, tuntuu niin tutulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai suututtiinko molemmat toisillemme? Turhautumista koko tilanteessa, tuntuu niin tutulle.
Lopulta siinä kävi niin, valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopulta siinä kävi niin, valitettavasti.
Mä haluaisin tieetää, mitä ajattelit musta silloin tai mitä tunsit. Kirjoitan kuin kaivatulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin tieetää, mitä ajattelit musta silloin tai mitä tunsit. Kirjoitan kuin kaivatulle.
Kerro eka mitä sä tunsit. Ei ole tapana miehelle ensin tunteita avata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro eka mitä sä tunsit. Ei ole tapana miehelle ensin tunteita avata
Rakastin tietty, kerroin sen sinulle moneen kertaan.
- Anonyymi
Niinhän sinä autuas hymiösetä spinnaat näille autuaille
- Anonyymi
Mitäs päättelit et suutuin? 🤔 😆🤭
- Anonyymi
Mun ei tarvitse alkaa vääntää sitä sulle. Tiedät sen aivan hyvin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ei tarvitse alkaa vääntää sitä sulle. Tiedät sen aivan hyvin ;)
Mä kirjotan sulle aina, kun tunnen itseni yksinäiseksi. Voit sitten päätellä mun yksinäisyyden tason tällä hetkellä.
- Anonyymi
Enpä suutu enään. Huomasitko eilen miten tyyntä oli???
- Anonyymi
No niin suutuin kun sanoit että mun täytyy olla teini ku menin ja rakastuin, et uskonut että oon tosissaan 😁😘😂 usktko nyt??? 🥰🤗
- Anonyymi
Hyvin päätelty ❤️ enkä ois kyllä koko viestiäkään laittanut ellei ois oikeasti ollut tunteita ☺️ ja yhtä edelleen 🥹 ihan mahoton ikävä!
- Anonyymi
Kiitos kun suhtauduit ymmärtäväisesti vaikka sillee suutahdin, oon välillä vähän hölmö mutta tajuan sen kyllä heti 😁😆❤️
- Anonyymi
Tää ei oo mulle. Mun kaivattu osais laittaa syyt ja seuraukset oikein päin.
Siis : sulla oli tunteita ja siksi suutuit.
Eikä kuten ap : suutuit ja siksi sait tunteita ;)- Anonyymi
Ei vaan ei sulla muuten olisi ollut tunteita jos olisit jättänyt suuttumatta ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan ei sulla muuten olisi ollut tunteita jos olisit jättänyt suuttumatta ;)
Tuohon ei kai enää riitä 2-suuntainen mahäiriö ;-) 3 tai 4
- Anonyymi
En jaksa enää suuttua.
- Anonyymi
Pitäisikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö?
Vastaa välillä omiin kysymyksiisi, esim siihen, mitä syytä sulla on vihata sitä erästä josta satuilet ksikkea potaskaa ilmeisesti insestifantasioista lähtien?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa välillä omiin kysymyksiisi, esim siihen, mitä syytä sulla on vihata sitä erästä josta satuilet ksikkea potaskaa ilmeisesti insestifantasioista lähtien?
Minä luulin että se ois sentään ollut liikaa potentiaaliselle sukurutsayhteisölle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulin että se ois sentään ollut liikaa potentiaaliselle sukurutsayhteisölle
Armoton se on olen joo.
- Anonyymi
Et kertonut olevasi varattu. Ja minä tyhmä ihastuin, enkä ole pystynyt unohtamaan.
Tietenkin suututtaa tämmöinen.- Anonyymi
miksi sinä rakas höpötät
- Anonyymi
Koitin mä vihata sua. Jotta pääsisin yli susta.
- Anonyymi
Ketä se hyödytti? Auttoiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä se hyödytti? Auttoiko?
No jos pippelinsä vähän venähti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos pippelinsä vähän venähti?
Tuo ei ollut asiallinen kommentti.
- Anonyymi
Suuttumus on tunne.
- Anonyymi
Niin..? Sivusta. Tunteeko kukaan arviosi mukaan sinua kohtaan tällaisia tunteita? Sivusta
- Anonyymi
Täällä taitaa olla joku nainen joka puhuu mun exän suulla. Siis tämä ap. Vai puhuuko se mies exäni tosiaan sen naisen sanoilla.🤔 tässäpä onkin nyt pulma🤨 ihan samoilla sanoilla on tullut aloituksia nyt eilisestä asti. -Sivusta
- Anonyymi
Yks ja sama äijä noita kyhää koittaasaada ihmisen tuhottua. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha dementikko ukko puhuu mitä puhuu. Ihan sama! Voi ku löytäs vaan äkkiä jonku hoitamaan. Pyörtää puheensa ja käyttää ihmiset vaan hyväkseen. Tuhotkoon toisten pikkutyttöjä. Jokainen tekee kuitenki omat virheensä
Nyt pitää mennä taas kun on muutakin elämää. Onnex😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän sinä toden totta yhden miehen showta pitävä vähän liioittele nyt tätä väkivoiman tunnettasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi hän haluaa tuhota sen ihmisen?
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä lähettämääsi vastaus tekstiviestiä? Pahoitin siitä joo vähän mieltäni ja tulin aika varovaiseksi.
- Anonyymi
EN OLE MITÄÄN VIESTIÄ LAITTANUT AINAKAAN VUOTEEN KOHTA! Unohda jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN OLE MITÄÄN VIESTIÄ LAITTANUT AINAKAAN VUOTEEN KOHTA! Unohda jo
Rauhoitu, kun et ole ap ;)
- Anonyymi
Sitten ei voi mitään. Sinun pitää olla mieli myttyrällä ja olla varovainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636346Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne562912Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä552766- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651455- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261366Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027