Oli Raahen rievussa että Raahe lakkauttaa kolme luistelu kenttää.no yksi on merikadun koulun kenttä.siis miksikään eikö koululaiset ja muut luistele ja pelaa lätkää.siinä missä kaukalo oli semmoinen kenttä jossa pelattiin pesistä ja urheiluun muutenkin kesäisin.tiedän mikä vaikuttanut tähän päätökseen.no ne viereisen talojen asukkaat kun valitsivat saatanan etteivät hyväksy kaukaloa yms luistelu aluetta siihen.no nämähän kaupunginvaltuutettu heti uskoivat näitä narisijoita jotka siinä asuvat.ketähän niissä taloissa asustaa kun valittavat ettei he hyväksy kaukaloa siihen no läpi meni valitus kun läpipaska kaupunginvaltuusto siunaus asian hyvä veli toimii tässäkin kuten joka asiassa.hyvä raahe.hyväveli.
Mitä häh mitä.
4
180
Vastaukset
- Anonyymi
Kalliita leikkipaikkoja, mällihuulet pelaa hallissa, se riittäköön
- Anonyymi
Näin se menee.sitten ostetaan Lepistön rumat veistokset ja tuodaan ne rantaan.kaupunki vielä palkkaa henkilön siihen pohtimaan tätä ostosta yms.vaikka on muka määräaikainen pesti niin luulenpa että on pysyvä pesti kaupungin turhakkeiden joukkoon..no toivotaan että saavat pitää sen kentän siinä koulun vieressä jossa voi pelata palloa yms urheilla.taitavat ja valittavat ne talon asukkaan siitäkin.niissäkin taloissa asuu tilliä sakkia eivät hyväksy merikadun kenttää kuten lehdestä luimme .pitää sanoa että emme hyväksy niiden hommiaan.minkähän nämä valittajat kakkahousut seuraavaksi valittavat.onko tässä kuten tuossa luki takana Raahen hyvä veli vai mikä.
- Anonyymi
Tekivät sitten peräti kolme järkevää päätöstä! Uskomatonta!!!
- Anonyymi
Lopukki rahan syöpöt kentät kuusan helevettiin. Niillä rahoilla hoidetaan vanhukset ja sairaat. Tuolla kenttiä ja risukkoja, tehkööt terveet nuoret ite kenttäsä prkele..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481