kuinka huono mulla on muiden kanssa olla :,( Sydän vuotaa kuiviin kun muut ei saa tippaakaan sitä rakkautta, ja sit on särjetty useiden naisien sydämiä, ihan vaa että itellä ei olis paska olla, kun se oikea ei jostain syystä halunnut olla munkaa.. en voi sille mitään, kun en yksinkään pärjää oikein (täysin, pärjään useita kuukausia ja vuosia mut niih..) , niin pitää ottaa laastareita korjaamaan arvet, että en päädy itsemurhaan asti, niin se vain menee, eikä sille voi mitään ,kun on niin rikki jo alunperin.
Ja mitä enemmän torjut mua niin tuplaan aina mun tunteet, kirjotan kirjan tunteistani, kirjotan tunteet julkiseen seinään, ostan lahjoja joista pitäisit ihan vaan osoittaakseni, että en ole unohtanut sinua, ja että rakastan sinua. Kaiken sen teen vain osoittaakseni kuinka merkittävä ja rakas ihminen olet mulle...että sinun vuoksesi olen valmis mihin vaan, se voi tuntua aluksi ahdistavalta, mutta mitä enemmän mua pakenet, niin sitä enemmän lietsot sitä demonia mun sisällä, ja kun se leimahtaa liekkeihin, niin siitä ei vaan oo paluuta, ehkä se vaan sammuis kun ottasit mut vaan syliin ja antasit pillittää ja rakastaa sillee normaalisti, niin normaalisti kuin tälläinen "sairas" yksilö pystyy, se tois mulle turvan ja rauhan todella... jos en sit ole jotenkin sinusta niin vastenmielinen jollain tasolla tai jotain, että et kykene rakastamaan minua... :,( niinku en tajuu... yritän pitää itestäni huolen, oon ihan perus komea, yritän olla hyvä ja mielenkiintonen persoona, mitä mun pitää olla et sit "riitän", jos en riitä, en sit tiedä tai kykene ymmärtään mitä haluat? Ehkä sairauteni on vain yksinkertaisesti liikaa...?
Jos et minua ota niin et vain yksinkertaisesti ymmärrä kuinka hyvä mulla on sunkaa olla ja kuinka
17
319
Vastaukset
- Anonyymi
Er ole sairas etkä vastenmielinen miksi niin luulisi?
- Anonyymi
Ihanuus mies soita
- Anonyymi
Eipä sillä ole merkitystä jos sulla on hyvä olla hänen kanssaan mutta jos hänellä ei ole hyvä olla sun kanssa niin meinaatko että hänen pitäisi tehdä elämästään helvettiä että sinä voisit tuntea olosi hyväksi
- Anonyymi
Aloittaja-bunny näyttää olevan tottunut siihen, että hän saa aina kaiken mitä tahtoo ja että hänelle ei koskaan sanota ei
- Anonyymi
Siinä on juuri tuosta kyse. Ketään kun ei voi pakottaa välittämään ja pitämään sellaisesta ihmisestä, jonka kanssa ei halua olla misssään tekemisissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on juuri tuosta kyse. Ketään kun ei voi pakottaa välittämään ja pitämään sellaisesta ihmisestä, jonka kanssa ei halua olla misssään tekemisissä!
Meillä on niin paljon yhteistä ja yhteensopiva persoona, en näe että ulkonäkö tai älykään on ongelma kohdallani, kyllä hän onnensa saisi kanssani😔🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on niin paljon yhteistä ja yhteensopiva persoona, en näe että ulkonäkö tai älykään on ongelma kohdallani, kyllä hän onnensa saisi kanssani😔🙏
Selvästikään teillä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sä et voi toisen puolesta sanoa noin. Kaikilla on vapaus valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sä et voi toisen puolesta sanoa noin. Kaikilla on vapaus valita.
Vapaa-valinnat lakkautettiin aikoja sitten. Ja miksei hän valitsisi minua? Meillä on niin mätchäävä persoonallisuus ja olen komea, älykäs, ja sopiva hänelle, miksi siis valita huonompi kun voi saada koko pakkauksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästikään teillä ei ole.
Muista inttää koko loppupäivä täm palstasedän kanssa ja evätä häneltä fantasiat. Sillä selvästi täytät omia fantasioita. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa-valinnat lakkautettiin aikoja sitten. Ja miksei hän valitsisi minua? Meillä on niin mätchäävä persoonallisuus ja olen komea, älykäs, ja sopiva hänelle, miksi siis valita huonompi kun voi saada koko pakkauksen?
Luettelit sun näkökulmasta. Toinen kuuntelee sydäntä eikä näe välttämättä sun kanssa enempää. Vapaa valinnat nimenomaan asetettiin voimaan aikoja sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luettelit sun näkökulmasta. Toinen kuuntelee sydäntä eikä näe välttämättä sun kanssa enempää. Vapaa valinnat nimenomaan asetettiin voimaan aikoja sitten.
Jos sydän on harhatiellä, niin voin ainakin avittaa sitä oikeaan suuntaan, se on kilteintä mitä voin tehdä rakastamalleni ihmiselle.
- Anonyymi
Siis joo auttaako terapia? Toisella on oikeus tunteisiinsa eikä aina mene niin että se on vastavuoroista. Vaikka minun ihastus ei ole yhtä ihastunut minuun tai ollenkaan ihastunut, eihän se tarkoita, että olisin viallinen tai en riitä. Tai että voisin pakottaa.
- Anonyymi
Halauksia. Nyt tulee kohta jota et tykkää lukea. Nimittäin se, että sun onnen pitäisi löytyä ensin sun sisältä riippumatta siitä mitä päätöksiä muut tekee elämässä.
Kaipaat rakkautta niin paljon, että ripustat kaiken toivon yhteen ihmiseen, koska kuvittelet että vain hän pystyy onnen tuomaan.
Se ei mene niin. Mitä tahansa olet elämässä kokenut, se on osa sua, mutta sä voit toipua ajan kanssa. Se vaatii uskoa siihen, että myrskyn jälkeen on poutasää. Mutta kukaan toinen ei voi uskoa sun puolesta, sun pitää kääntää hiljalleen ajatuksia siihen suuntaan itse. - Anonyymi
Mikä sairaus sinulla on. Jos saa kysyä?
- Anonyymi
Kerrohan ny gubbe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan ny gubbe!
Skitsofrenia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781