Elän kahta todellisuutta

Anonyymi-ap

Toinen on tämä näkyvä elämä.
Toinen se missä sinä olet mukana hiljaisena todistajana. Keskustelen kanssasi ajatuksieni kautta. Aina en saa vastauksia. Väliäkö sillä. Pääasia,että saan sanoa. Ymmärrän sua ilman sanoja. Joskus höpötän enempi ääneenkin. Näissä on vielä järkeä. Niinkuin suomenpoikien pelissäkin.Dementia tai joku muu ajatusmaailmaa sekottava tulee kuin manulle illallinen jossakin vaiheessa. Silloin sinä muutut kaukaiseksi enkä enää tunnista sinua. Se on surullista. Enempi kuin surullista. Mutta vielä tiedän kuka sinä olet,joka minun kanssani elät joka päivä. Ei ainoastaan muistoissa vaan läheisyydessäni. Tuossa noin. Eikä se ole mielikuvitusmaailmaa. Se on läheisyyttä.

33

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten sinä hoivakodissa kyselet hänen peräänsä ja hoitajat miettii, että seonnut olet.

• Anonyymi

🤣 ohi meni. Päästä irti jo! Melko epäilyttävää höpinää😂😂 ehkäpä

• Anonyymi

hoivakotiin joudutaan tai nykyään voisi sanoa päästään syystä.
        Hoitajat ei käytä sanontaa seonnut. He tietää,että asukkaat etsii välillä isää,äitiä,kissaa,koiraa,lapsiaan.
        Ja muita elämänsä ihmisiä.
        Tietoisuus sammuu viimeisenä.

• Anonyymi

Samaistun tähän. Musta tuntuu, että minun olisi alunperin pitänyt päätyä kanssasi yhteen, mutta kun en päätynyt, niin elän kanssasi toisessa rinnakkaisessa ulottuvuudessa, olen elänyt tätä "maailmaa" mm. unien kautta, ja välillä aistin ihan irl ,että kaipaat minua, ymmärrät minua todella hyvin, olet kuin toinen puoli minusta. Olen kehitellyt tälle ilmiölle sellaisen selityksen, että olemme toisiemme puolikkaat, ja yhteytemme on "todellisenkin" maailman ylittävä, mutta en halua mennä liikaa filosofia puolelle näissä, siltä se vain tuntuu kanssasi nainen. Sä olet todella erityinen pala mua, tiesin sen silloin kun nähtiin.

• Anonyymi

Onhan niitä rinnakkaisulottuvuuksia. Ehkä jossain toisessa ulottuvuudessa asiat menikin toisin. Sieltä joskus tunnemme "kaikuja" tähän maailmaan tai koemme hetken unessa sitä toista maailmaa. Uskon tähän teoriaan ja siihen on syynsä, miksi uskon niin. Ei tätäkään versiota ole vielä kirjoitettu loppuun.

• Anonyymi

Oisko syytä jo palata maan pinnalle sieltä höttö pilvistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä rinnakkaisulottuvuuksia. Ehkä jossain toisessa ulottuvuudessa asiat menikin toisin. Sieltä joskus tunnemme "kaikuja" tähän maailmaan tai koemme hetken unessa sitä toista maailmaa. Uskon tähän teoriaan ja siihen on syynsä, miksi uskon niin. Ei tätäkään versiota ole vielä kirjoitettu loppuun.

Usko ihan rauhassa totuus kuitenkin on että ei ole olemassa kuin tämä yksi todellisuus jota elämme mennyt on mennyttä tulevaisuudelle on moniakin vaihtoehtoisia tulevaisuuksia esim teet valinnan ja muutatkin valintaa ennen toteutusta ni tulevaisuuskin on erilainen

• Anonyymi

Mä en haluaisi tän olevan pelkkää unta. Haluan sunt mun elämään ihan fyysisenä ihmisenä. Ja toivon maailman eniten, et se sulle myös sopii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en haluaisi tän olevan pelkkää unta. Haluan sunt mun elämään ihan fyysisenä ihmisenä. Ja toivon maailman eniten, et se sulle myös sopii.

Tai pikemminkin, et sitä haluat.

• Anonyymi

Sinä kirjoitat niinkuin tuntisit minut.
        Varmaankin usealla on samankaltaisuutta elämässään.
        Sillä ihmisen elämää me eletään. Elämää,jossa on kerroksia ja ulottuvuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko syytä jo palata maan pinnalle sieltä höttö pilvistä

Niin oisko sulla tosiaan syytä palata maanpinnalle ja kuvitella ohjailevasi ympäristöä tämän palstaäijän kimpussa hääräämällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oisko sulla tosiaan syytä palata maanpinnalle ja kuvitella ohjailevasi ympäristöä tämän palstaäijän kimpussa hääräämällä?

Tietääkseni en ole koskaan maanpinnalta ilmaan edes noussu joku muuta haluaa väittää ni löytyy varmaan todisteetkin

• Anonyymi

Tämä on naiselta miehelle. Ei tätä kenenkään tarvitse omia. En usko, et hän sitä edes täältä löytää. Täällä on näitä jotka lähtee pois ja kohta palaa takaisin.
      Minäkin olen sellainen paluumuuttaja. Ja muuttaja. Semmonen taas himottaa. Se on kyllä sairaankipeä tilanne kun ei osaa olla paikalla. Se o juuretonta.
      Hyvää yötä monelle,kaikille rakkailleni ja ainakin sinulle aarteeni.

