Oikeasti mua jännitti ihan sietämättömän paljon silloin viimeisellä kerralla ja siksi peruin sen, anteeksi 🥺 Arvaa vaan kuinka paljon harmitti jälkikäteen 😥 vaikka oon mä oikeasti allerginenkin, mutten sinulle 😆😂😵 mutt tykkään susta ihan kamalasti senkin ihana nainen 👩❤️💋👩 koska tulee hetki ku voin vaihtaa mun puhelimeen tuon opettajan tilalle sanan rakas 🤭🫣❤️
Tunnustan nyt
10
243
Vastaukset
- Anonyymi
Ps: enkä ole kännissä, vähän väsynyt vain 😂🥱
- Anonyymi
Vaihda vaikka heti
- Anonyymi
Vaikka ethän sä pitkään aikaan oo tuota ekaa mulle ollutkaan mutta en oo vaan saanut sitä nimeä vaihdettua. Mulla siis lukee siellä asia mitä opetit ja sit se opettaja ja vielä sun koko nimi sukunimineen päivineen että hyvin virallista tää muka on 🤪🤫💖
- Anonyymi
mieluummin olisin rakas kuin opettaja- nimellä :)
- Anonyymi
Ai, no mikä kaikkein mieluiten oisit 🤔
- Anonyymi
On siinä aina sun nimikin kyllä lukenut, ei nyt sentään pelkkä opettaja, se ois ollutkin jo aika karua 😂☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä aina sun nimikin kyllä lukenut, ei nyt sentään pelkkä opettaja, se ois ollutkin jo aika karua 😂☺️
Voisin kyllä laittaa myös vaikka että höpö tai pööööö 👻🤭😆 tai seksyqueen 💋🥵😍
- Anonyymi
Mutta jos ois rakas opettaja 🤫🤯😽😽😽😽 no ei opettaja on liian virallinen nimitys 🥹❣️
- Anonyymi
mä teen kaikkeni että tehdään muillekin mitä teitte tänään, nythän ne nousee joten odotetaan kulla valuen että ne hakataan alas, ja, aiemmat myös joita nostitte minulla. eikä mitään hyvää tänne, odotan ja kuola valuu jo 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422