• Anonyymi

Toinen on tämä näkyvä elämä

Toinen se missä sinä olet mukana hiljaisena todistajana

Ymmärrän sua ilman sanoja

Silloin sinä muutut kaukaiseksi enkä enää tunnista sinua

Se on surullista

vielä tiedän kuka sinä olet joka minun kanssani elät joka päivä

Ei ainoastaan muistoissa vaan läheisyydessäni

• Anonyymi

Niin mäkin elän kahta todellisuutta itselleni se mitä elän hereillä ollessani ja se mitä elän nukkuessani tietojeni mukaan silloin kun ihminen nukkuu niin se nukkuu joku muuta haluaa väittää niin löytynee varmaan todisteetkin ja kyllä mä ainakin aina saan vastauksenkin kun mielessäni keskustelen en vaan käy mielessäni enään keskusteluja puoliksikaan niin paljon kuin mitä olen joskus käynyt siltikin vielä saatan käydä miljoonia keskusteluja päivittäin kansanedustajia olen keskittyny ihan puhtaasti joko haukkumaan tai arvostelemaan uteliaisuudesta haluan nähdä mihin idiootti pystyy valta asemassa kun se on suututettu ja sitä on loukattu ja minkä lisän se tuo mukaan että he ovat enimmiltä osin narsisteja

• Anonyymi

Telepatia toimii 😜

• Anonyymi

Ei tietääkseni ainakaan sitä ei pysty kukaan todistamaan todeksi joutumatta itse suljetulle et onnea

• Anonyymi

Eli massa on herännyt. Tätä päivää olen odottanut kauan.
      Koskee koko maailmaa.

• Anonyymi

Noin se on myös itsellä. Läheisyys kuulostaa vaan niin vau, huh! Pelkkä ajatus tekee minut heikoksi...

• Anonyymi

Lähisyys? No ota kenet haluat, hänellä on ihan sama juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähisyys? No ota kenet haluat, hänellä on ihan sama juttu.

Ei ole kaupan "otakenethaluat" kanssa.

• Anonyymi

En ole itkupilli🥲😭mut.

• Anonyymi

Huomenta.Musta tuntuu että ollaan fyysisestikin koko ajan lähempänä. Se on tilanne…Tänäkin aamuna haaveilin että köllitään yhdessä ja kuulostelen mitä haluat ja hellin sua vähän ja ehkä enemmän.

• Anonyymi

Kävisi hyvin

• Anonyymi

Tiedän, se on oikeasti läheisyyttä.

• Anonyymi

Tai kuvittelee tai tuntuu aidosti. Tai jos käy siellä hoivakodissa niin, että sotkee todellisuuteen rinnakkaiselämän? Sitä olen kauhulla miettinyt näiden vuosien jälkeen😄joo älkööt jotkut yrittäkö edes tätä leveliä ymmärtää😅

• Anonyymi

Sitten hiljainen todistaja muuttuu äänekkääksi sekoilijaksi? Toivottavasti sitten lukkojen takana voi mennä ovikelloa soittelemaan muuten ja miestänsä etsimään😅

• Anonyymi

kuka tietää huomisen tai edes tämän päivän. Ei olla vielä hoivakodissakaan. Sinnepäinkään.
        Muutokset tulee ja tapahtuu. Mutta missä muodossa,se on verhon takana./ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuka tietää huomisen tai edes tämän päivän. Ei olla vielä hoivakodissakaan. Sinnepäinkään.
        Muutokset tulee ja tapahtuu. Mutta missä muodossa,se on verhon takana./ap

Sinun kannattaisi palstasetä valita sellainen johdonmukainen linja, eli joko tuot itseäsi esiin tällaisena hömppänä, mikä on simppelien mielten mieleen tai sitten puhua vakavasti ja syvällisesti tunteista sun muusta hubbabubasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kannattaisi palstasetä valita sellainen johdonmukainen linja, eli joko tuot itseäsi esiin tällaisena hömppänä, mikä on simppelien mielten mieleen tai sitten puhua vakavasti ja syvällisesti tunteista sun muusta hubbabubasta.

Väärin!
        En ole palstasetä. Olen nainen,joka harvoin tekee edes aloituksia. Jos ei huvita uskoa niin anna olla.
        Ei tarvi aina tulla sekottamaan ja esittämään ja tekemään turhaksi . Jotkut jutut voit ihan hyvin ja hyvällä mielellä skipata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin!
        En ole palstasetä. Olen nainen,joka harvoin tekee edes aloituksia. Jos ei huvita uskoa niin anna olla.
        Ei tarvi aina tulla sekottamaan ja esittämään ja tekemään turhaksi . Jotkut jutut voit ihan hyvin ja hyvällä mielellä skipata.

Joo, elikkä olet se naisia esittävä toksisia ihmisiä hööpöttävä äijä, joka tekee aloituksia urakalla

• Anonyymi

Hyvää uutta päivää sinulle tuntematon ikävöijä, joka eksyi samalle tielle joskus ja jonka rauhattomasti lepattava kynttilänliekki kiinnitti lopulta huomioni.

Muista etteivät hunajaisilla huulilla ja kultaisia käätyjä tarjoilevat välttämättä ole ystäviäsi he ehkä vain tietävät, mitä haluat ja mitä he itse?

Olet ymmärtänyt asioita elämästäsi, jotka ovat tärkeitä.
      Tiedät ehkä loputkin ja ilman kirjoitettuja sanojakin.

Huolehdi itsestäsi sinä ikävöivä nainen. . . . . . .
      Sinusta ehkä hioutuu lopulta lämmin timantti, jota moni luulee heikoksi vaikka olet vahva, mutta pitkää tietäsi kukaan ei saa katsella, ellet itse halua sitä paljastaa kenellekään.

Minä olen kulkija.

Ainoa kommenttini tähän ketjuun.

• Anonyymi

Kiitos !!!
        Kuka oletkin. Kirjoituksesi on vahva palaute.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe